Ik snap dat commentaar van jullie nooit. Eerst is het decennialang zeiken dat de VS teveel troepen overal heeft en dan trekken ze ze eindelijk terug en hebben ze een president die niet geilt op oorlogvoeren en dan is het 'TrUmP iS vRIeNDjeS mEt PoETin'.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als dat zo is? Onderdeel van de strategie van de VS/Trump.Door de VS terug te trekken uit de WHO plus de militaire terugtrekking uit het midden-oosten daar worden naar mijn mening Poetin en China wijzer van.
En Trump is een goede vriend van Poetin.
Nee je kinder onthouden wat er echt speelt. Ze zullen op je graf spugen.quote:Op donderdag 10 september 2020 20:24 schreef Zwansen het volgende:
Je mag toch hopen dat iemand als Lambiekje geen kinderen heeft/krijgt, hij zou die bagger maar aan anderen proberen over te brengen.![]()
Goede vriend zou ik het niet willen noemen, volgens mij heeft Poetin gewoon een zak dirt over Trump. Was er niet iets met een golden shower (we zitten toch in BNW).quote:Op donderdag 10 september 2020 18:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als dat zo is? Onderdeel van de strategie van de VS/Trump.Door de VS terug te trekken uit de WHO plus de militaire terugtrekking uit het midden-oosten daar worden naar mijn mening Poetin en China wijzer van.
En Trump is een goede vriend van Poetin.
Die Trump-Putin obsessie is echt bizar.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:45 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Goede vriend zou ik het niet willen noemen, volgens mij heeft Poetin gewoon een zak dirt over Trump. Was er niet iets met een golden shower (we zitten toch in BNW).
Tsja. Ik vind het wel interessant om te zien hoe de media ze allebei altijd maar in een slecht daglicht zet. Zeker ook wel terecht, ik geloof ook wel dat Rusland heeft zitten klooien in westerse verkiezingen, de Novichok vergiftigingen in de UK, MH-17, Ukraine, dat is geen lekkere track record.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Die Trump-Putin obsessie is echt bizar.
Putin ruimt zo'n beetje elke politieke tegenstanders uit de weg.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Tsja. Ik vind het wel interessant om te zien hoe de media ze allebei altijd maar in een slecht daglicht zet. Zeker ook wel terecht, ik geloof ook wel dat Rusland heeft zitten klooien in westerse verkiezingen, de Novichok vergiftigingen in de UK, MH-17, Ukraine, dat is geen lekkere track record.
En Trump is ook gewoon een mafketel, wie huurt er nu een look-a-like van zijn voorganger en nodigt die uit in het Witte Huis om hem te kunnen uitkafferen (boek Cohen).
Maar het is ook wel apart hoe Trump altijd een beetje aan het slijmen lijkt als hij het over Putin, Kim Jong-Un of Xi Jinping heeft, terwijl hij China als land wel veroordeelt.
🤔 Dan heb je baarlijk slecht onderzoek gedaanquote:
Ik heb dan ook geen onderzoek gedaan op facebookgroepen met complotgekkies en dubieuze websitesquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
🤔 Dan heb je baarlijk slecht onderzoek gedaan
Dus mensenhandel dat vind je goedquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen onderzoek gedaan op facebookgroepen met complotgekkies en dubieuze websites
het gaat van WHO naar mensenhandel .... wow... just wow...quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus mensenhandel dat vind je goed
Mensenhandel?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus mensenhandel dat vind je goed
Ga dan lekker terug naar NWS ..quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen onderzoek gedaan op facebookgroepen met complotgekkies en dubieuze websites
quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ga dan lekker terug naar NWS ..
Waarom kunnen dit soort gekkies wel trollen in BNW ,maar krijg je een ban als je complotfeiten presenteert in NWS of COR?
Als jij niet oppast laat ik je aankomende nacht chippen door bill gatesquote:
Oftewel de conformdenkersquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom kunnen dit soort gekkies wel trollen in BNW ,maar krijg je een ban als je complotfeiten presenteert in NWS of COR?
Cognitive dissonance... Het doet pijn als je met feiten aankomt die niet overeenkomen met hun wereldbeeld.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niks en niemand is perfect. De WHO niet, de UN niet, NATO niet, Putin niet, Trump niet, Bill Cosby niet, Mark Rutte niet, de paus niet, en zeker Lambiekje niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
🤔 Dan heb je baarlijk slecht onderzoek gedaan
zoek op lanka en mazelen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Niks en niemand is perfect. De WHO niet, de UN niet, NATO niet, Putin niet, Trump niet, Bill Cosby niet, Mark Rutte niet, de paus niet, en zeker Lambiekje niet.
Maar wat is het alternatief? Elk land zijn eigen ding laten doen zonder kennis te bundelen?
Doet de WHO aan mensenhandel? Stimuleert de WHO mensenhandel? Laat de WHO mensenhandel toe? Je weet dat de WHO geen winstoogmerk heeft, en ook geen wetten implementeert? Weer zo'n bewering zonder bron.
Leg eerst eens uit wat het bewijs is dat virussen niet bestaan.
Waarom geloof je dan zo’n Lanka dan wel? Dat begrijp ik dan niet. Hij komt toch ook niet met sluitend bewijs?quote:
Complotfeiten...quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie dan met feiten?quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:50 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Cognitive dissonance... Het doet pijn als je met feiten aankomt die niet overeenkomen met hun wereldbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |