Dat zeg ik toch die naam bestaat niet meerquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:11 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bestaat niet (meer). Ook internationaal maar drie keer op een andere site, maar dan in de VS en Turkije.
Eerder Belgie denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan het in mn moeders boek ook niet vinden .. Maar mogelijk komt het van Blas uit het Spaans .. je weet wel van vroeger
Maar hoe spreek je het uit. Blaas? Bles?quote:
Bles komt in de buurtquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar hoe spreek je het uit. Blaas? Bles?
Nee dat snap ik.. Mijn moeder was met dat voornamenboek bezig toen werd mn dochter geboren en die naam stond er ook nog niet in , maar is op het alllerlaatste moment toch toegevoegd... Na de 5 uurs show kwam ze dr kleinkind bewonderenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb geen idee haha ik verzin die namen niet lol
Ja dat zal daar in Zeeland best wel extreem zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
die oude taal hier is vrij bizar al opzich
yupquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zal daar in Zeeland best wel extreem zijn
`Ja maar je zit ook nog eens tegen een vaag land aan .. Belgie daar hebben ze zowel NL als BE als FR namen ..quote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
Elke provincie heeft denk ik wel een accent kwa taal
Jaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
`Ja maar je zit ook nog eens tegen een vaag land aan .. Belgie daar hebben ze zowel NL als BE als FR namen ..
Ja dan wil ik je niet horen ... Waar ik vandaan kom praten ze ook plat, maar dat heb ik nooit echt geleerd .. alleen wat simpele dingen .. maar ik versta het wel natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik spreek gewoon abn maar als het moet kan ik echt plat praten
vast wel.. versta daar denk wat minder van maar denk best nog wel een bitsjequote:Op vrijdag 24 juli 2020 23:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gealic en Welsh zijn ook bedreigde talen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |