abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194240457
Even dan het meer controversiële topic. Ipv het serieuze in W&T. Zijn we eigenlijk alleen?
Hoe denken jullie hierover? Ok voor zo ver ik weet wel. En zie geen aliens of UFO dingen verder.

Maar eigenlijk als je er wat verder in verdiept dan is de kans wel heel groot dat er ergens nog wel leven is. In wat voor vorm vraag twee.

Wat denken jullie zou er echt zeg maar iets wat op aarde zijn alleen helemaal ergens anders?
Do what you love, love what you do!
pi_194240461
Heb weleens een paar dieren gezien.
pi_194240478
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:13 schreef Leonos het volgende:
Ja? Vertel
Je moet ff duidelijker zijn voor mij want ga niet raden op wat ermee bedoelt is per post. :)
pi_194240498
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:15 schreef kree het volgende:

[..]

Ja? Vertel
Je moet ff duidelijker zijn voor mij want ga niet raden op wat ermee bedoelt is per post. :)
Honden, katten, schapen, geiten, nog wel een paar.
Denk niet dat we alleen zijn .
pi_194240505
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:15 schreef kree het volgende:

[..]

Ja? Vertel
Wss is de OP dermate brak, dat je vraag compleet verkeerd is opgevat.
pi_194240539
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:16 schreef Leonos het volgende:

[..]

Honden, katten, schapen, geiten, nog wel een paar.
Denk niet dat we alleen zijn .
Ah op die manier. Ok nu snap ik hem. Ik denk opzich met wat we nu weten trouwens dat het eigenlijk onlogisch is dat er niet meer leven is in het universe hier. Maar ok aan de andere kant er is ook nog niet echt bewijs.

En ok planeet aarde is like soort van antenne zendmast die 10000 signalen uitzendt en als er een andere society is ergens met technologie dan hadden ze het wss wel opgepikt nu onderhand.
pi_194240544
Nee, we zijn niet alleen. Als wij kunnen bestaan, kan er ook iets anders bestaan. Het is daarbuiten zo groot, dan ben je wel verwaand als je denkt dat je de enige creatuur bent in het heelal.
pi_194240569
Nee @Amee is hier ook _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_194240578
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:20 schreef Amee het volgende:
Nee, we zijn niet alleen. Als wij kunnen bestaan, kan er ook iets anders bestaan. Het is daarbuiten zo groot, dan ben je wel verwaand als je denkt dat je de enige creatuur bent in het heelal.
Nouja dat denk ik dus ook. Het is soort van rekensom he hiermee. Maar er zijn zoveel planeten etc en ik kan je hem niet voor rekenen enzo. Daar zijn vast veel slimmere mensen voor. Maar het lijkt me haast logisch dat wij hier op aarde niet de enige zijn
pi_194240590
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:22 schreef Geerd het volgende:
Nee @:amee is hier ook _O_ _O_ _O_ _O_
Ze is overal waar er leuke onderwerpen zijn. Haha!
pi_194240688
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:23 schreef Amee het volgende:

[..]

Lol mag. Hmms eigenlijk als ik mijn gevoel volg en dan heb ik gelijk mijn hele christelijke gevoel verlotend gewoon. Ik denk ja het is er wel we zijn volgens mij niet alleen hier op deze aarde.
pi_194240715
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:30 schreef kree het volgende:

[..]

Lol mag. Hmms eigenlijk als ik mijn gevoel volg en dan heb ik gelijk mijn hele christelijke gevoel verlotend gewoon. Ik denk ja het is er wel we zijn volgens mij niet alleen hier op deze aarde.
De bijbel zegt ook helemaal niets over dat er geen andere wezens zouden zijn, he.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2020 16:33:40 ]
pi_194240716
Op aarde zijn we alleen ja. Daarbuiten is de kans enorm klein dat we alleen zijn, maar wel veel te ver om voor ons te bereiken zolang we nog reizen op de traditionele manier.
pi_194240746
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:32 schreef Amee het volgende:

[..]

De bijbel zegt ook helemaal niets over dat er geen andere wezens zou zijn, he.
Klopt en love bijbel verhalen wel btw maar ok het is altijd de vraag in hoeverre klopt dat. Nu kunnen we denk uitsluiten onderhand dat er een soort nieuwe aarde in de buurt is. Want dan hadden we het nu ontdekt maar hele universe is zo veel groter als het stukje wat wij ontdekken nu. Zo groot trouwens dat het nog lastig te bevatten is.
pi_194240759
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:35 schreef kree het volgende:
Klopt en love bijbel verhalen wel btw maar ok het is altijd de vraag in hoeverre klopt dat.
Niet.
pi_194240761
Omg in de kerk zullen ze me haten als ik dit zo zeg btw. Hahaha
  Spellchecker vrijdag 24 juli 2020 @ 16:38:03 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_194240770
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:13 schreef kree het volgende:
Even dan het meer controversiële topic. Ipv het serieuze in W&T. Zijn we eigenlijk alleen?
Hoe denken jullie hierover? Ok voor zo ver ik weet wel. En zie geen aliens of UFO dingen verder.

Maar eigenlijk als je er wat verder in verdiept dan is de kans wel heel groot dat er ergens nog wel leven is. In wat voor vorm vraag twee.

Wat denken jullie zou er echt zeg maar iets wat op aarde zijn alleen helemaal ergens anders?
Dat is niet aan iedereen gegeven ...
Dat jij ze niet ziet wil niet zeggen dat ze er niet zijn ... 😱
pi_194240773
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet.
Nouja dat is de vraag he. Ik weet niet ik zou niet kunnen garanderen aan iemand van joh die bijbel klopt
Dat gezegd hebbende. Er staan best ok verhalen in. En for shure het helpt mensen ook. Maargoed is het waar? Ik weet het niet en twijfel daar best wel eens over.
pi_194240800
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:38 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja dat is de vraag he. Ik weet niet ik zou niet kunnen garanderen aan iemand van joh die bijbel klopt
Dat is geen vraag meer, ik kan ook niet garanderen dat de bijbel klopt - ik kan wel garanderen dat 'ie niet klopt. :P
pi_194240813
v
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:38 schreef maily het volgende:

[..]

Dat is niet aan iedereen gegeven ...
Dat jij ze niet ziet wil niet zeggen dat ze er niet zijn ... 😱
Inderdaad. Deze mongool held praat trouwens best vaak met aliens:

http://robbertvandenbroeke.nl/
pi_194240814
TS wel 14.gif
pi_194240815
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is geen vraag meer, ik kan ook niet garanderen dat de bijbel klopt - ik kan wel garanderen dat 'ie niet klopt. :P
Nou dan is de vraag en echt ben hier benieuwd naar. Hoe kun jij garanderen dat ie niet klopt? ;)
pi_194240837
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:41 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dan is de vraag en echt ben hier benieuwd naar. Hoe kun jij garanderen dat ie niet klopt? ;)
Slangen praten niet.
pi_194240857
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Slangen praten niet.
Ok we gaan ff helemaal offtopic maar ok slangen praten niet. Neem aan je doelt nu op Adam en Eva verhaal?
Maakt niet uit dit is ook interessant dus we maken ff zij stap in dit topic

Genesis hebben we het dan over? Laat duidelijk zijn ik wil niemand van geloof overtuigen hoor verder. Maar for shure het is wel interessant om ook andere kan van de "niet gelovigen". Te horen ;)
pi_194240883
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:44 schreef kree het volgende:

[..]

Ok we gaan ff helemaal offtopic maar ok slangen praten niet. Neem aan je doelt nu op Adam en Eva verhaal?
Maakt niet uit dit is ook interessant dus we maken ff zij stap in dit topic

Genesis hebben we het dan over? Laat duidelijk zijn ik wil niemand van geloof overtuigen hoor verder. Maar for shure het is wel interessant om ook andere kan van de "niet gelovigen". Te horen ;)
Mensen kunnen ook niet over water lopen.
pi_194240926
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:23 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik zal je met rust laten ;)
Ik zwaai naar dieren.
pi_194240931
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Nouja nee in feite niet. Ok je hebt nog iig wel iets kennis van de bijbelverhalen merk ik.
Tja of dat nou waar is....? Schiet mij maar lek. Weet het niet eigenlijk.
Wat ik wel weet is dat het toch soort van gemeenschap is en samen met elkaar. En ja voor je het zegt dat soort dingen kunnen juist uitleiden in extremisme. Maar ok iig waar ik bij zit zit weinig kwaad in enzo. En er gebeuren via die kerk ook een hele hoop goeie dingen ook voor de gemeenschap in algemeen. Dus nja is het waar of niet vraag 2 maar zijn nogal wat dingen enzo omdat nu ook echt te bewijzen.

Ik denk lukt nooit. Andere kant is van naja het doet iets goed.
pi_194240958
Kan het zeggen op fok zo. Hmms vraag me af zou ik dit in de kerk kunnen zeggen??? Nja mss nog wel ga het alleen niet doen enzo.

Ik heb als ik dan al nog enig nut had in de kerk waarmee ik opgevoed ben btw. Heb iig nog wat voor veranderingen gezorgd. Het is nu iig veel leuker voor kinderen alsdat het was voor mij toen ik soort van meegesleept werd. En nog stommere is vindt het ook nog leuk nu onderhand om muzikaal mee te werken enzo.
pi_194241021
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:51 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja nee in feite niet. Ok je hebt nog iig wel iets kennis van de bijbelverhalen merk ik.
Tja of dat nou waar is....? Schiet mij maar lek. Weet het niet eigenlijk.
Wat ik wel weet is dat het toch soort van gemeenschap is en samen met elkaar. En ja voor je het zegt dat soort dingen kunnen juist uitleiden in extremisme. Maar ok iig waar ik bij zit zit weinig kwaad in enzo. En er gebeuren via die kerk ook een hele hoop goeie dingen ook voor de gemeenschap in algemeen. Dus nja is het waar of niet vraag 2 maar zijn nogal wat dingen enzo omdat nu ook echt te bewijzen.

Ik denk lukt nooit. Andere kant is van naja het doet iets goed.
Ik heb de bijbel gelezen, meerdere keren. Er gebeuren door de kerk veel meer slechte dingen dan goede, door andere geloofsinstituten ook uiteraard, maar ik denk niet dat BNW echt de juiste plek is om religie te bespreken.
pi_194241073
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb de bijbel gelezen, meerdere keren. Er gebeuren door de kerk veel meer slechte dingen dan goede, door andere geloofsinstituten ook uiteraard, maar ik denk niet dat BNW echt de juiste plek is om religie te bespreken.
Owh dat is ook zo zeker als je kijkt in het verleden, uit naam van de kerk zijn er echt hele slechte dingen gedaan nl. En die kan ik niet ontkennen want geschiedenis.
pi_194241123
Ik weet allleen niet hmms is de kerk nog zo nu? Denk nl van niet. Althans hangt er ook maar vanaf welke stroming. Nu ben ik gereformeerd van oorsprong maar er zijn best wel stappen gemaakt en zie in de kerk onderhand niks kwaads meer. Het is pkn ook nu natuurlijk. Of voor wie dat niet weet hervormde en gereformeerde samen.
Geloof ik alle bijbel verhalen dan daardoor. No way. Maargoed zie ook niet echt iets wat zegt van klopt niet.

Dus naja dat is een beetje christelijk zijn. Nu ben ik muzikant en for shure leuke liedjes zijn er wel.

En om beetje op ontopic te komen. Is er dan ander leven behalve hier op aarde?
De bijbel zegt van niet iig. Ik twijfel er zwaar aan.
pi_194241176
Ben wel goed in controversieele topicals maken gvd. Hahaha
  vrijdag 24 juli 2020 @ 17:14:04 #33
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_194241200
Er is weinig intelligent leven op aarde.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_194241232
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 17:14 schreef SpecialK het volgende:
Er is weinig intelligent leven op aarde.
Nou daarmee ga je een ander onderwerp weer in. Kweet niet denk van wel. Alleen niet iedereen. En hoewel ik schat mezelf te hoog in no dan redelijk maar kan alle fouten die ik maakte niet op twee handen tellen
pi_194241389
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:20 schreef Amee het volgende:
Dat is dan wel zo, we weten inmiddels dat het ontstaan van leven ook heel bijzonder is. Eigenlijk is het een afwijkende chemische reactie waarbij veel fout kan gaan. Als er leven ontstaat, moet het ook blijven leven.

Dus ja, ik denk ook dat er meer planeten met leven bestaan, maar wel dat het een zeldzaam iets is.
ROBODEMONS..................|:(
pi_194241413
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 17:07 schreef kree het volgende:
Ik weet allleen niet hmms is de kerk nog zo nu? Denk nl van niet. Althans hangt er ook maar vanaf welke stroming. Nu ben ik gereformeerd van oorsprong maar er zijn best wel stappen gemaakt en zie in de kerk onderhand niks kwaads meer. Het is pkn ook nu natuurlijk. Of voor wie dat niet weet hervormde en gereformeerde samen.
Geloof ik alle bijbel verhalen dan daardoor. No way. Maargoed zie ook niet echt iets wat zegt van klopt niet.

Dus naja dat is een beetje christelijk zijn. Nu ben ik muzikant en for shure leuke liedjes zijn er wel.

En om beetje op ontopic te komen. Is er dan ander leven behalve hier op aarde?
De bijbel zegt van niet iig. Ik twijfel er zwaar aan.

Wetenschappelijk gezien is de kans dat er géén (intelligent) leven is buiten onze planeet, microscropisch klein, nihil. Zeker weten doen we het niet, en zullen we ook in dit leven niet te weten komen.
pi_194241493
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 17:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Wetenschappelijk gezien is de kans dat er géén (intelligent) leven is buiten onze planeet, microscropisch klein, nihil. Zeker weten doen we het niet, en zullen we ook in dit leven niet te weten komen.
Nou dat is beetje hoe ik zelf denk. We gaan dit niet meemaken. Vindt ik het ok dat er toch onderzoek naar wordt gedaan, Ja dat wel zeker,. Ik volg dit altijd nl.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 18:03:03 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194241765
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:13 schreef Leonos het volgende:
Ik ook. :D Op zich ligt de aarde ver verwijderd van andere sterren op 4.2 lichtjaar is Proxima Centauri de dichtstbijzijnde. Wat gezien onze huidige technologie 150.000 kilometer even uit me hoofd per uur duizenden jaren reizen is. (En dan laat ik de relativiteit theorie met betrekking tot tijd van Einstein er maar buiten.) En met de snelheid van licht nog altijd meer dan 4 jaar dus.

Waarom zou je dus als buitenaards wezen 4 jaar reizen en je familie missen (nooit meer zien) om de aarde te bezoeken. :D Maar dat gezien de hoeveelheid zonnen en planeten is buitenaards leven zeer waarschijnlijk een feit. En zelfs wellicht binnen ons zonnestelsel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 24-07-2020 18:12:07 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 18:23:01 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194241984
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 17:40 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dat is beetje hoe ik zelf denk. We gaan dit niet meemaken. Vindt ik het ok dat er toch onderzoek naar wordt gedaan, Ja dat wel zeker,. Ik volg dit altijd nl.
Weet ik niet Kree. Gezien de extreme omstandigheden waarop op ons eigen planeet leven mogelijk is zelfs leven binnen de planeten en manen van ons zonnestelsel mogelijk wellicht. En de ontdekking daarvan gaan we wellicht nog wel meemaken wellicht. :D :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Megumi op 24-07-2020 18:35:26 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_194242319
https://www.nytimes.com/2(...)harry-reid-navy.html

Pentagon heeft net vermeld dat ze "off world verhicles not made on this Earth" hebben gerapporteerd.
Een bekendmaking zal er binnenkort aankomen.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 19:44:02 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194243156
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Nja schijnbaar was er een of andere timmerman +-2000 jaar geleden die dat wel heeft gedaan...

Oh en..dynamo pas geleden nog!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 juli 2020 @ 19:48:35 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194243253
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 18:03 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik ook. :D Op zich ligt de aarde ver verwijderd van andere sterren op 4.2 lichtjaar is Proxima Centauri de dichtstbijzijnde. Wat gezien onze huidige technologie 150.000 kilometer even uit me hoofd per uur duizenden jaren reizen is. (En dan laat ik de relativiteit theorie met betrekking tot tijd van Einstein er maar buiten.) En met de snelheid van licht nog altijd meer dan 4 jaar dus.

Waarom zou je dus als buitenaards wezen 4 jaar reizen en je familie missen (nooit meer zien) om de aarde te bezoeken. :D Maar dat gezien de hoeveelheid zonnen en planeten is buitenaards leven zeer waarschijnlijk een feit. En zelfs wellicht binnen ons zonnestelsel.
4 jaar valt op zich nog mee hoor.
Maar volgens de theorie kan de snelheid van licht niet gehaald worden, tegen lichtsnelheid aan is echt de max.

Maar goed misschien denken we nog niet ver genoeg out of the box dat het alsnog mogelijk is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194243722
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 18:23 schreef Megumi het volgende:

[..]

Weet ik niet Kree. Gezien de extreme omstandigheden waarop op ons eigen planeet leven mogelijk is zelfs leven binnen de planeten en manen van ons zonnestelsel mogelijk wellicht. En de ontdekking daarvan gaan we wellicht nog wel meemaken wellicht. :D :)
Ik weet het ook niet ok als ik. Beetje meer geluk heb als m’n pa dan leef ik nog 40 jaar ofzo. En techniek kan snel gaan wel. Maar of we het meemaken man op mars. Ik weet het nog niet.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 20:17:04 #44
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194243736
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 19:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

4 jaar valt op zich nog mee hoor.
Maar volgens de theorie kan de snelheid van licht niet gehaald worden, tegen lichtsnelheid aan is echt de max.

Maar goed misschien denken we nog niet ver genoeg out of the box dat het alsnog mogelijk is.
Als je met de snelheid van het licht reist? Dan gaat op de plek waarvan je vertrekt de tijd sneller voorbij dan ten opzichte van de reiziger als ik Einstein goed begreep? Daarnaast begreep ik dat voor zulke snelheden een enorme hoeveelheid energie nodig is? Maar ben geen Einstein en zou stiekum wensen dat hij in dit opzicht ongelijk heeft? :D
  vrijdag 24 juli 2020 @ 20:19:07 #45
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194243776
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:15 schreef kree het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet ok als ik. Beetje meer geluk heb als m’n pa dan leef ik nog 40 jaar ofzo. En techniek kan snel gaan wel. Maar of we het meemaken man op mars. Ik weet het nog niet.
Een robot gaat het zo wie zo worden kree is nu wel duidelijk. :) Dat is denk ik wel een positieve ontwikkeling. En kost geen mensenlevens.
pi_194243857
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:19 schreef Megumi het volgende:

[..]

Een robot gaat het zo wie zo worden kree is nu wel duidelijk. :)
Nou is hele uitgangspunt nu iif en levert coole beelden op maar wat hebben we nu dus niet gezien? For shure ze houden dingen achter enzo
pi_194243865
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 16:20 schreef kree het volgende:

[..]

Ah op die manier. Ok nu snap ik hem. Ik denk opzich met wat we nu weten trouwens dat het eigenlijk onlogisch is dat er niet meer leven is in het universe hier. Maar ok aan de andere kant er is ook nog niet echt bewijs.

En ok planeet aarde is like soort van antenne zendmast die 10000 signalen uitzendt en als er een andere society is ergens met technologie dan hadden ze het wss wel opgepikt nu onderhand.
Nou, niet vergeten dat we nog maar heel kort signalen de ruimte in zenden, en dat er nog geen eentje lang genoeg onderweg is om een planeet te bereiken met potentieel leven (zover we kunnen inschatten natuurlijk, we gaan er voor het gemak dan even vanuit dat we het dan over intelligent leven hebben op koolstofbasis). Dus er kán nog vrijwel niks opgevangen zijn. Dan moet je je bedenken dat de homo sapiens enkele tienduizenden jaren oud is, en misschien hooguit 50.000 jaar zal bestaan voordat we uitsterven (nogmaals, een aanname, maar ik zou het knap vinden als we het halen). Als ander leven op dezelfde manier zijn weg vind zoals wij dat doen, en je bedenkt dat het universum nu 14 miljard jaar oud is, dan is het bijzonder onwaarschijnlijk dat we elkaar zullen treffen.

Al die planeten met leven, ze zullen er zijn, daar ben ik van overtuigd, maar elkaar tegenkomen? Denk het niet. :)
-nee-
  vrijdag 24 juli 2020 @ 20:26:28 #48
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194243932
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:23 schreef kree het volgende:

[..]

Nou is hele uitgangspunt nu iif en levert coole beelden op maar wat hebben we nu dus niet gezien? For shure ze houden dingen achter enzo
Ik denk meer aan radioactieve straling en dergelijke? Een robot naar Mars is dan een stuk veiliger.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 20:28:45 #49
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194243987
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:23 schreef Marsenal het volgende:
Al die planeten met leven, ze zullen er zijn, daar ben ik van overtuigd, maar elkaar tegenkomen? Denk het niet. :)
Die kans is denk ik ook zeer klein. Zeker buiten ons zonnestelsel.
pi_194244009
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 20:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik denk meer aan radioactieve straling en dergelijke? Een robot naar Mars is dan een stuk veiliger.
Ook dat nog een probleem idd. J,,,s straling met een vliegtuig is al meer wat je krijgt als terplekke in tsernobile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')