quote:Hmmz, dat is niet zo fijn. Maar goed dat het nog redelijk goed is afgelopen.
Op woensdag 26 november 2003 13:12 schreef Z het volgende:
Oeps!
quote:idd, zo zie je maar dat een ongelukje in klein hoekje kan zitten
Op woensdag 26 november 2003 13:16 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Hmmz, dat is niet zo fijn. Maar goed dat het nog redelijk goed is afgelopen.
quote:
Zoals jullie misschien (niet) weten is gistermiddag de toerbus van SpinviS gecrasht op de autostrada tussen Breda en Antwerpen. Alle berichten over de dood van SpinviS zijn echter schromelijk overdreven.Want, als door een wonder, vallen de verwondingen bij de inzittenden mee. Alleen Vader De Jong (gitaar) moest in het ziekenhuis in Malle (B) blijven; hij wacht op een huidtransplantatie en heeft nu veel pijn. De Jong werd gisteren 70 jaar.
Van het ensemble in de bus brak Han Reiziger een rib en kneusde Erik De Jong (SpinviS) er één. De rest had snij- en schaafwonden, plus wat lichte kneuzingen.
De voorstelling van gisteren in de Handelsbeurs te Gent is afgelast. Vanavond wordt er 'gewoon' gespeeld in een uitverkochte Schouwburg te Leuven.
Ik stel voor om SpinviS maar een Belgie verbod op te legggen.
slightly off-topic; waarom is het nu ineens weer SpinviS met die hoofdletter op het eind? ik dacht dat een fabeltje was, je zag het nergens terug maar nu is het weer officieel blijkbaar. ik vind het maar lelijk. geef mij maar spinvis
quote:De ene keer wordt het wel zo geschreven en de andere keer weer niet. Ik deed het eigenlijk ook automatisch. Maar eigenlijk zit het er inderdaad niet uit.
Op woensdag 26 november 2003 18:20 schreef MadScientist het volgende:
hm matig dit...slightly off-topic; waarom is het nu ineens weer SpinviS met die hoofdletter op het eind? ik dacht dat een fabeltje was, je zag het nergens terug maar nu is het weer officieel blijkbaar. ik vind het maar lelijk. geef mij maar spinvis
1 december komt trouwens de live dvd+cd uit.
quote:Dat is lekker snel!
Op woensdag 26 november 2003 19:15 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
quote:De aanschaf was voor mij al 100% zeker. Spinvis live is ongeveer het mooiste wat er op de wereld bestaat.
Op woensdag 26 november 2003 19:25 schreef U het volgende:
SpinviS werd zo geschreven door Excelsior dus... En ik las dat de dvd maar 15 euro gaat kosten; t overwegen waard dus!
quote:Voor mij, een niet-dvd-speler bezitter, is de aanschaf wat minder zeker
Op woensdag 26 november 2003 19:28 schreef QyRoZ het volgende:[..]
De aanschaf was voor mij al 100% zeker. Spinvis live is ongeveer het mooiste wat er op de wereld bestaat.
.
quote:
Op woensdag 26 november 2003 19:15 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
*Datum noteert*
quote:En aangezien de releasedatum op een maandag is, zou hij best weleens op vrijdag al in de winkel kunnen liggen.
Op woensdag 26 november 2003 20:52 schreef Betse het volgende:
maandag al??
hmm
quote:Net vorige week gekocht.
Op woensdag 26 november 2003 19:29 schreef U het volgende:[..]
Voor mij, een niet-dvd-speler bezitter, is de aanschaf wat minder zeker
quote:check!
Op woensdag 26 november 2003 21:08 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
En aangezien de releasedatum op een maandag is, zou hij best weleens op vrijdag al in de winkel kunnen liggen.
quote:Is het niet zo dat voor een echte Spinvis fanaat de aanschaf van een DVD-speler juist erg zeker wordt nu deze DVD uit is?
Op woensdag 26 november 2003 19:29 schreef U het volgende:
Voor mij, een niet-dvd-speler bezitter, is de aanschaf wat minder zeker
Wereldvreemde mensen.
Wel een knus topic overigens. Alle liefhebbers zijn weer present.
quote:Wat 'n ongeluk en nieuwe DVD toch allemaal niet teweeg kan brengen
Op donderdag 27 november 2003 13:33 schreef -Wepeel2- het volgende:
Wat is dat toch met Spinvis fans die geen dvd-speler hebben.Wereldvreemde mensen.
![]()
Wel een knus topic overigens. Alle liefhebbers zijn weer present.
quote:Ik ga morgen even stiekem bij de Plato spieken of hij er al ligt.
Op donderdag 27 november 2003 22:01 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kijk nu nog even naar opnames op fabchannel.com en ik krijg steeds meer zin in die DVD.
Wel raar dat die 1 december datum verder nergens te vinden is. Ik vond het toevallig op die poster, maar je zou toch verwachten dat ze iets meer aandacht aan zo'n grote release zouden geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |