abonnement Unibet Coolblue
pi_194252939
Ja ik hoorde dingen over radicaliserende mods
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194252959
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja ik hoorde dingen over radicaliserende mods
Mhah over het algemeen doen de mods het wel ok. Dat ik het niet altijd met ze eens ben ok. Maargoed niks onwijs ergs enzo. Dus heb over de mods niet eens zoveel te vertellen eigenlijk.
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 25 juli 2020 @ 13:24:51 #28
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194252976
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja ik hoorde dingen over radicaliserende mods
Ok ok vertel :9~
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_194253005
Waar komt dit eigenlijk TS? Ik wil je wel wat verhalen vertellen. Maar even het idee van waar kom ik het nu tegen vertel enzo?
Do what you love, love what you do!
pi_194253043
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:24 schreef Paul het volgende:

[..]

Ok ok vertel :9~
nou naar het schijnt, zijn er bepaalde mods die zo anti-dierenleed zijn, en dat is an sich een prima standpunt natuurlijk, maar die willen dus geen dieren meer eten, so far so good zou je denken, echter, deze mods waar we het nu over hebben, die zijn nu dus overgestapt op het eten van users om toch afdoende eiwitten binnen te krijgen. :X

Krijg je binnenkort dus het verzoek bij een mod langs te komen omdat ze je ook graag bij het team willen hebben of een ander lulverhaal, ga dan vooral niet langs. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 25 juli 2020 @ 13:31:32 #31
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194253068
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

nou naar het schijnt, zijn er bepaalde mods die zo anti-dierenleed zijn, en dat is an sich een prima standpunt natuurlijk, maar die willen dus geen dieren meer eten, so far so good zou je denken, echter, deze mods waar we het nu over hebben, die zijn nu dus overgestapt op het eten van users om toch afdoende eiwitten binnen te krijgen. :X

Krijg je binnenkort dus het verzoek bij een mod langs te komen omdat ze je ook graag bij het team willen hebben of een ander lulverhaal, ga dan vooral niet langs. :{
Dit is een scoopje van jewelste :7
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 25 juli 2020 @ 13:33:02 #32
74056 crew  ToT
pi_194253090
quote:
16s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

nou naar het schijnt, zijn er bepaalde mods die zo anti-dierenleed zijn, en dat is an sich een prima standpunt natuurlijk, maar die willen dus geen dieren meer eten, so far so good zou je denken, echter, deze mods waar we het nu over hebben, die zijn nu dus overgestapt op het eten van users om toch afdoende eiwitten binnen te krijgen. :X

Krijg je binnenkort dus het verzoek bij een mod langs te komen omdat ze je ook graag bij het team willen hebben of een ander lulverhaal, ga dan vooral niet langs. :{
pi_194253139
quote:
:'( :'( :'( :'(

ik log snel uit tot nooit meer ziens
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_194253143
Even denken ik ga in het kort het verhaal over Rotterdam meet vertellen.

Hoe die begon het was min of meer een SC uit R&P. Ok idee van we doen een meet enzo. En ok ga de users niet noemen die erbij waren. Maargoed dat liep totaal uit de hand ik was er niet bij dus kan ook alleen maar volgen van wat erover gepost werd. Euhm voor zover ik begreep was er ergens in een Rotterdams park fikkie gestoken en een user was zo dronken dat ze over dr nek ging daar (en ja er waren fotos van. Maar die deel ik niet). En toen hebben ze die gewoon achter gelaten daar. Nou in zoverre nog want las het mee, dat ik me zorgen ging maken ook wel ff. Anyway daarna was @Danny de discussie zo zat dat hij gewoon heel fok heeft afgesloten op zwart dus min of meer.

Uiteindelijk is alles trouwens goed gekomen,. Maar dit is wel verhaal wat ik me herinner sowieso.
Do what you love, love what you do!
  Admin zaterdag 25 juli 2020 @ 13:39:00 #35
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_194253154
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:38 schreef kree het volgende:
Even denken ik ga in het kort het verhaal over Rotterdam meet vertellen.

Hoe die begon het was min of meer een SC uit R&P. Ok idee van we doen een meet enzo. En ok ga de users niet noemen die erbij waren. Maargoed dat liep totaal uit de hand ik was er niet bij dus kan ook alleen maar volgen van wat erover gepost werd. Euhm voor zover ik begreep was er ergens in een Rotterdams park fikkie gestoken en een user was zo dronken dat ze over dr nek ging daar (en ja er waren fotos van. Maar die deel ik niet). En toen hebben ze die gewoon achter gelaten daar. Nou in zoverre nog want las het mee, dat ik me zorgen ging maken ook wel ff. Anyway daarna was @:danny de discussie zo zat dat hij gewoon heel fok heeft afgesloten op zwart dus min of meer.

Uiteindelijk is alles trouwens goed gekomen,. Maar dit is wel verhaal wat ik me herinner sowieso.
Dit zegt mij letterlijk helemaal niets
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 25 juli 2020 @ 13:40:42 #36
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194253174
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:36 schreef devzero het volgende:
@:paul in tegenstelling tot alle geruchten, ik ben niet zwanger.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_194253178
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:39 schreef Danny het volgende:

[..]

Dit zegt mij letterlijk helemaal niets
Echt? Je hebt fok op zwart gezet toen hoor. Het is te lang terug om nou die topics terug te zoeken. We hebben het over 10 jaar terug ofzo? For shure heel fok was weg ff haha

Ik kan me nog herinneren dat je zei van ben er nu klaar mee of iets in die richting en toen was fok uit ff helemaal.

Haha nouja het maakt iig een mooi verhaal.

Het kwam uit de R&P sc toen trouwens.
Do what you love, love what you do!
pi_194253246
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:40 schreef kree het volgende:

[..]

Echt? Je hebt fok op zwart gezet toen hoor. Het is te lang terug om nou die topics terug te zoeken. We hebben het over 10 jaar terug ofzo? For shure heel fok was weg ff haha

Ik kan me nog herinneren dat je zei van ben er nu klaar mee of iets in die richting en toen was fok uit ff helemaal.

Haha nouja het maakt iig een mooi verhaal.
Een paar jaar terug had iedereen ineens een ban zelfs de mods.
Dat was best grappig, duurde ook maar 10 minuten of zo. _O-
pi_194253281
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Een paar jaar terug had iedereen ineens een ban zelfs de mods.
Dat was best grappig, duurde ook maar 10 minuten of zo. _O-
Nou iig er zijn wel mooie verhalen te vertellen. Maar voel me haast bijna beetje bad omdat het roddel is. Het meer algemene kan nog. Maar ok tis op randje van wat ik denk nog ok is wel. :P

Aan de andere kant wil ze wel weer horen ook. Lol. Maargoed dat is beetje menselijk denk ook. We houden ervan die roddels enzo. Ik vindt t ook prima btw. Maar hou er allemaal wel usernames uit.
Do what you love, love what you do!
pi_194253311
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:51 schreef kree het volgende:

[..]

Nou iig er zijn wel mooie verhalen te vertellen. Maar voel me haast bijna beetje bad omdat het roddel is. Het meer algemene kan nog. Maar ok tis op randje van wat ik denk nog ok is wel. :P

Aan de andere kant wil ze wel weer horen ook. Lol. Maargoed dat is beetje menselijk denk ook. We houden ervan die roddels enzo. Ik vindt t ook prima btw. Maar hou er allemaal wel usernames uit.
Het moet niet kwetsend en vernederen worden idd.
pi_194253338
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Het moet niet kwetsend en vernederen worden idd.
Nou precies idd. Dus ok kan best wat over verteld worden. Maar ok kijk ik kan usernames gaan noemen enzo. Maar niet alles was zo leuk. Of althans het was wel leuk zo te volgen maar niet voor aantal personen in kwestie dus nja op het randje hoor dit topic. Maar kan nog net denk.
Do what you love, love what you do!
pi_194253355
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:58 schreef kree het volgende:

[..]

Nou precies idd. Dus ok kan best wat over verteld worden. Maar ok kijk ik kan usernames gaan noemen enzo. Maar niet alles was zo leuk. Of althans het was wel leuk zo te volgen maar niet voor aantal personen in kwestie dus nja op het randje hoor dit topic. Maar kan nog net denk.
:Y
pi_194253383
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

:Y
O+ We zien wel hoe dit topic verder gaat. Tot nu toe is er niet echt iets verkeerd gedaan denk. Maar ok disaster waiting to happen ofzo. Hahaha. Nouja mss blijft het netjes. :)
Do what you love, love what you do!
pi_194253535
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:03 schreef kree het volgende:

[..]

O+ We zien wel hoe dit topic verder gaat. Tot nu toe is er niet echt iets verkeerd gedaan denk. Maar ok disaster waiting to happen ofzo. Hahaha. Nouja mss blijft het netjes. :)
Laten we daar maar vanuit gaan. :)
pi_194253627
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Laten we daar maar vanuit gaan. :)
Het positieve dan maar idd. Nou we zullen zien :)
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 25 juli 2020 @ 14:31:28 #46
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194253652
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 13:58 schreef kree het volgende:

[..]

Nou precies idd. Dus ok kan best wat over verteld worden. Maar ok kijk ik kan usernames gaan noemen enzo. Maar niet alles was zo leuk. Of althans het was wel leuk zo te volgen maar niet voor aantal personen in kwestie dus nja op het randje hoor dit topic. Maar kan nog net denk.
Dit topic is om niet echt mensen kapot te maken, maar gewoon voor de geinige dingetjes zoals een romance ofzo
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_194255383
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:31 schreef Paul het volgende:

[..]

Dit topic is om niet echt mensen kapot te maken, maar gewoon voor de geinige dingetjes zoals een romance ofzo
Weet ik dacht er ook niet zo over hoor perce. Maargoed het is op een randje wel denk?
Niet om mensen kapot te maken. Maar het is nog wel opletten dan dat je die dingen juist beschrijft zonder iemand dan te kwetsen.

Maar ok we zullen zien ik heb al wat verteld en TS mag vragen om iets meer uitgebreider. Maar wel na ff antwoord van waar precies ie dit gaat neerzetten. :)
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 25 juli 2020 @ 16:46:07 #48
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194255404
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Had ik al verteld over mijn crush aangaande Mike Shinoda?
Zodat ik niet vergeet
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_194255458
quote:
19s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 16:46 schreef Paul het volgende:

[..]

Zodat ik niet vergeet
_O- _O- _O-
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_194255489
Als je een verhaal wil TS aangezien elk topic ik er zelf over maakte en mijn kleine blog gratis site niet index komt bij google.

Ik kan je wel mijn verhaal vertellen maargoed wil wel ff weten waar die dan gaat staan. En kwets ik ook niet anderen ermee.
Dat is niet zo een probleem. Want weet best wat ik fout deed ook wel. Maar door COVID ging dit een soort van awhwall Dus ok maakt een mooi verhaal wel opzich.
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')