quote:De afgelopen dagen heeft tropische storm Gonzalo zich gevormd boven het centrale deel van de Atlantische Oceaan. De komende dagen trekt de tropische storm westwaarts richting de Caraïbische Zee. Vooral de Bovenwindse Eilanden kunnen met Gonzalo te maken krijgen.
Gonzalo wordt waarschijnlijk de eerste Atlantische tropische storm van dit jaar die orkaankracht weet te bereiken. De vorige zes tropische stormen werden niet sterk genoeg. Naast veel wind maken de zuidelijke Bovenwindse Eilanden ook kans op hoge golven en wateroverlast door stormvloed en/of hevige regenval. Volgens de laatste berekeningen bereikt Gonzalo zondagochtend vroeg Nederlandse tijd de zuidelijke Bovenwindse Eilanden.
https://www.weerplaza.nl/(...)-cara%C3%AFben/6377/
quote:Hurricane Watches are currently in effect for Barbados
and St. Vincent and the Grenadines, and additional watches for
other islands could be required later today.
Zit je in de buurt?quote:Op donderdag 23 juli 2020 16:58 schreef devzero het volgende:
Een duimpje voor dit topicEven in de gaten houden en zien of ik last ga krijgen van Gonzalo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop