@heywooduquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)jonge-turnsters.html
@:Zipportal
Moet je voor de gein eens letten op wat hij met zijn tong doetquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Durrant gooit word ik zen, als Vinnie weer begint word ik onrustig. Komt doordat gewiebel met gooien. Snap niet dat hij de pijlen überhaupt kan mikken.
Ja maar, ja maar, niet iedereen mikt.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Durrant gooit word ik zen, als Vinnie weer begint word ik onrustig. Komt doordat gewiebel met gooien. Snap niet dat hij de pijlen überhaupt kan mikken.
Nee, dat doe ik al.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens letten op wat hij met zijn tong doet
En straks moet hij weer naar een ander zaaltje, begint hij weer te klagen over de warmte.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe erg ik VDV ook niet moet, ik begin er nu wel beetje respect voor te krijgen
Zelfs Vincent wordt Marcel wel eens zatquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
Het zweet druipt nu al bij hem van z'n kop af. Viesdik.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En straks moet hij weer naar een ander zaaltje, begint hij weer te klagen over de warmte.
VETTE BIG.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij iets van belang gaat winnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En straks moet hij weer naar een ander zaaltje, begint hij weer te klagen over de warmte.
VETTE BIG.
één legje in een hele sessie. Valt wel mee toch?quote:
Prime Lewis was ook viesdikquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zweet druipt nu al bij hem van z'n kop af. Viesdik.
Het is nu anders zegt hij.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zweet druipt nu al bij hem van z'n kop af. Viesdik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |