abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 juli 2020 @ 13:26:22 #26
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_194338453
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:07 schreef Fer het volgende:

[..]

Dat is 30ct voor een cupje koffie ook. Dat verdien ja binnen een jaar terug met een bonenmaler.
In mijn geval niet. Ik ben thuis de enige die koffie drinkt en ik drink 2 kopjes per dag. Dat is 60 cent. Stel dat ik dat élke dag doe, dan kost dat 365 x 0,60 = 219 euro per jaar.
Ik heb deze week de knoop doorgehakt en de Nespresso Essenza Mini gekocht. Nog geen 80 euro.

Zélfs als koffiebonen compleet grátis zouden zijn duurt dus 1 jaar voordat je het break-even point bereikt. Maar he, de koffiebonen kosten ook geld. :D En daar komt bij dat ik eerder een (hele goede) bonenmachine heb gehad een aantal jaren terug (Krups, nieuwprijs 800 euro), maar daar komt uit-ein-delijk ook bonen-maal/poeder tussen de tandwieltjes en moet je hem na een paar jaar compleet uit elkaar halen en met een stofzuiger gaan lopen kloten. Plús dat je als kleingebruiker zit met beperkte houdbaarheid van bonen. Plús dat je als kleingebruiker met Nespresso, Dolce Gusto, whatever veel meer smaken op voorraad kunt hebben.

Maar goed, gemalen koffie ruikt wel lekkerder en als je veel drinkt of met meer mensen bent die koffie drinken is het misschien wel een goeie deal. Ik weet wel dat ik nóóit meer een bonenmaler wil. Wat. Een. Ellende. :P
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_194341907
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 13:07 schreef Fer het volgende:

[..]

Dat is 30ct voor een cupje koffie ook. Dat verdien ja binnen een jaar terug met een bonenmaler.
Setje van 5 hervulbare cups kost nog geen 10 euro.

En voor de kant en klare cups ben ik ook geen 30ct per stuk kwijt. Ik haal ze bij Lidl en dan kost het me ongeveer 10ct per cupje en die van Lidl zijn zelfs nog van betere kwaliteit dan de dure merken. Heb laatst die van Douwe Egberts gehad en daar stroomt amper water doorheen waardoor ik mijn apparaat wel 5x aan moet zetten voor een kopje koffie, of ze gaan kapot en dan heb je koffiedik door je koffie.
pi_194342139
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:40 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Setje van 5 hervulbare cups kost nog geen 10 euro.

En voor de kant en klare cups ben ik ook geen 30ct per stuk kwijt. Ik haal ze bij Lidl en dan kost het me ongeveer 10ct per cupje en die van Lidl zijn zelfs nog van betere kwaliteit dan de dure merken. Heb laatst die van Douwe Egberts gehad en daar stroomt amper water doorheen waardoor ik mijn apparaat wel 5x aan moet zetten voor een kopje koffie, of ze gaan kapot en dan heb je koffiedik door je koffie.
Die van de Lidl vind ik erg smerig want dat is slappe zooi. Perla en L'Or zijn mijns inziens beter.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_194342252
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 17:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die van de Lidl vind ik erg smerig want dat is slappe zooi. Perla en L'Or zijn mijns inziens beter.
Die van Perla werken niet goed in mijn apparaat, scheuren vaak kapot, die van de Aldi overigens ook. Lidl heeft heel veel verschillende smaken en vind het niet slap. De cups van Lavazzo zijn overigens ook goed, vorige week een voorraadje gekocht voor 1euro per 10 stuks.
pi_194342507
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:05 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Die van Perla werken niet goed in mijn apparaat, scheuren vaak kapot, die van de Aldi overigens ook. Lidl heeft heel veel verschillende smaken en vind het niet slap. De cups van Lavazzo zijn overigens ook goed, vorige week een voorraadje gekocht voor 1euro per 10 stuks.
Mooi dat ieder zo zijn of haar smaak heeft! Die van nespresso zijn in ieder geval te duur voor mij 🙃
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_194344287
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mooi dat ieder zo zijn of haar smaak heeft! Die van nespresso zijn in ieder geval te duur voor mij 🙃
Mij ook te duur. Heb een paar jaar geleden in Duitsland wel een grote voorraad gekocht bij Famila in Leer, die winkel sloot toen definitief de deuren en alles ging weg voor 75% korting. Dus maar flink wat ingeslagen gezien het toch lang houdbaar was :D

Heb nu al vele merken gehad maar niet alleen qua smaak zit er verschil in maar ook qua kwaliteit. De voorkant van de Aldi cups was eerst van dunne folie en toen waren ze goed, nu is het van papier wat kapot scheurt zodra het nat wordt en dan heb je dus de koffiedik in je koffie.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 23:51:15 #32
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_194347370
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')