Ik????quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh dacht dat jij ZEEEEEEEEEEEEEEER conservo was...
Deed jijquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:
Laat @:damart het maar niet zien dat gerommel met nummers :p
Nee. Lees (lurk) er somsquote:
Overal wel...quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daar is de rek ook wel beetje uit
Bye FOK!quote:
Hoe meer bubbels, hoe beterquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er niet uitmaar ben benieuwd.
WAT IS DATquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 23 juli 2020 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
@:FranticDJ @:Dr_Flash
Qua art op de onderkant had ik niet zo veel keuze, want bij longboards gaat het meer om de specs van het board dan het uitkiezen van een tof plaatje.
[ afbeelding ]
Op de bovenkant wil ik dit (de witte). Maar die is blijkbaar uitverkocht dus daar moet ik nog even over mailen met ze.
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
Qua art op de onderkant had ik niet zo veel keuze, want bij longboards gaat het meer om de specs van het board dan het uitkiezen van een tof plaatje.
[ afbeelding ]
Op de bovenkant wil ik dit (de witte). Maar die is blijkbaar uitverkocht dus daar moet ik nog even over mailen met ze.
[ afbeelding ]
Wayooo niceequote:Op donderdag 23 juli 2020 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MyFirstProteinShake?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Epilepsie-opwekkendquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
very very bright, very very colourfulquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
Misschien ook eens zo'n ding aanschaffen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
very very bright, very very colourful
Van jou zijn we wel gewend dat je toch altijd alles kut vindtquote:
Eerste longboard/skateboard?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hoop echt dat alles snel weer op voorraad is en ik hem zo kan bestellen.
[..]
Van jou zijn we wel gewend dat je toch altijd alles kut vindt.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zou er echt botten op breken waarvan ik niet wist dat ik ze hadquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is zo iets nogal beginner-proof (voor iemand die motorisch gestoord is)
Why not both?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmm, fijn douchen of lekker bankhangen?
Is die uit op je hoofdquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
Mijn linker voet probeert mij wat aan te doen
jij hebt een penis botquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er echt botten op breken waarvan ik niet wist dat ik ze had
Probeert je op het verkeerde been te zetten?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
Mijn linker voet probeert mij wat aan te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat niet tegelijkertijdquote:
Dat kun jij normaliter alquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er echt botten op breken waarvan ik niet wist dat ik ze had
keiharde boner jonge. Even diplomatendochtertje prikken, brbquote:
Terechtquote:
moest hardop lachenquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
keiharde boner jonge. Even diplomatendochtertje prikken, brb
Afhakkenquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Mij al 5 keer proberen te laten struikelen waarvan de laatste bijna slaagde. .. help
Muahahahahahahahaquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Mij al 5 keer proberen te laten struikelen waarvan de laatste bijna slaagde. .. help
karma voor dat je die kamikazefietser in leven gelaten hebt vanmiddagquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:39 schreef bitterbal het volgende:
Onder toezicht van 7 geile pronte nichtjes.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
keiharde boner jonge. Even diplomatendochtertje prikken, brb
US, ben jij het?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Onder toezicht van 7 geile pronte nichtjes.
Ja ik ga geen medelijden hebben hoorquote:
Skateboards heb ik al sinds mijn 8e en qua longboards heb ik er 1,5 jaar een van mijn ex gebruikt. Maar het is wel mijn eerste eigen longboard jaquote:
Best wel! Voor een beginner zijn alle keuzes die je moet maken wel echt heel erg overweldigend denk ik, er zijn namelijk veel verschillende type longboards, allemaal voor andere functies. En binnen al die types kun je vervolgens ook weer oneindig veel keuzes makenquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is zo iets nogal beginner-proof (voor iemand die motorisch gestoord is)
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Onder toezicht van 7 geile pronte nichtjes.
Get a roomquote:
Vieszoet, maar soms wel lekkerquote:
Alsof er engeltjes over je tong heen plassenquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vieszoet, maar soms wel lekkerMits ijskoud.
Het is voor mij compleet anders dan skateboarden. Het maakt echt veel verschil inderdaad wat voor longboard je kiest en wat je ermee wil doen. Toch blijft van een helling gaan wel het mooiste...maar dan bedoel ik niet die zieke avonturen die downhill skateboarders uitvoeren.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Skateboards heb ik al sinds mijn 8e en qua longboards heb ik er 1,5 jaar een van mijn ex gebruikt. Maar het is wel mijn eerste eigen longboard ja.
[..]
Best wel! Voor een beginner zijn alle keuzes die je moet maken wel echt heel erg overweldigend denk ik, er zijn namelijk veel verschillende type longboards, allemaal voor andere functies. En binnen al die types kun je vervolgens ook weer oneindig veel keuzes maken. Het belangrijkste is dat je eerst bedenkt waarvoor je het board wilt gebruiken, bijvoorbeeld om afstanden mee af te leggen, om trucjes mee te doen, om keihard mee van een berg af te gaan, etc.
Volgens mij is het voor beginners over het algemeen fijn om een enigszins lang, stijf board te hebben, omdat dit meer stabiliteit geeft. Sorry voor de misschien rare woorden, het is moeilijk om dit soort dingen te beschrijven zonder direct met allerlei termen te gaan gooien. Het internet staat trouwens vol met handleidingen voor beginners, zodat ze een board kunnen kiezen wat bij ze past. En ik zou ook zeker aanraden om naar een winkel te gaan en even het een en ander uit te proberen.
over dat huwelijk? kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
zat er al de hele weg over na te denken
volgens patries is 't best zoutquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof er engeltjes over je tong heen plassen
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:
Laat @:damart het maar niet zien dat gerommel met nummers :p
oh is het weer zo laat ja?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
over dat huwelijk? kan ik me voorstellenis natuurlijk wel dé dag van je leven.
hier helaas niet en het kan stevig vriezen hier 's wintersquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de volle grond kunnen ze daar wat beter tegen, plus staat redelijk beschut.
Nah moet eertst de halve nacht spoken voordat ik in slaap valquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Morgen vroeg opstaan. heb je meer aan je dag
fapje doenquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah moet eertst de halve nacht spoken voordat ik in slaap val
mja.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
It's the most wonderful time of the year! Alle nieuwe seizoenen van series worden de komende paar maanden gereleased. Nu lekker How To Sell Drugs Online (Fast) kijken, want die is er al
. Wir sollen Deutsch reden, ja!
Budablauw past bij jou.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:03 schreef Koen66 het volgende:
Hey iemand heeft het topic nr hersteld
Zeker zunne blauwe
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
Blue Buddha is een nachtclub hier over de grens.
Oh dat kijk ik al jaren niet meer echtquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja.
op TV is het nu echt 100x niks tegenwoordig :/
juh staat hier meer aan als achtergrond geluid hoor..quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat kijk ik al jaren niet meer echt. Alleen bij m'n ouders of online als ik iets écht graag wil zien. Ik weet niet of ik vroeger gewoon makkelijker entertained was of dat tv-programma's daadwerkelijk een stuk slechter geworden zijn, maar ik ga niet maandelijks betalen voor wat het nu is.
Zomer is al tig jaar naadje, vrijwel alles herhalingquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja.
op TV is het nu echt 100x niks tegenwoordig :/
Witlofsalade + gebakken aardappeltjesquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:44 schreef Zilverberk het volgende:
Ik had geroosterde aardappelschijfjes, roerbakgroenten (zo'n zak, gekregen van de buurvrouw), pindasaus, omelet.
Gekookt door meneer Zilverberk.
ik was pas om kwart voor zeven thuis, was heel fijn om aan te kunnen schuiven.
Ik kook eigenlijk altijd standaard als ik eerder thuisbenquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:44 schreef Zilverberk het volgende:
Ik had geroosterde aardappelschijfjes, roerbakgroenten (zo'n zak, gekregen van de buurvrouw), pindasaus, omelet.
Gekookt door meneer Zilverberk.
ik was pas om kwart voor zeven thuis, was heel fijn om aan te kunnen schuiven.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kook eigenlijk altijd standaard als ik eerder thuisben
Ik kook eigenlijk altijdquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niksquote:
Geen hongerquote:
Dat vind ik al heel watquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik bereid mijn eigen eten ongeveer 3 tot 5 keer per week.
Vandaag ook deels met behulp van de oven. Maar dan ook zelf het gerecht samengesteld. Dus geen diepvriespizza oid. (die ik eigenlijk te vaak eet)quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik al heel watIk 0 tot 1 keer per week.
Manlief kookt niet zo graag. Ik app ook wel eens "mag ik vanavond koken?" voor ik vanaf mijn werk vertrek. Vindt hij eigenlijk altijd een prima voorstel.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb je een vaste kok in huis of haal je regelmatig wat?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik al heel watIk 0 tot 1 keer per week.
Ga je nu een alcoholist worden?quote:
Ik niet. Ik wacht wel tot het weekend. Zaterdag borrel met de buren in de binnentuin/dak terras.. Op gepaste afstand natuurlijk..quote:
Iets de magnetron in schuiven is geen kokenquote:
Oh leukquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wacht wel tot het weekend. Zaterdag borrel met de buren in de binnentuin/dak terras.. Op gepaste afstand natuurlijk..
Heb je je koffiemachine al?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
Iets de magnetron in schuiven is geen koken
Ik schuif nooit iets in de magnetronquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
Kan wel lekker zijn zo'n weizen biertje jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk nou lekker die er uit ziet in dat glas
En als ik nou een zoete aardappel pof in de magnetron, is dat dan ook geen koken?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
Er in zetten ook nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schuif nooit iets in de magnetron
Lust nu ook wel zon kriek met ijs.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan wel lekker zijn zo'n weizen biertje ja
quote:
Vaste kokquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Heb je een vaste kok in huis of haal je regelmatig wat?
liefmans?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lust nu ook wel zon kriek met ijs.
Nee, er wonen ook gewoon mensen zonder begeleiding. Veelal senioren. De afgelopen 2 jaar was het ook en altijd best wel gezellig.. MIsschien dat ik DN Sjef ook wel meeneem, wonen ook andere honden daar..quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh leukZijn het allemaal mensen die met begeleiding wonen?
Zijn er dan 2 van jequote:Op donderdag 23 juli 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je verwart me vast met iemand anders
Gezellig, bij je ouders.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Vaste kok![]()
Nee, dat niet niet. Ben meestal van huis dus dan eet ik in het hotel of een restaurant in de buurt. En als ik thuis ben eet ik vaak bij m'n ouders
Ja voor Sjef ook leuk tochquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, er wonen ook gewoon mensen zonder begeleiding. Veelal senioren. De afgelopen 2 jaar was het ook en altijd best wel gezellig.. MIsschien dat ik DN Sjef ook wel meeneem, wonen ook andere honden daar..
Met zichzelf..quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je verwart me vast met iemand anders
Airfryerquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vandaag ook deels met behulp van de oven. Maar dan ook zelf het gerecht samengesteld. Dus geen diepvriespizza oid. (die ik eigenlijk te vaak eet)
quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, er wonen ook gewoon mensen zonder begeleiding. Veelal senioren. De afgelopen 2 jaar was het ook en altijd best wel gezellig.. MIsschien dat ik DN Sjef ook wel meeneem, wonen ook andere honden daar..
Misschien morgenquote:
SJef is dan wel niet echt een speelhond. Daarom twijfel ik of ik hem meeneem.... Hij is natuurlijk al een senior en die andere beestjes zijn speelser en vaak ook 2 keer zo groot (zo moeilijk is dat dan ook weer niet)..quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja voor Sjef ook leuk toch![]()
zag net tijdens mijn rondje buiten 2 honden met elkaar spelen
Ontplofquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En als ik nou een zoete aardappel pof in de magnetron, is dat dan ook geen koken?
Die heb ik ook 1 hoor. Staat ook wel zeker 1 keer in de week aan...quote:
Vind zulk soort dingen altijd te lang durenquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je weer aan het snoepen van je pijnstillers? Je slaat wartaal uit
Eerst steken met een mes.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Ontplof
Magnetronnen vindt ik niet koken
Ik denk in het Darts topic, of iig aan het kijken naar Darts. Er is nu even reclame, dus misschien heb je mazzelquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waar is @:dr_flash ?
Die is ook handig met zo'n ding.
Ja datquote:
Heeft hij al pepernoten gebakken in zijn airfryer?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Moet je daar handig voor zijn ?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kruidnotenquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat
[..]
Heeft hij al pepernoten gebakken in zijn airfryer?
Terwijl magnetron eigenlijk wel de beste manier is voor groenten, kortste verwarmingstijd = minste vitamineverlies.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Ontplof
Magnetronnen vindt ik niet koken
Zodat je zeker weet dat ie dood isquote:
Groente grillen in de airfyer is echt heerlijk en duurt een paar minutenquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind zulk soort dingen altijd te lang durenLiever gewoon wat groenten in stukken hakken en een paar minuutjes op hoog vuur wokken, tegelijk in een andere pan een stukje vlees erbij bakken en klaar
Excuusquote:
Die zegt altijd dat die ligt te slapen en 3 uur later is die nog aan het postenquote:
Hier geloof ik niks van.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl magnetron eigenlijk wel de beste manier is voor groenten, kortste verwarmingstijd = minste vitamineverlies.
ouwelullenslaapjequote:Op donderdag 23 juli 2020 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zegt altijd dat die ligt te slapen en 3 uur later is die nog aan het posten
Slaapposten hele nare aandoening.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bespioneert hem?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
EIgenlijk hetzelfde met peperkoek. Dat is ook ontbijtkoek, maar men heeft het zo in de loop van de tijd genoemd. Maar dat is gewoon onjuist. Dat hoorde ik best vaak in mijn Peijnenburg-tijdquote:
Had er eerst eentje als kerstcadeau van het werk...maakt ook wel een verschil met een fatsoenljike.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb wel eens aubergine in de airfryer opgewarmd. Ging prima hoor. Maar toch doe ik het liever of in de pan of in een ovenschotel.
Ik heb een INventum, heel erg tevreden over...quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Had er eerst eentje als kerstcadeau van het werk...maakt ook wel een verschil met een fatsoenljike.
Steamer in huis is nu wel helemaal hot.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl magnetron eigenlijk wel de beste manier is voor groenten, kortste verwarmingstijd = minste vitamineverlies.
quote:
quote:Niet iedereen doet het, maar het kan wel: koken met de magnetron. Al het eten wat gekookt, gestoomd of gepocheerd kan worden, kan ook gaar gemaakt worden in de magnetron. Denk aan groente, aardappelen, maar ook vlees en vis. Het voordeel is dat je met de magnetron minder of geen vocht hoeft te gebruiken. In water oplosbare vitamines, zoals vitamine C, blijven daardoor beter behouden.
Ook is de magnetron heel geschikt om ‘mager’ te koken. Als je bakt, gebruik je olie of vet. In de magnetron is dat niet nodig. Bovendien is minder zout nodig, doordat het zout in het gerecht blijft zitten en niet in het kookvocht trekt.
https://www.voedingscentr(...)ron-schadelijk-.aspx
quote:Nu is het wel zo dat sommige voedingsstoffen, zoals vitamine C, langzaam afbreken wanneer ze worden blootgesteld aan hitte. Dat geldt zowel voor hitte van de magnetron, als voor hitte in een oven of boven een haardvuur. Maar omdat de opwarming in een magnetron veel sneller gaat dan bijvoorbeeld in een oven, is het wat vitamine C betreft dus eigenlijk gezonder om dingen in je magnetron op te warmen dan in een warmtebron die er een stuk langer over doet. Een ander voordeel van de magnetron, in tegenstelling tot bijvoorbeeld het koken van groenten in een pan water, is dat vitaminen niet weg kunnen lekken in het kookwater.
https://www.nationalgeogr(...)-gezond-de-magnetron
Vind het ook raar om nu ineens ontbijtkoek te gaan zeggenquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
EIgenlijk hetzelfde met peperkoek. Dat is ook ontbijtkoek, maar men heeft het zo in de loop van de tijd genoemd. Maar dat is gewoon onjuist. Dat hoorde ik best vaak in mijn Peijnenburg-tijd![]()
![]()
Nee ik bivakkeer gewoon in dit topicquote:
Ik ga het voortaan hebben over ontbijtnoten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het ook raar om nu ineens ontbijtkoek te gaan zeggen
Ik heb het eigenlijk nooit anders dan ontbijtkoek genoemd?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Vind het ook raar om nu ineens ontbijtkoek te gaan zeggen
Ik welquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit anders dan ontbijtkoek genoemd?
Ik schaar mensen die peperkoek zeggen onder dezelfde onderklassen als van dat volk dat kruidnoten pepernoten noemtquote:
Ja maar was is het effect op anderen bruikbare stoffen? Ik geloof niet dat groentes in de magnetron opwarmen de beste manier is.quote:
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik schaar mensen die peperkoek zeggen onder dezelfde onderklassen als van dat volk dat kruidnoten pepernoten noemt
Ja soms heb ik er wel trek in jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lust je bier?
Ah dacht Cola only.
Ja het is ook niet mijn favoriete methode, in een hoop gevallen ook zeker niet de smakelijkste, maar het is qua voedingswaarden wel een van de beste methodes dusquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar was is het effect op anderen bruikbare stoffen? Ik geloof niet dat groentes in de magnetron opwarmen de beste manier is.
Het voordeel van wetenschap is dat het waar is, ook als je dat niet gelooft.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar was is het effect op anderen bruikbare stoffen? Ik geloof niet dat groentes in de magnetron opwarmen de beste manier is.
Dat sowiesoquote:
Die hebben wij al 8 jaar maar stomen doen we niet zo vaak meerquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Steamer in huis is nu wel helemaal hot.
Zo’n oven met turbo stoommfunctie.
Bensan het kijken naar een nieuwe keuken. Misschien gaat die er wel in.
Zo heb ik ook nog nooit in het echt veldslagen gezien als het ging om friet/patat.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom is kruid/peper noten op forums altijd een ding?![]()
IRL heb ik echt nog nooit iemand hier een woord vuil over horen maken.
Ja ze liggen in de winkel -> who fucking cares!!
Echte FOkkers hebben geen IRL levenquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ze goed vers zijn niet hoorquote:
Dat zijn geen goede.quote:
Kruid en pepernoten zijn rascistisch omdat ze enkel door ZP uitgedeeld willen wordenquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is ook niet mijn favoriete methode, in een hoop gevallen ook zeker niet de smakelijkste, maar het is qua voedingswaarden wel een van de beste methodes dus
Okay dat neem ik dan maar aanquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het voordeel van wetenschap is dat het waar is, ook als je dat niet gelooft.En ja, dit is netjes onderzocht.
kan je zelf ook. is puur of je je lichaam er op wil 'trainen'.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel lekker dat die zo vroeg kan slapen
Misschien moet je mij IRL tegenkomen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
net als patat/frietquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Houd op, ik krijg trekquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat zijn geen goede.
Ze moeten zacht zijn, en iets taai. En zo lekker anijzig, met een vleug kaneel. En dat je vingers er net vettig van worden.
Spanje?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Overal waar mensen met verstand van zaken wonen.
Als je mensen wil geloven die aan cherry picking doen, wel.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:35 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Okay dat neem ik dan maar aan![]()
Het nadeel aan wetenschap is wel dat dingen elkaar soms tegenspreken.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat zijn geen goede.
Ze moeten zacht zijn, en iets taai. En zo lekker anijzig, met een vleug kaneel. En dat je vingers er net vettig van worden.
Gat Ver Dammequote:Op donderdag 23 juli 2020 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Anijs![]()
Van het weekend maar weer een keer iets met Venkel maken. Lang geleden
Nee nog teveel leven en geluidenquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je zelf ook. is puur of je je lichaam er op wil 'trainen'.
Kan zijn....heb me er verder niet in verdieptquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Als je mensen wil geloven die aan cherry picking doen, wel.
Meestal is er na enige tijd consensus.
Anijssmaakquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet tot smot koken.
Jammer alleen dat ze altijd zo asociaal duur zijn bij de bakkerquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:37 schreef Zilverberk het volgende:
De bakker hier verkoopt maar een paar weken per jaar echte pepernoten.
In die tijd sta ik er vrijwel elke week.
Niet midden in een drukke stad gaan wonenquote:
het is juli, waarom praat je überhaupt over zwarte pieten noten?quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Misschien moet je mij IRL tegenkomen.
Ik weet ondertussen hoe moeilijk ze zijn om te maken. Ik betaal wel, want zelf bakken lukt niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze altijd zo asociaal duur zijn bij de bakker. Gelukkig heeft de AH de afgelopen jaar best prima verse.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet midden in een drukke stad gaan wonen
Dat had ik een paar jaar terug met een kerststolletje. Daar had je bijna een extra hypotheek voor nodig. Hij was wel waanzinnig lekker.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze altijd zo asociaal duur zijn bij de bakker. Gelukkig heeft de AH de afgelopen jaar best prima verse.
Ik begon niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja
[..]
het is juli, waarom praat je überhaupt over zwarte noten?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga het voortaan hebben over ontbijtnoten.
Omdat ze al in de winkel liggen...quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja
[..]
het is juli, waarom praat je überhaupt over zwarte pieten noten?
quote:
Zeg, ik ga slapen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja laten we over de kerst praten en mariah carrey.
@:Uitstraling waar ben je? Help!
Ja dat is het hele idee van een stad, veel mensen op een veel te kleine ruimte bij elkaar zodat je altijd 'leven' en omgevingsgeluid hebtquote:
Ik denk wel eerder hoorquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar 27 december. Dan liggen er vast paaseitjes in de winkel
Ja dat wel, maar het nadeel is dat ze dan meestal nog lekkerder zijn en ze er nog sneller doorheen gaanquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik weet ondertussen hoe moeilijk ze zijn om te maken. Ik betaal wel, want zelf bakken lukt niet.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is het hele idee van een stad, veel mensen op een veel te kleine ruimte bij elkaar zodat je altijd 'leven' en omgevingsgeluid hebt
Laat een muziekstudio installeren. Die zijn geluidsdichtquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zou eigenlijk zon soort geluidsvrije kamer moeten hebben
ja win winquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat een muziekstudio installeren. Die zijn geluidsdichtOok prima voor je martelpraktijken
Die is druk bezig Mariah Carey aan een kerstcadeau te helpenquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja laten we over de kerst praten en mariah carrey.
@:Uitstraling waar ben je? Help!
FTFYquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat een muziekstudio installeren. Die zijn geluidsdichtOok prima voor je martelpraktijken conference calls
Breng dat monster nou eens niet op ideeën ...quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat een muziekstudio installeren. Die zijn geluidsdichtOok prima voor je martelpraktijken
Sorryquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Breng dat monster nou eens niet op ideeën ...
Jawel met de heksen vergadering.quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bitterbal vaak conference calls doet hoor
quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel met de heksen vergadering.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb net gelezen dat kwiwi's goed zijn voor de stoelgang
quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet of Bitterbal vaak conference calls doet hoor
En eigenlijk moet je ze dan ook met schil en al eten.quote:
Oh dat heb ik dan niet gelezen :pquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En eigenlijk moet je ze dan ook met huid en haar.
Ewquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En eigenlijk moet je ze dan ook met schil en al eten.
Goeie fixquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan niet gelezen :p
Verdraai mijn woorden eens niet mensquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan niet gelezen :p
quote:Op donderdag 23 juli 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb net gelezen dat kwiwi's goed zijn voor de stoelgang
Prima, vandaag moest Gergerly's moeder nog een hele middag langskomen... Hij had er nog minder zin in dan ikquote:Op donderdag 23 juli 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey, hoe is het in Bwoedapest?
Ah zo eentje die straks opeens maandenlang 'ziek' is waarbij d'r zoon dan bij haar moet wonen om haar te verzorgen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, vandaag moest Gergerly's moeder nog een hele middag langskomen... Hij had er nog minder zin in dan ikIs er zo eentje die een beetje te eenzaam is en het liefst heeft dat we bij haar komen logeren in een klein appartementje
Sorry hoor, hij is wel een doetje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, vandaag moest Gergerly's moeder nog een hele middag langskomen... Hij had er nog minder zin in dan ikIs er zo eentje die een beetje te eenzaam is en het liefst heeft dat we bij haar komen logeren in een klein appartementje
Jij gaat Almere bitterbal trouwen hequote:Op donderdag 23 juli 2020 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah zo eentje die straks opeens maandenlang 'ziek' is waarbij d'r zoon dan bij haar moet wonen om haar te verzorgen.
almere?quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij gaat Almere bitterbal trouwen he
Hongaarse familie is erg claimerigquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
Dacht dat die nog een andere snack in almere had
quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Maar er is weer concurentie.
match op tinder die bij een vleesimporteur werkt en vraagt of ik een pallet varkensvlees wil hebben
Das verdommme wel een uniek aanbod.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
Maar er is weer concurentie.
match op tinder die bij een vleesimporteur werkt en vraagt of ik een pallet varkensvlees wil hebben
.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
Dacht dat die nog een andere snack in almere had
Best wel he.quote:Op donderdag 23 juli 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das verdommme wel een uniek aanbod.
Hundertwasserhausquote:Op donderdag 23 juli 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaarse familie is erg claimerig![]()
Morgen naar Vienna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |