abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2020 @ 20:15:37 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194243718

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194243759
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 18:42 schreef Blues het volgende:

[..]

Ikwillem O+ O+ Die veertjes :D
Cute hè O+

Ik was net wat langer bij de lama's geweest, dus toen ik thuis kwam zat 'ie te gillen! Snel eruit gelaten, eten gepakt om te voeren. Merel klom/fladderde gelijk op schoot, liet zich voeren, en klom toen op mijn hand om daar weg te doezelen. O+ *plasje smeltwater*

Zit nu op mijn schouder mee te Fok!ken. (Hij baggert in elk geval mijn hals onder :') Gelukkig heb ik een toiletrol bij de hand...)
pi_194243818
Hier worden ook buiten de winkels steeds meer mondmaskers gedragen heb ik het idee.
In de winkel natuurlijk sowieso al, maar daar wordt de 1,5m minder aangehouden, dat is wel echt een nadeel. (Ook best veel mensen die samen boodschappen komen doen)

Maar de angst begint denk ik toe te nemen.
pi_194243909
Ah gossie, wat lief

Net sinaasappel poeder geproefd, lekker! Een aantal schijfjes was nog niet droog genoeg, dus die zitten weer in de droger, samen met het poeder want het mag nog wat droger worden. Om het tot poeder te malen moeten de schillen eraf. Gisteren iets gelezen wat je ermee kunt doen, maar die link ben ik kwijt.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 24 juli 2020 @ 20:26:29 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194243934
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:09 schreef z80 het volgende:

[..]

In Nederland en Duitsland. Alles binnen. In België inmiddels ook in een stad en parkeerplaatsen bij de supermarkt.
Alleen binnen of drukke straten kan ik prima mee leven. Maar op alle straten zou ik toch een beetje overbodig vinden.

Zou je in een cabrio ook een mondkapje op moeten dan :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 juli 2020 @ 20:26:49 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194243944
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194243973
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Cute hè O+

Ik was net wat langer bij de lama's geweest, dus toen ik thuis kwam zat 'ie te gillen! Snel eruit gelaten, eten gepakt om te voeren. Merel klom/fladderde gelijk op schoot, liet zich voeren, en klom toen op mijn hand om daar weg te doezelen. O+ *plasje smeltwater*

Zit nu op mijn schouder mee te Fok!ken. (Hij baggert in elk geval mijn hals onder :') Gelukkig heb ik een toiletrol bij de hand...)
Jij bent mammamerel O+ Gelukkig met toiletrol :D
Dan schep ik toch liever strontjes uit de kattenbak of verschoon af en toe een handdoek met diarree :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 24 juli 2020 @ 20:28:39 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194243984
Wil verder niet klagen ofzo, want eigenlijk stelt het niks voor. Toen ik vorige week een lange tijd in de trein zat, ga je die touwtjes naar enige tijd wel achter je oren voelen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194244028
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:28 schreef derLudolf het volgende:
Wil verder niet klagen ofzo, want eigenlijk stelt het niks voor. Toen ik vorige week een lange tijd in de trein zat, ga je die touwtjes naar enige tijd wel achter je oren voelen.
Heb ik een zelfgehaakt hulpstukje voor gekregen. Werkt als een tiet ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194244069
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah gossie, wat lief

Net sinaasappel poeder geproefd, lekker! Een aantal schijfjes was nog niet droog genoeg, dus die zitten weer in de droger, samen met het poeder want het mag nog wat droger worden. Om het tot poeder te malen moeten de schillen eraf. Gisteren iets gelezen wat je ermee kunt doen, maar die link ben ik kwijt.
Hmm wilde net vragen... wat doe je er mee?

Lijkt me wel iets om bijvoorbeeld over vanilleijs te doen.
pi_194244482
Als er plek was voor nog een machine, kwam er een droogmachine.
Klinkt iedere keer geweldig. Nu sinasappelpoeder.
En wat zijn de pakjes leuk geworden, kaatje👍🏼

Mn.X deed de risotto met prei. :Y) en pecorino.
pi_194245620
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm wilde net vragen... wat doe je er mee?

Lijkt me wel iets om bijvoorbeeld over vanilleijs te doen.
Ik wil het in de yoghurt doen, en misschien in cakebeslag
pi_194245795
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik wil het in de yoghurt doen, en misschien in cakebeslag
Ook geen slecht idee denk ik.
pi_194246070
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ook geen slecht idee denk ik.
En ik wil het ook eens in water oplossen, kijken hoe dat smaakt.

Net allemaal papieren ingevuld met een van de mannen, hij heeft een mooie flat toegewezen gekregen, jammer genoeg in een buitenwijk in Nijmegen, dus even op de fiets een kopje thee halen zit er niet meer in. Verder gaat hij stage lopen bij het canisius ziekenhuis (3e jaar HBO economie) en zijn volgende stage is ook geregeld. Wehadden het er net over, 5 jaar geleden werkte hij 12-15 uur per dag om een smokkelaar te betalen om hierheen te komen
pi_194246114
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En ik wil het ook eens in water oplossen, kijken hoe dat smaakt.

Net allemaal papieren ingevuld met een van de mannen, hij heeft een mooie flat toegewezen gekregen, jammer genoeg in een buitenwijk in Nijmegen, dus even op de fiets een kopje thee halen zit er niet meer in. Verder gaat hij stage lopen bij het canisius ziekenhuis (3e jaar HBO economie) en zijn volgende stage is ook geregeld. Wehadden het er net over, 5 jaar geleden werkte hij 12-15 uur per dag om een smokkelaar te betalen om hierheen te komen
Wel een groot succes dus.
Jammer dat het geen fiets afstand meer is.. maar contact houden jullie vast wel.
pi_194246324
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel een groot succes dus.
Jammer dat het geen fiets afstand meer is.. maar contact houden jullie vast wel.
Dat werd al aangekondigd :D, zijn school is hier om de hoek, al zijn vrienden wonen hier en ik maak lasagne, erwtensoep en draadjesvlees
pi_194250053
*gaap
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194250064
Ook gaap, Elin is weer beter geloof ik, die eist om 5 uur al luidkeels ontbijt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 juli 2020 @ 08:16:18 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194250086
Mogge :W

Wil morgen eigenlijk Zandvoort - Noordwijk lopen over het strand. Al is de weersvoorspelling een beetje :{
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194250257
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat werd al aangekondigd :D, zijn school is hier om de hoek, al zijn vrienden wonen hier en ik maak lasagne, erwtensoep en draadjesvlees
Haha prioriteiten op de juiste plek dus O+
pi_194250687
Whehe, huisgenoot kwam binnen, moest lachen vanwege de vogel ("Dat is echt weer typisch Marjolein eh :P')
maar merel was gelijk dr praatjes kwijt :D (En geloof me, ik was net half doof aan het raken van het gekwetter in mijn oor. Mijn schouder is een favo plekje. )

Andere mensen zijn dus eng. (Nouja, dat is wel mooi, ik zie graag dat er een beetje schuwheid in komt op den duur)

Nu even boodschappen doen. Huisgenoot waarschuwde al dat er in steeds meer gemeenten ook op straat verplicht mondmaskers gedragen moeten worden en dat de boetes 250 euro zijn.
(Hij was zelf naar de sportschool geweest, en daar mocht ie tijdens het sporten wel het masker af, maar wanneer ij naar een ander apparaat liep, moest dat ding weer op.... 8)7 )

En wat tof @Kaatje1 , leuk dat al dat harde werken z'n vruchten afwerpt!
pi_194250746
Lange wandeling gedaan. Over uurtje begint de wereldreis. :')

Ik moest ook wel echt heel hard lachen net. F. wilde weggaan, Dora zat heel lief in de woonkamer naar m te kijken. F zegt 'Oh ja, wat ik nog wilde vragen...', kijkt naar de hond, kijkt weer naar mij en zegt 'ik ben vergeten wat ik wilde zeggen, Dora keek te schattig.'

O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194250854
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:07 schreef Lonaa het volgende:
Lange wandeling gedaan. Over uurtje begint de wereldreis. :')

Ik moest ook wel echt heel hard lachen net. F. wilde weggaan, Dora zat heel lief in de woonkamer naar m te kijken. F zegt 'Oh ja, wat ik nog wilde vragen...', kijkt naar de hond, kijkt weer naar mij en zegt 'ik ben vergeten wat ik wilde zeggen, Dora keek te schattig.'

O+
Ahhhh
pi_194251145
Trots kindje hier..

Meegedaan aan een de fotowedstrijd van National Geographic Junior.
Nog niks gewonnen natuurlijk... want je mag nog tot oktober inzenden.
Maar dat doet er niks aan af dat ze het onwijs leuk vind om mee te kunnen doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 15% gewijzigd door Uhmmpie op 25-07-2020 10:58:00 ]
pi_194251174
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Trots kindje hier..

Meegedaan aan een de fotowedstrijd van National Geographic Junior.
Nog niks gewonnen natuurlijk... want je mag nog tot oktober inzenden.
Maar dat doet er niks aan af dat ze het onwijs leuk vind om mee te kunnen doen.
De naam van je dochter staat er bij, dat weet je? Leuke foto en tof om mee te doen )
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')