Ik????quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh dacht dat jij ZEEEEEEEEEEEEEEER conservo was...
Deed jijquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:24 schreef Koen66 het volgende:
Laat @:damart het maar niet zien dat gerommel met nummers :p
Nee. Lees (lurk) er somsquote:
Overal wel...quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daar is de rek ook wel beetje uit
Bye FOK!quote:
Hoe meer bubbels, hoe beterquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er niet uitmaar ben benieuwd.
WAT IS DATquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 23 juli 2020 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
@:FranticDJ @:Dr_Flash
Qua art op de onderkant had ik niet zo veel keuze, want bij longboards gaat het meer om de specs van het board dan het uitkiezen van een tof plaatje.
[ afbeelding ]
Op de bovenkant wil ik dit (de witte). Maar die is blijkbaar uitverkocht dus daar moet ik nog even over mailen met ze.
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
Qua art op de onderkant had ik niet zo veel keuze, want bij longboards gaat het meer om de specs van het board dan het uitkiezen van een tof plaatje.
[ afbeelding ]
Op de bovenkant wil ik dit (de witte). Maar die is blijkbaar uitverkocht dus daar moet ik nog even over mailen met ze.
[ afbeelding ]
Wayooo niceequote:Op donderdag 23 juli 2020 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MyFirstProteinShake?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Epilepsie-opwekkendquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
very very bright, very very colourfulquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
Misschien ook eens zo'n ding aanschaffen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
very very bright, very very colourful
Van jou zijn we wel gewend dat je toch altijd alles kut vindtquote:
Eerste longboard/skateboard?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hoop echt dat alles snel weer op voorraad is en ik hem zo kan bestellen.
[..]
Van jou zijn we wel gewend dat je toch altijd alles kut vindt.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zou er echt botten op breken waarvan ik niet wist dat ik ze hadquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is zo iets nogal beginner-proof (voor iemand die motorisch gestoord is)
Why not both?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hmm, fijn douchen of lekker bankhangen?
Is die uit op je hoofdquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
Mijn linker voet probeert mij wat aan te doen
jij hebt een penis botquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er echt botten op breken waarvan ik niet wist dat ik ze had
Probeert je op het verkeerde been te zetten?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
Mijn linker voet probeert mij wat aan te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat niet tegelijkertijdquote:
Dat kun jij normaliter alquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er echt botten op breken waarvan ik niet wist dat ik ze had
keiharde boner jonge. Even diplomatendochtertje prikken, brbquote:
Terechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |