Saberiosiaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:42 schreef Arcee het volgende:
Sabberejosia, sabberejeejeje holadio! Of zoiets. Uit welk Amsterdams Jordaan-achtig lied komt dat?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 23:12 schreef mittie78882773 het volgende:
Ik zoek een wat ouder nummer (ik denk rond de jaren 1990/2000 en heb het vroeger een aantal keer gehoord maar kom er niet uit. Weet wel dat het een beetje een zielig liedje is als je snapt wat is bedoel en weet alleen zo beetje de eerste zin. Het begint als volgt:
“Niemand meer op
Straat er is niemand meer op straat.......
De rest is me heel vaag helaas, mocht iemand iets weten zou ik enorm blij zijn. Alvast bedankt
Ik zoek een wat ouder nummer (ik denk rond de jaren 1990/2000 en heb het vroeger een aantal keer gehoord maar kom er niet uit. Weet wel dat het een beetje een zielig liedje is als je snapt wat is bedoel en weet alleen zo beetje de eerste zin. Het begint als volgt:
“Niemand meer op
De rest is me heel vaag helaas, mocht iemand iets weten zou ik enorm blij zijn. Alvast bedankt
“Niemand meer op
“Niemand meer op
De playlist helpt je vast verderquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:35 schreef ManianMan het volgende:
Slam fm draait een nummer vaak savonds techno trance achtig met dit nummer kan ik goed mijn concentratie houden maar kan hem niet shazammen op het werk. Het liedje heeft een bepaalde zelfde ritme gevolgd door een andere beat weet iemand het?![]()
Nog niet gevonden. Zal wel in de nonstop mix zitten danquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De playlist helpt je vast verder.
https://playlist24.nl/slamfm-playlist/
Ik denk aan Size 9 - I am Ready maar dit is redelijk oud. Het is een dance-nummer wat na de break overgaat in hip-hop, dit versnelt weer en gaat terug over naar dancequote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:35 schreef ManianMan het volgende:
Slam fm draait een nummer vaak savonds techno trance achtig met dit nummer kan ik goed mijn concentratie houden maar kan hem niet shazammen op het werk. Het liedje heeft een bepaalde zelfde ritme gevolgd door een andere beat weet iemand het?![]()
Nope is het helaas niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 19:50 schreef Geslachtsmatig het volgende:
[..]
Ik denk aan Size 9 - I am Ready maar dit is redelijk oud. Het is een dance-nummer wat na de break overgaat in hip-hop, dit versnelt weer en gaat terug over naar dance
Dit moet sowieso gezongen/geneuried worden!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:02 schreef Tyr80 het volgende:
House muziek:
Bom.....badumdom.....
Bom.....badumdumdumduh-dom....
Duh-dela-dut....duh duuh dut.
Duh-dela dut....duh dut dut dut duh-dut.
Ja, jaren 90 gok ik? Tijd van Grooveryard - Mary Go Wild ofzo...Kadoc, Nighttrain....maar is het allemaal niet.quote:
Eerste ingeving:quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja, jaren 90 gok ik? Tijd van Grooveryard - Mary Go Wild ofzo...Kadoc, Nighttrain....maar is het allemaal niet.
quote:
Dat moet haast deze wel zijn:quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:02 schreef Tyr80 het volgende:
House muziek:
Bom.....badumdom.....
Bom.....badumdumdumduh-dom....
Duh-dela-dut....duh duuh dut.
Duh-dela dut....duh dut dut dut duh-dut.
Dut-dut-dut dut duh-duuuh-dut.
Dut-dut-dut dut duh-duuuh-dut.
Dut-dut-dut dut duh-duuuh-duh-duh-dut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |