Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
Dacht dat die nog een andere snack in almere had
Droomkandidaat dusquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Maar er is weer concurentie.
match op tinder die bij een vleesimporteur werkt en vraagt of ik een pallet varkensvlees wil hebben
Dit kan ik natuurlijk nooit matchenquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Maar er is weer concurentie.
match op tinder die bij een vleesimporteur werkt en vraagt of ik een pallet varkensvlees wil hebben
Of gewoon een leuke baan zoeken met een goed salaris zodat ik vers bij de slager kan halen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou je kan solliciteren bij een vleesimporteur he
hmm ja misschien is dat slimmer dan zon stinkende pallet op het terrasquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon een leuke baan zoeken met een goed salaris zodat ik vers bij de slager kan halen?
Beetje mee spelen en af en toe met de kaasschaaf plakje van snoepen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of liever 60 van die Spaanse biggetjes? Die zijn ook lekker sappig
zou wel een speklapje lusten hoorquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of liever 60 van die Spaanse biggetjes? Die zijn ook lekker sappig
Denk dat het toch geiler is als je ruikende naar dood varken thuis komt.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon een leuke baan zoeken met een goed salaris zodat ik vers bij de slager kan halen?
Squeeeeek.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje mee spelen en af en toe met de kaasschaaf plakje van snoepen.
awwww dat vind ik zieligquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje mee spelen en af en toe met de kaasschaaf plakje van snoepen.
Alles heeft een einde en een worst wel tweequote:Op donderdag 23 juli 2020 23:16 schreef Bos81 het volgende:
oh en nu is het wachten op de eerste worst-grap
quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst een paracetamolletje voeren.
Of gewoon in een rokerij gaan werken zodat je elke dag ruikt naar verse spareribs.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat het toch geiler is als je ruikende naar dood varken thuis komt.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon in een rokerij gaan werken zodat je elke dag ruikt naar verse spareribs.
Al krijg je in dit geval dan waarschijnlijk wel gelijk een stel tanden in je lijf zodra je de deur open doet
En JP Gaultier meurt ook al zoquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
Kende vroeger iemand die op een slachthuis werkte, tering die rook je echt al van verre, die spoot zicjzelf altijd onder met Jean Paul Gaultier maar die rook nog steeds naar lijk
Alvast een spies door de kont heen duwen en dan uitlachen met een wijntje erbij hoe hij nog een laatste poging doet om weg te rennen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst een paracetamolletje voeren.
Dat is net zo gevaarlijk als een palingpak aantrekken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon in een rokerij gaan werken zodat je elke dag ruikt naar verse spareribs.
Al krijg je in dit geval dan waarschijnlijk wel gelijk een stel tanden in je lijf zodra je de deur open doet
quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alvast een spies door de kont heen duwen en dan uitlachen met een wijntje erbij hoe hij nog een laatste poging doet om weg te rennen.
Ja bah ik kende zo’n een met een Ferrari van het bedrijf van mama, die douchte met dat spulquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En JP Gaultier meurt ook al zo
quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alvast een spies door de kont heen duwen en dan uitlachen met een wijntje erbij hoe hij nog een laatste poging doet om weg te rennen.
Wel leuk met carnavalquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is net zo gevaarlijk als een palingpak aantrekken.
Echt een luchtje voor foute playersquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja bah ik kende zo’n een met een Ferrari van het bedrijf van mama, die douchte met dat spul
Een van mijn eerste vriendinnetjes, een blonde met enorme tieten, blauwe ogen en een A in haar naam die douchte altijd met Channel nr 5 in de ochtend, zat ik daar groen aan het ontbijt naar die tieten te staren met een erectie en kokhalsneigingenquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja bah ik kende zo’n een met een Ferrari van het bedrijf van mama, die douchte met dat spul
Zijn er ook goede players?quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt een luchtje voor foute players
Noem jij je moeder nu mama, ben je Hongaars?quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |