Waarom denk je dat het over de top is?quote:
OP bijgewerkt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:48 schreef Zipportal het volgende:
We kunnen de naam Van der Voort DOORKRUISEN.
Van der Voort
dat is doorstrepenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:48 schreef Zipportal het volgende:
We kunnen de naam Van der Voort DOORKRUISEN.
Van der Voort
Weet ik het, hij komt op mij soms gewoon een beetje nep of bedacht over in zijn interviews.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het over de top is?
Waren er toch paar dagen geleden ook 38?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:51 schreef Zipportal het volgende:
38 kaartjes in de Pinda Shop:
https://www.jeffreydezwaan.shop/merchandise/ultimate-darts-card
@:de_boswachter
40.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waren er toch paar dagen geleden ook 38?
Het is een lief kind met veel gedachten in zijn hoofd.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weet ik het, hij komt op mij soms gewoon een beetje nep of bedacht over in zijn interviews.
Laten we het daar op houden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is een lief kind met veel gedachten in zijn hoofd.
Heb je de tweetS van Greet trouwens gezien?quote:
Greet wil Hongaarse praktijkenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je de tweetS van Greet trouwens gezien?
Ah, dan doet Kirk het uitstekend idd! Prima ref.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk "3rd dart not counted, underarm throw" (post 223)
nouja zoiets, zeg het even uit mijn hoofd
Dat verwoord je nog mild.quote:
Toen had ie al errors in z'n hoofd denk ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je ziet op beelden dat Bevins gelijk aangaf dat het vanwege onderhandse worp was.
Zwak.
Exposedquote:Op zaterdag 25 juli 2020 10:01 schreef El-Stinho het volgende:
Nota bene op 07:28 roept Kirk ''under arm throw''
Hij doet hij ook nog even zelf voor (met dezelfde smoel als Vincent)quote:Op zaterdag 25 juli 2020 10:01 schreef El-Stinho het volgende:
Nota bene op 07:28 roept Kirk ''under arm throw''
quote:Op zaterdag 25 juli 2020 10:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hij doet hij ook nog even zelf voor (met dezelfde smoel als Vincent)
uhuquote:Bevins gaf aan dat Van der Voort al met een voet op de oche stond bij het gooien van de laatste dart. "En dat was gewoon niet waar", aldus de Nederlander. "Als hij de onderhandse worp als reden had gegeven, had ik het geaccepteerd. Nu had ik het gevoel dat me onrecht werd aangedaan."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |