quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd. Maar ik had de boel ook eens al meteen begin van de maand opgestuurd en daar had de accountant geloof ik geen rekening mee gehouden, en toen kreeg ik het over te maken bedrag ook pas aan het eind vd maand
Ja is bij mij ook standaard uitgesteld. Krijg ook altijd in oktober herinneringen. En ik die meuk steeds in februari/maart opsturen. En Dus dan krijg ik in januari 2021 ofzo de afrekening van 2019. Top.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]Daar zit je dan met je goeie gedrag.
Dit jaar moest mijn privé belastingaangifte door een accountant gedaan worden. Blijken die lui standaard uitstel aan te vragen.Ik ben altijd voor 1 april of 1 mei, nu kan ik mijn teruggave óók maanden later verwachten. Prutsers.
Populaire dating app, waarbij jequote:
En oud. En al tig topics aanwezigquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat filmpje uit de OP is echt zo fucking grappig.
niet nodigquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Populaire dating app, waarbij je
foto's naar links of rechts veegt om aan te geven of je de persoon op de foto leuk vindt of niet
Ik heb het een maandje gehad, beviel me nietquote:
Barry White is dan ook al best lang deaudquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En oud. En al tig topics aanwezig![]()
*ook ff zuur doet*
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*ook ff zuur doet*
Barry Whitequote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Barry White is dan ook al best lang deaud
Stal dat je vriendin denkt, ja nu wil ik compleet kapot schraal geneukt worden door een wilde man met lange haren, sprotjes en plakplaatjes, daarna nog niet?quote:
Dat is toch absurd??quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is bij mij ook standaard uitgesteld. Krijg ook altijd in oktober herinneringen. En ik die meuk steeds in februari/maart opsturen. En Dus dan krijg ik in januari 2021 ofzo de afrekening van 2019. Top.
Goed dat je het zegt, want door Carola was ik het vergeten in maart op te sturenDus dat zal ik nog maar even doen voor september. Hopelijk kan ik alles nog vinden.
sprotjes?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stal dat je vriendin denkt, ja nu wil ik compleet kapot schraal geneukt worden door een wilde man met lange haren, sprotjes en plakplaatjes, daarna nog niet?
* Zilverberk gooit een kilo suiker door het topic.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*ook ff zuur doet*
Sutor, ne supra crepidam.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stal dat je vriendin denkt, ja nu wil ik compleet kapot schraal geneukt worden door een wilde man met lange haren, sprotjes en plakplaatjes, daarna nog niet?
quote:
Wat beviel er niet? Te oppervlakkig?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het een maandje gehad, beviel me niet
Maar wel grappig jaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*ook ff zuur doet*
Nee heb net gewoon een sigaretje op.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:59 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
* Zilverberk gooit een kilo suiker door het topic.
Of heb je liever gootsteenontstopper?
Gewoon niet echt de vrouwen die ik zoek, en vise versa denk ik. Sowieso ben ik niet echt op zoek, wilde het gewoon even proberen...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat beviel er niet? Te oppervlakkig?
quote:
We roken allemaal gewoon door hoorquote:
Gaat-ie lekker?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*ook ff zuur doet*
Ik vind het erger dat ik dan ook pas ergens de naheffing over 2018 krijg en nog een voorschot over 2020/2021 mag betalen.quote:
Je vergist jequote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie zijn toch exen of vergis ik me?
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Buda, 14e graaf van Transyvlanië
Wat?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn exen, maar niet van elkaar..quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Je vergist je" volstaat hoorquote:
Wat ben je ook een lulquote:
Ploink.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Nou ik probeer ook maar wat pianotoetsen aan te slaan terwijl ik de partituur niet ken.
Noooouuuuuuuuuuuuuuuu, ik denk het niet hoor! Kijken wat die doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Doe maar nietquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Nou ik probeer ook maar wat pianotoetsen aan te slaan terwijl ik de partituur niet ken.
Nee gewoon een Marlboro True redquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Een pretsigaret of een verdrietsigaret?
Geef ik het voorgeschreven antwoord, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een lul![]()
Zo beter?
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geef ik het voorgeschreven antwoord, is het weer niet goed
Vrouwen
Je ken beter kippe houwe.quote:
Vind je meer een Lights-meisje. Of hoe heet die variant tegenwoordig?quote:
Waarom zou ik nog weer een light meisje zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je meer een Lights-meisje. Of hoe heet die variant tegenwoordig?
Belindaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je meer een Lights-meisje. Of hoe heet die variant tegenwoordig?
Dat was menthol (o.a.)quote:
Zware shag?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou ik nog weer een light meisje zijn?
Nu niet meer. Voor het stoppen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp k...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu niet meer. Voor het stoppen.
3/4 kan ookquote:
Zijn er meerdere rokers in dit topic?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We roken allemaal gewoon door hoor![]()
Alleen jij bent onder de indruk
Jij was toch van de medium?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn tante rookte altijd Belinda.
Jazekerquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zijn er meerdere rokers in dit topic?
Ik ken IRL amper rokers, heb ook gewoon geen asbak in huis, want die heb ik nooit nodig.
Okquote:
Die kunnen echt zo heerlijk ruiken he, alleen zie je die zelden meer.quote:
Vieszoetig juistquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kunnen echt zo heerlijk ruiken he, alleen zie je die zelden meer.
Geen idee.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok![]()
En welke variant Belinda rookte ze?
Dat ook ja, maar ik heb geen last van jullie rook.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jazeker
Ja, je haat roken. I know.
Nope. Medium dusquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:21 schreef Bos81 het volgende:
Bitterbal drinkt ook geen Cola Zero of LIght, dus dan rookt ze ook gewoon de volle sigaretten![]()
Mijn vader heeft een poosje pijp gerookt.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kunnen echt zo heerlijk ruiken he, alleen zie je die zelden meer.
Ik kom ze dan juist weer best vaak tegen. Hoogopgeleid ook itt wat je wellicht zou denken.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat ook ja, maar ik heb geen last van jullie rook.Dus daar gaat het niet om.
Ik verbaas mij gewoon dat er zoveel rokers hier zijn en dat ik die IRL niet tegenkom.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie nu een man met te volle baard voor me die nooit met zijn ogen knippert.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kom ze dan juist weer best vaak tegen. Hoogopgeleid juist ook.
Nee, echtquote:
Die bestaan bijna niet meer!quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kom ze dan juist weer best vaak tegen. Hoogopgeleid juist ook.
Bij mij ook niet hoor, binnen roken vind ik zo smerigquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:22 schreef Bos81 het volgende:
Bij mij wordt binnen ook niet gerookt. Ze gaan maar op het balkon staan
Die bestaan er zeker nog in ruime matequote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die bestaan bijna niet meer!![]()
Hoe jong/oud zijn de hogeropgeleide rokers die jij tegenkomt?
Ik heb 1 keer een roker op t balkon toegelaten. Dikke spijt de volgende ochtend, alles stonk.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:22 schreef Bos81 het volgende:
Bij mij wordt binnen ook niet gerookt. Ze gaan maar op het balkon staan
Nopequote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn meestal tokkies hoor die nu nog roken en die er niet vanaf kunnen komen.
Nee, bekijk de statistieken maar. Hoe hoger opgeleid, hoe minder er roken.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die bestaan er zeker nog in ruime mate
Het aantal rokers neemt juist af waarbij er bij de jeugd wel een lichte stijging is te zien in het beginnen met roken.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die bestaan er zeker nog in ruime mate
Ah, die studeert nog. Meestal stoppen ze na de studie.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, echt
Vandaag nog een neefje. TU Delft.
Die vind ik juist stinkenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind sigaren altijd lekker ruiken omdat me dat aan m’n opa doet denken
Omdat het steeds meer 'gecriminaliseerd' wordt, dan wordt het juist spannend voor jongeren omdat het niet mag.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het aantal rokers neemt juist af waarbij er bij de jeugd wel een lichte stijging is te zien in het beginnen met roken.
En hoe hoger opgeleid, hoe meer men Groenlinks stemt.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nee, bekijk de statistieken maar. Hoe hoger opgeleid, hoe minder er roken.
Echt niet. Ken alleen hoogopgeleide rokers.quote:
Beetje van het niveau; mijn opa is 101 geworden en roookte ook dus....quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt niet. Ken alleen hoogopgeleide rokers.
Nee, die studeert niet meer. Is 39.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ah, die studeert nog. Meestal stoppen ze na de studie.
Zolang ik m'n familie, geliefde, geld, baan en boeken heb mogen ze van me zeggen wat ze willen wanneer ik een augurk eet.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet hooggeleid hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee. Meerderheid hier doet alsof alleen onopgeleide tokkies roken. Klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beetje van het niveau; mijn opa is 101 geworden en roookte ook dus....
Ha, je had mij tuk met 'neefje'.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die studeert niet meer. Is 39.
Ik denk dat er idd onder hoogopgeleide minder rokers zijn dan de laagopgeleide jaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee. Meerderheid hier doet alsof alleen onopgeleide tokkies roken. Klopt gewoon niet.
sigaren die niet aangestoken zijn ruiken best lekker jaquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind sigaren altijd lekker ruiken omdat me dat aan m’n opa doet denken
Dat is bij mij de enige mogelijkheid om te roken. Of ik moet ze helemaal naar buiten/beneden sturen....quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een roker op t balkon toegelaten. Dikke spijt de volgende ochtend, alles stonk.
Ook meer GroenLinks stemmers, dus of dat nu zo veelzeggend is.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat er idd onder hoogopgeleide minder rokers zijn dan de laagopgeleide ja
Het zijn vooral onopgeleide tokkies. Maar er zijn ook uitzonderingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee. Meerderheid hier doet alsof alleen onopgeleide tokkies roken. Klopt gewoon niet.
Minder spreek ik niet tegen. Bijna geen is bullshit.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat er idd onder hoogopgeleide minder rokers zijn dan de laagopgeleide ja
Ik ruik het al als de benedenburen op hun balkon roken.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een roker op t balkon toegelaten. Dikke spijt de volgende ochtend, alles stonk.
Nee.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het zijn vooral onopgeleide tokkies. Maar er zijn ook uitzonderingen.
Ik denk juist dat hoogopgeleide sneller roken. DIe ervaren volgens mij ook vaker stress e.d. en roken schijnt stressverlagend te zijn..quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat zal ook niet maar het is wel zo dat het aantal rokers sterk afneemtquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minder spreek ik niet tegen. Bijna geen is bullshit.
Die nieuwe president van Suriname, Chan 's een tokkie.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gaan we nu proberen onszelf omhoog te blazen door de tokkie-meter van stal te halen?
Jongens toch...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Goed punt welquote:
Klein beetje wel toch?quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die nieuwe president van Suriname, Chan 's een tokkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die nieuwe president van Suriname, Chan 's een tokkie.spuit 11 komt ook weer kijken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
https://www.volksgezondhe(...)roken-naar-opleidingquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hoogopgeleide sneller roken. DIe ervaren volgens mij ook vaker stress e.d. en roken schijnt stressverlagend te zijn..
Ja sorry dat ik een beetje achterloop hoor, kwam ook pas gisteren achter het bestaan van Tissueboy Jayquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben extreem hoogopgeleid en ik heb een mega belangrijke baan maar ik rook wel.
Mijn broer is hoogopgeleid (Doctor zelfs) en die houdt enorm van een (hoog percentage) biertje.. Ik stiekem ook wel, maar ik drink o.a. vanwege medicatie gebruik niet veel .quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:31 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
https://www.volksgezondhe(...)roken-naar-opleiding
Qua alcohol en drugs heb je vermoedelijk wel gelijk.
Ja?quote:
Waarom stop je niet zodat je meer tijd kunt werken?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben extreem hoogopgeleid en ik heb een mega belangrijke baan maar ik rook wel.
Ik rook niet en ik werk parttime, wat doe ik fout??quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waarom stop je niet zodat je meer tijd kunt werken?
Ja nog meerquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waarom stop je niet zodat je meer tijd kunt werken?
Mijn medische shit?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Damn had ik niet verwacht met jouw medische shit weet je dat?
Hij rookte al vóór het ongeval.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Damn had ik niet verwacht met jouw medische shit weet je dat?
Bij vrouwen is er wel een sterk verband tussen opleidingsniveau en drinken (kijk hoe groot t verschil is!), bij mannen is dat beeld minder duidelijk:quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer is hoogopgeleid (Doctor zelfs) en die houdt enorm van een (hoog percentage) biertje.. Ik stiekem ook wel, maar ik drink o.a. vanwege medicatie gebruik niet veel .
Je ongeluk en de nasleep. Neem ik aan.quote:
Niks.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik rook niet en ik werk parttime, wat doe ik fout??
En gelijk hadden ze.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:36 schreef CherryLips het volgende:
M'n vriendinnen rookten vroeger maar ik mocht er niet mee beginnen van ze.
Ja wat Whis zegt, je hebt nogal wat gevechten moeten leveren om je lichaam weer gezond te krijgen, leek me dat je daar nicotine niet bij kon gebruiken.quote:
Ik ben er ook wel blij mee. Heb af en toe wat hijsjes gehad, dan was ik al hyperquote:
Ho ff! Ik legde uit wat er bedoeld werd. Ik zei niet dat ik het er mee ééns wasquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat Whis zegt, je hebt nogal wat gevechten moeten leveren om je lichaam weer gezond te krijgen, leek me dat je daar nicotine niet bij kon gebruiken.
Ik heb zelfs nooit hijsjes gehad.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel blij mee. Heb af en toe wat hijsjes gehad, dan was ik al hyperhandig voor een tentamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eton?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Eerste half haar na mijn ongeluk heb ik niet gerookt, voor de rest merk ik er vrij weinig van eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat Whis zegt, je hebt nogal wat gevechten moeten leveren om je lichaam weer gezond te krijgen, leek me dat je daar nicotine niet bij kon gebruiken.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nooit hijsjes gehad.En je leeft nog en hebt zelf een kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ik zeg dat dit goed was, maar medische inzichten veranderen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Je doet het juist goedquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik rook niet en ik werk parttime, wat doe ik fout??
Dat is een kostschool he? Geen hogere opleidingquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nooit hijsjes gehad.Mijn ouders rookten ook nog toen ma in verwachting was van mij. VOlgens mij is ma gestopt toen ik er net was en pa iets later. Zeker weten doe ik het niet, want ik heb hun nooit echt zien roken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En je leeft nog en hebt een kind.
Niet dat ik zeg dat dit goed was, maar medische inzichten veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mmm dat is al iets.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerste half haar na mijn ongeluk heb ik niet gerookt, voor de rest merk ik er vrij weinig van eigenlijk.
Het wordt alsnog gezien als een goede opleidingquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een kostschool he? Geen hogere opleiding
ff serieus whisquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En je leeft nog en hebt zelf een kind.
Mot Jezus niet gewoon ergens wat zieltjes op een boot gooien om te redden dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:41 schreef FranticDJ het volgende:
Jezus het is echt aan het hozen buiten
Ja over 20 jaar laten we baby's roken, is supergezond johquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En je leeft nog en hebt zelf een kind.
Het is zo'n beetje het enige slechte dat ik nog doe, alcohol is 1 glas in de maand al veel en drugs heb ik een teringhekel aanquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]Dat is kut ja. Hoop dat je er met over hebt kunnen praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen kinderen, ik rook niet in het bijzijn van kinderen, ik rook niet in het bijzijn van volwassenen die dat niet wensen."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Mijn moeder was toen ze zwanger van mij was wel gestopt maar kreeg toen van de dokter het dwingende advies om weer te beginnen omdat ze veel te gestrest wasquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn ouders rookten ook nog toen ma in verwachting was van mij. VOlgens mij is ma gestopt toen ik er net was en pa iets later. Zeker weten doe ik het niet, want ik heb hun nooit echt zien roken...
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisje (mwah, vrouw ondertussen) dat ik van vroeger ken heeft ook doorgerookt tijdens beide zwangerschappen. Baby's waren ook te klein en zijn gehaald.
Tap tap tap
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn moeder was toen ze zwanger van mij was wel gestopt maar kreeg toen van de dokter het dwingende advies om weer te beginnen omdat ze veel te gestrest was![]()
Wat? Ik weet niet hoe oud ze is, maar zo rond de tijd dat mijn moeder zwanger van mij was kwam dat besef pas. Niet roken als je zwanger bent. Mijn moeder is toen idd gestopt.quote:
Dat zeggen al die grietjes van Vier handen op 1 buik ook altijd. En dan zegt de arts dat die stress nog altijd beter is dan het roken zelf.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn moeder was toen ze zwanger van mij was wel gestopt maar kreeg toen van de dokter het dwingende advies om weer te beginnen omdat ze veel te gestrest was![]()
Vanmiddag mijn lieve knappe stoere zusje weer even gezien, echt het bleke gezicht van kanker door roken, gok dat ze een stuk jonger is dan jij.quote:
Dat zeg ik nergens. Leer (begrijpend) lezen joh..quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja over 20 jaar laten we baby's roken, is supergezond joh
Maar met alle respect voor die grietjes, dat zijn vaak niet de helderste lichtjes die mee doen...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeggen al die grietjes van Vier handen op 1 buik ook altijd. En dan zegt de arts dat die stress nog altijd beter is dan het roken zelf.
En wat moet ik hier precies mee?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanmiddag mijn lieve knappe stoere zusje weer even gezien, echt het bleke gezicht van kanker door roken, gok dat ze een stuk jonger is dan jij.
Niks.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat moet ik hier precies mee?
Uit je rookwalm stappen en dansen op het leven.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze worden ook altijd zwanger door de pil heen. Ik weet dat dat ding niet 100% veilig is maar die ene procent doet zeker mee aan dat programma.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar met alle respect voor die grietjes, dat zijn vaak niet de helderste lichtjes die mee doen...
Was toen wel in de periode net na Tsjernobyl dat er een hoop doodgeboren kindjes waren dus snap de stress wel een beetje.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeggen al die grietjes van Vier handen op 1 buik ook altijd. En dan zegt de arts dat die stress nog altijd beter is dan het roken zelf.
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze worden ook altijd zwanger door de pil heen. Ik weet dat dat ding niet 100% veilig is maar die ene procent doet zeker mee aan dat programma.
Oh ja, in die hedonistische schijnwereld waar je 'mensen doet' en geil bent en hard van achteren enzo... Dansen op het leven, heet dat.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit je rookwalm stappen en dansen op het leven.
Dit... gedeug altijd...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:51 schreef CherryLips het volgende:
Ach ik vreet ongezond en beweeg te weinig. Ieder zo zijn ding.
UItstraling denkt dat je ruim over de 40 bentquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UItstraling denkt dat je ruim over de 40 bent
Je hebt domme en slimme rokers.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zegt de ene roker tegen de ander
Valt nog mee, er zijn er die denken dat ik al over de 80 ben...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dus laten we gaan roken, dan is de kans nog groter dat je een grappig kindje krijgt.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was toen wel in de periode net na Tsjernobyl dat er een hoop doodgeboren kindjes waren dus snap de stress wel een beetje.
En dan moet je stoppen ofzo?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nee het so eigenlijk nog vele malen dommer dat je je bewust bent van het kwaad wat jezelf aan doet en er dan mee doorgaat :pquote:
Ik rook. Ben stokoud. Krijg geen kind meer. Klaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dus laten we gaan roken, dan is de kans nog groter dat je een grappig kindje krijgt.
60+quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij zei vandeweek dat zijn zusje 42 is, dus reken maar uit..quote:
Zoaks jij jaaaaaaren gedaan hebt?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het so eigenlijk nog vele malen dommer dat je je bewust bent van het kwaad wat jezelf aan doet en er dan mee doorgaat :p
En zie daar, mijquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dus laten we gaan roken, dan is de kans nog groter dat je een grappig kindje krijgt.
Ja. Heb er geen moeite mee om toe te geven dat ik echt zwakzinnig ben geweest op het gebied van roken :pquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoaks jij jaaaaaaren gedaan hebt?
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grappigquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn eet patroon mag beter, maar daar ben ik mee bezig. Beweging doe ik wel ruim voldoende..quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:51 schreef CherryLips het volgende:
Ach ik vreet ongezond en beweeg te weinig. Ieder zo zijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En ineens zag je het licht en werd je heilig *engelengezang*quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Heb er geen moeite mee om toe te geven dat ik echt zwakzinnig ben geweest op het gebied van roken :p
Ja zo werkt dat slimpie.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ineens zag je het licht en werd je heilig *engelengezang*
nee dat maak jij er vanquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ineens zag je het licht en werd je heilig *engelengezang*
Gewoon een goede baan zoeken.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik drink geen alcohol en gebruik nauwelijks tot nooit de auto...
Deug ik nu weer een beetje?
Het is de schijnheilge shit die ik niet trekquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja voel je je dan niet zo aangevallen joh
Je bent en blijft een Helmonder, dus dat streepje voor is moeilijk te verkrijgen..quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik drink geen alcohol en gebruik nauwelijks tot nooit de auto...
Deug ik nu weer een beetje?
Als je maar van de mijne afblijftquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bang dat ik haar sigaretten kom af pakken volgens mij
Er is niks scheinheiligs aan...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is de schijnheilge shit die ik niet trek
Of een bank beroven, jammer dat die nog maar zo schaars zijn tegenwoordig, wordt nog lastig om mijn levensdoel te halen zoquote:
Ik kom NU naar je toequote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent en blijft een Helmonder, dus dat streepje voor is moeilijk te verkrijgen..
Stel je aan, iedereen boven een IQ > 70 weet dat roken slecht is, of je nu een roker bent geweest of niet.quote:
Ik stel me nergens aanquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je aan, iedereen boven een IQ > 70 weet dat roken slecht is, of je nu een roker bent geweest of niet.
Over je geliefde spreken alsof het een lap vlees is getuigt ook niet van bijster veel intelligentie, maar soit...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je aan, iedereen boven een IQ > 70 weet dat roken slecht is, of je nu een roker bent geweest of niet.
Selectief lezen is een kunst.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, beetje blij en positief zijn voor rokers die ervanaf proberen te komen joh
Of juist wel maar daar zul jij pas veel later achterkomenquote:Op zaterdag 25 juli 2020 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Over je geliefde spreken alsof het een lap vlees is getuigt ook niet van bijster veel intelligentie, maar soit...
De dag dat ik ooit zo over haar zal praten is de dag dat ik boven de Moerdijk wil wonen... ergo: nooitquote:Op zondag 26 juli 2020 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist wel maar daar zul jij pas veel later achterkomen
Of boven Ravenstijn?quote:Op zondag 26 juli 2020 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De dag dat ik ooit zo over haar zal praten is de dag dat ik boven de Moerdijk wil wonen... ergo: nooit
Zal ik er even augurk over blazen dat ze drogen?quote:Op zondag 26 juli 2020 00:06 schreef bitterbal het volgende:
Echt teveel regen voor de kussens buiten
Dan haal ze binnen. 3 uur geleden ofzoquote:Op zondag 26 juli 2020 00:06 schreef bitterbal het volgende:
Die had je natuurlijk vanmiddag al binnen kunnen halen.quote:Op zondag 26 juli 2020 00:06 schreef bitterbal het volgende:
nee zijn nu doorweektquote:Op zondag 26 juli 2020 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan haal ze binnen. 3 uur geleden ofzo
Volgens buienradar was maar beetje regenquote:Op zondag 26 juli 2020 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had je natuurlijk vanmiddag al binnen kunnen halen.
Niet johquote:Op zondag 26 juli 2020 00:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens buienradar was maar beetje regen
Neequote:Op zondag 26 juli 2020 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
JAAAAAAAAAAA, SC HELEMAAL VOOR MEZELF
NAAR LINKS.....
NAAR RECHTS....![]()
![]()
![]()
Nietesquote:Op zondag 26 juli 2020 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
NAAR LINKS.....
NAAR RECHTS....![]()
![]()
![]()
IMMER GERADE AUS!!!quote:Op zondag 26 juli 2020 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
NAAR LINKS.....
NAAR RECHTS....![]()
![]()
![]()
Ik vind dat echt niks, totaal niet mijn muzieksmaakquote:
Staat gewoon in mijn profielquote:Op zondag 26 juli 2020 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook al een vrouw?
Ik ben hier slecht in
Uh oh.quote:
You tearing me apaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart moloquote:
Vorige keer gemist geloof ikquote:
Het eten wel, maar de traumatische indrukken die ik daarna heb meegemaakt zullen nooit volledig weg gaanquote:Op zondag 26 juli 2020 00:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Vorige keer gemist geloof ik![]()
Heb je je Mac al verteerd?
Ik heb met je te doen. Na alles wat je al meegemaakt had, ook dit ondraaglijke lijden erbijquote:Op zondag 26 juli 2020 01:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het eten wel, maar de traumatische indrukken die ik daarna heb meegemaakt zullen nooit volledig weg gaan
Paar stukken gezien. Was genoeg.quote:
Zit ook keer of drie, echt op paar details na, dezelfde seksscène inquote:
Ik gooi liever met poepquote:Op zondag 26 juli 2020 01:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zullen we met plastic bestek gaan gooien?
Was elders op Fokquote:Op zondag 26 juli 2020 01:04 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat het met Molo?
Lang niet gezien
Wilde je al bijna appen
Bats 1, bats 1a, bats 1b!quote:Op zondag 26 juli 2020 01:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit ook keer of drie, echt op paar details na, dezelfde seksscène in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |