abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 juli 2020 @ 12:18:51 #1
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_194237247
Ik ging dus wat bestanden van o.a. m'n C:\ drive wegplempen zodat daar meer werkruimte was.

Ik weet niet wat ik precies gedaan heb, maar als ik nu iets op m'n bureaublad wil plempen is alles gerelateerd tot bureaubladbestanden opeens op G:\ . Als ik de drive er terug insteek komt de boel ook wel weer tevoorschijn. :') _O-



Ik was ook opeens al mijn taakbalk shortcut icoontjes kwijt. :? Bizar fenomeen dit. :P

Ook de prullenbak waar ik ccleaner in het rechtsklik menu heb zitten heeft er geen zin meer in als ik de drive ontkoppel.



Waarschijnlijk iets met dat verrekte kudt OneDrive waar ik eigenlijk helemaal niks mee te maken wil hebben. :') :r

Not sure how to restore to default. Ik heb al geprobeerd dat spul van de OneDrive backup terug te zetten in OneDrive, maar dat fixt de boel niet. Misschien nog iemand hier met een briljant idee? Behalve dan om meteen de hele boel te backuppen en lekker te beginnen met een frisse Windows installatie. :P :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 24 juli 2020 @ 12:27:02 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_194237348
Herstelpunt terug zetten wellicht
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 12:32:28 #3
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_194237412
Moet je die wel eerst hebben. :P

o|O I know

Ik moest ook altijd de 'hard way' leren als ik vroegâh een werkstuk maakte in Word of een designtje in Photoshop zonder tussentijds ff op te slaan en m'n computer het leuk vond om te blijven hangen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 24 juli 2020 @ 12:35:32 #4
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_194237470
Ga ik dat OneDrive eens wegpletteren. Dat is sowieso alleen maar een bron van ergernis. Maybe it helps. 8)7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_194237535
Je hebt 'bekende mappen' (Pictures, Documents, Desktop) naar OneDrive geredirect en toen waarschijnlijk je OneDrive map naar die USB-stick verplaatst.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 13:12:35 #6
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_194237971
Als ik rechtklik op de 'veelgebruikte mappen' en bij eigenschappen kijk, wil 'ie idd naar de G:\ linken.
Misschien dat ik de pins eruit kan flikkeren en die terug naar C:\ gebruikers kan zetten ^O^

-- doet 'ie niet, wel voor afbeeldingen, documenten, etc, maar niet voor bureaublad, blijft 'ie stug naar G:\ willen gaan
--- mmkai, doe nu gewoon de locatie bij eigenschappen verwisselen (hij kopieert gelijk alles van de externe schijf terug naar C:\)

"Houston, we've got touchdown!" :7 Thanks 4 zhe input guys *O*

-- hum, mag nog wel ff het een en ander gladstrijken... (geen USB's meer connected, als ik een bestand van de desktop nu wil verplaatsen (die gewoon op C:\ staat))

De mappen en bestanden hebben allemaal blauwe sync-pijltjes, maar worden in eigenschappen niet gedeeld ofzo
-- ok, dat had met compressie te maken. Back to normal nu. Maar als ik iets op het bureaublad zet en dan in een map op de bureaublad gooi, zelfs als zowel dat bestand als de map nu als eigenschappen>locatie C:\ hebben en er geen drive gekoppeld is aan m'n laptop, dan nog krijg ik die G:\ virusmelding. Schiet mij maar lek.

[ Bericht 30% gewijzigd door shiz op 24-07-2020 13:40:16 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_194238622
Heb je de acl (security) op die mappen gecontroleerd. ?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  vrijdag 24 juli 2020 @ 14:36:34 #8
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_194239156
:Y Nothing out of the ordinary, full control gewoon, was wel een reeksje overgenomen settings, die heb ik weer weggemikt en wat anderen gereset, ook voor onderliggende mappen, maar niks dat echt wijst op het vage G:\ probleem.

Misschien is pc fris opnieuw installeren geen al te slecht idee, zijn her en der wel wat meer dingen niet helemaal zoals het hoort. Ook last van audio pops & crackles. BIOS/CD-quality instel hacks die online te vinden zijn doen daar ook geen drol voor, dus misschien zo dan eens. Ach ja.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 24 juli 2020 @ 17:24:05 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_194241321
Het lijkt erop dat je de completen "Bureaublad" map hebt verplaatst naar je externe schijf.

Wat je moet doen is de map "Bureaublad" weer terug verplaatsen naar C:\Gebuikers\[JouwInlognaam]
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')