quote:Mwa, als ie al maar 16 euro is geef ik je daar weinig kans op een nog goedkopere schijf.
Op vrijdag 28 november 2003 09:22 schreef sweek het volgende:
Ik denk dat ik maar even bij de Mediamarkt ga kijken, veel kans dat 'ie daar goedkoper is...
quote:Ik weet niet hoe ze het doen, maar tegenwoordig lukt het hun toch meestal bij nieuwe releases... maar ik zal wel even gaan rondkijken gewoon.
Op vrijdag 28 november 2003 09:23 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Mwa, als ie al maar 16 euro is geef ik je daar weinig kans op een nog goedkopere schijf.
Kindje van God.....
GEWELDUUUUG
Dat betekent dat hij pas dinsdag in de winkel kan liggen.
Zucht.
Hopelijk klopt die datum van 1 december wel, want ik kan die datum echt alleen maar vinden op die ene poster.
quote:Is dat de nieuwe versie? als het gewoon de oude versie is is ie namelijk gewoon legaal op inet gezet door de VPRO en is er dus niks stouts aan.
Op vrijdag 28 november 2003 17:59 schreef Milkwoman het volgende:
Nou, ik heb een liedje gedowned (sssshhht)Kindje van God.....
GEWELDUUUUG
quote:Vette shizzle.
Op vrijdag 28 november 2003 20:35 schreef Betse het volgende:
Nou als je bij online cd-winkels kijkt zie je dat je hem al wel kan bestellen. En bij de meeste staat ook als release 1-dec dus het zit wel goed
quote:Het is dus een dvd+cd in één pakket.
SPINVIS - NIEUWEGEIN AAN ZEE CD+DVD
Prijs: € 15,13
quote:Die is al oud hoor, stond ook op MP3voor12 (weet niet welke). Je hoeft dus niet eens geheimzinnig te doen.
Op vrijdag 28 november 2003 17:59 schreef Milkwoman het volgende:
Nou, ik heb een liedje gedowned (sssshhht)Kindje van God.....
[edit] Whoops, dat zei Baboon dus ook al...
Op hun site staat trouwens: Releasedatum: 28-11-2003
Ik wacht wel braaf op dinsdag. Dan moet ik sowieso nog even naar Deventer. In dit kutgat hebben ze toch geen fatsoenlijke platenzaak.
quote:Geen enkele Plato?
Op maandag 1 december 2003 14:04 schreef -Wepeel2- het volgende:
Plato heeft op maandag geen leveranties, zoals ik al eerder zei, dus hier ligt hij sowieso nog niet.Ik wacht wel braaf op dinsdag. Dan moet ik sowieso nog even naar Deventer. In dit kutgat hebben ze toch geen fatsoenlijke platenzaak.
quote:Ik kan natuurlijk niet voor alle Plato's spreken, maar ik heb het wel eens gevraagd bij de Plato in Deventer en daar kregen ze dus alleen op dinsdag en vrijdag leveranties.
Op maandag 1 december 2003 14:17 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Geen enkele Plato?
Dan dinsdag maar ff kijken. Of misschien bij een andere platenzaak. Waaghals ofzo.
Ik wacht wel braaf op morgen.
En Betse, aangezien je niet meer online bent, ik studeer nu Cultuurwetenschappen aan de Universiteit Maastricht. .
quote:Ik moet vanmiddag even naar Deventer dus dan ga ik gelijk maar kijken of hij nu wel bij Plato ligt.
Op moment van schrijven is net het nieuws gaande dat de tourbus van Spinvis een ongeluk heeft gehad, waarbij diverse bandleden verwondingen hebben opgelopen, behalve Erik de Jong zelf. Het is te hopen dat het afscheidsconcert van het Spinvis Ensemble (17 december Vredenburg) geen gevaar loopt, evenals de voorafgaande oefenconcerten in België. Hoewel deze intrigerende club muzikanten, waaronder De Jongs vader en Han Reiziger zich hoog en breed bewezen heeft, met als voorlopig hoogtepunt Crossing Border. Het audiogedeelte van dit machtig interessante pakket bestaat uit voornamelijk herziene versies en live-opnames, die vooral opzien baren door toevoeging van andere instrumenten, waardoor Spinvisrariteitenkabinet een nog wat apartere wending meekrijgt. Zo heeft Astronaut hier ondersteuning van de dames Laïs, Kindje Van God van de MP3voor12 VPRO-cd staat er op en Het Laatste Wonder uit de serie Najib & Julia. Op het Dvd-gedeelte komt het bovenstaande gedeeltelijk terug, maar dan uiteraard ook nog gevisualiseerd. Ja, heus! Ik zou de kans niet laten lopen het Ensemble in december te bezoeken, want na 17 december trekt Erik de Jong zich tot nader order terug om aan nieuw materiaal te gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |