Cute hèquote:
Alleen binnen of drukke straten kan ik prima mee leven. Maar op alle straten zou ik toch een beetje overbodig vinden.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
In Nederland en Duitsland. Alles binnen. In België inmiddels ook in een stad en parkeerplaatsen bij de supermarkt.
Jij bent mammamerelquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Cute hè![]()
Ik was net wat langer bij de lama's geweest, dus toen ik thuis kwam zat 'ie te gillen! Snel eruit gelaten, eten gepakt om te voeren. Merel klom/fladderde gelijk op schoot, liet zich voeren, en klom toen op mijn hand om daar weg te doezelen.*plasje smeltwater*
Zit nu op mijn schouder mee te Fok!ken. (Hij baggert in elk geval mijn hals onderGelukkig heb ik een toiletrol bij de hand...)
Heb ik een zelfgehaakt hulpstukje voor gekregen. Werkt als een tietquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:28 schreef derLudolf het volgende:
Wil verder niet klagen ofzo, want eigenlijk stelt het niks voor. Toen ik vorige week een lange tijd in de trein zat, ga je die touwtjes naar enige tijd wel achter je oren voelen.
Hmm wilde net vragen... wat doe je er mee?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah gossie, wat lief
Net sinaasappel poeder geproefd, lekker! Een aantal schijfjes was nog niet droog genoeg, dus die zitten weer in de droger, samen met het poeder want het mag nog wat droger worden. Om het tot poeder te malen moeten de schillen eraf. Gisteren iets gelezen wat je ermee kunt doen, maar die link ben ik kwijt.
Ik wil het in de yoghurt doen, en misschien in cakebeslagquote:Op vrijdag 24 juli 2020 20:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm wilde net vragen... wat doe je er mee?
Lijkt me wel iets om bijvoorbeeld over vanilleijs te doen.
Ook geen slecht idee denk ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik wil het in de yoghurt doen, en misschien in cakebeslag
En ik wil het ook eens in water oplossen, kijken hoe dat smaakt.quote:
Wel een groot succes dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En ik wil het ook eens in water oplossen, kijken hoe dat smaakt.
Net allemaal papieren ingevuld met een van de mannen, hij heeft een mooie flat toegewezen gekregen, jammer genoeg in een buitenwijk in Nijmegen, dus even op de fiets een kopje thee halen zit er niet meer in. Verder gaat hij stage lopen bij het canisius ziekenhuis (3e jaar HBO economie) en zijn volgende stage is ook geregeld. Wehadden het er net over, 5 jaar geleden werkte hij 12-15 uur per dag om een smokkelaar te betalen om hierheen te komen
Dat werd al aangekondigdquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wel een groot succes dus.
Jammer dat het geen fiets afstand meer is.. maar contact houden jullie vast wel.
Haha prioriteiten op de juiste plek dusquote:Op vrijdag 24 juli 2020 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat werd al aangekondigd, zijn school is hier om de hoek, al zijn vrienden wonen hier en ik maak lasagne, erwtensoep en draadjesvlees
Ahhhhquote:Op zaterdag 25 juli 2020 10:07 schreef Lonaa het volgende:
Lange wandeling gedaan. Over uurtje begint de wereldreis.
Ik moest ook wel echt heel hard lachen net. F. wilde weggaan, Dora zat heel lief in de woonkamer naar m te kijken. F zegt 'Oh ja, wat ik nog wilde vragen...', kijkt naar de hond, kijkt weer naar mij en zegt 'ik ben vergeten wat ik wilde zeggen, Dora keek te schattig.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Uhmmpie op 25-07-2020 10:58:00 ]
De naam van je dochter staat er bij, dat weet je? Leuke foto en tof om mee te doen )quote:Op zaterdag 25 juli 2020 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Trots kindje hier..
Meegedaan aan een de fotowedstrijd van National Geographic Junior.
Nog niks gewonnen natuurlijk... want je mag nog tot oktober inzenden.
Maar dat doet er niks aan af dat ze het onwijs leuk vind om mee te kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |