Nee dat is wat anders.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat heet in mijn wereld ook een postbus.
Postbus, pakjesbus, pakketbusquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat heet in mijn wereld ook een postbus.
noem je bitterbal nu een hypochonder ?quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ken al genoeg hypochonders die zich hebben laten testen hoor.. en geen klachten hadden
dat maak je er zelf vanquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:40 schreef crv het volgende:
[..]
noem je bitterbal nu een hypochonder Ŗ'
Weet ik, maar dat zei ik ook niet.quote:
duimpje klikkenquote:
*loopt kwispelend mee*quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:42 schreef crv het volgende:
[..]
was TT Roof
* crv sleept @:Lenny_Leonard mee naar de folterkelder
ookquote:
quote:
Ik accepteer mijn lot.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:42 schreef crv het volgende:
[..]
was TT Roof
* crv sleept @:Lenny_Leonard mee naar de folterkelder
Nee, nog altijd rustig hier. Ik kijk dagelijks, maar nog niks. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begin je het al weer wat drukker te krijgen met corona,
aangezien bitterbal meeloopt........sterktequote:
Topickapers zijn klojo's.quote:
ah, dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
brievenbus waar pakjes in afgeleverd kunnen worden
Ik hoop echt van harte dat het zo blijft.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, nog altijd rustig hier. Ik kijk dagelijks, maar nog niks. Gelukkig maar.
Graag de volgende keer je snavel houden. Topickapers hebben geen mensenrechtenquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag volgende keer de like button gebruiken. Deze post is overbodig.
ja had ik al gevondenquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
@:FranticDJ https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1663741
Een topic kapen slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag volgende keer de like button gebruiken. Deze post is overbodig.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Graag de volgende keer je snavel houden. Topickapers hebben geen mensenrechten
Je kunt je maar ergens druk om maken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een topic kapen slaat gewoon nergens op.
Hee, Was jij jarig? Gefeliciteerd!quote:
Ze heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt je maar ergens druk om maken.
Waarom doe je het dan?quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ga weg Kanye. Zoek hulp.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik word onterecht gedemoniseerd. Kliekjes
Jullie zouden meer respect moeten hebben voor de levende legendes in deze sc.
Maak me niet druk hoor, ben lekker vrij vandaag. Maar vraag me gewoon af waarom iemand dat zou gaan doen. Ik zie het voor me als dat je dan in je handen wrijft en denkt oooooeh, snel ik kan hier een topic kapen, snel, snel, snel. kijken hoe ze reagerenquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mij, want ik was bezig met een nieuwe en mijn inzet was voor jan lul. Schijtirritant.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat boeit het wie het topic opent?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Topickapers zijn nog van minder allooi dan Heinrich Himmler of Sylvie Meijs.
Dat is mijn uitspraak, en daar moet u het mee doen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Topickapers zijn nog van minder allooi dan Heinrich Himmler of Sylvie Meijs.
Niet zo stoer doen, flash.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak me niet druk hoor, ben lekker vrij vandaag. Maar vraag me gewoon af waarom iemand dat zou gaan doen. Ik zie het voor me als dat je dan in je handen wrijft en denkt oooooeh, snel ik kan hier een topic kapen, snel, snel, snel. kijken hoe ze reageren![]()
Krijg je wel genoeg aandacht verder?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Maak het dorpsplein klaar voor het verbranden van de topickaper!!!
Jaaaaaaquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Dan doe je dat lekker daar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen, flash.
[..]
Nee. In mijn standaard sc is dit een normale gang. Aangezien het toch geen reet boeit wie wat opent. Ik snap niet waar jullie je zo druk om maken
Wat een feest.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
En straks ook nog het hoofd van ltvdk. Wat een dag jongens Oh en liesje is jarig natuurlijk
DE FIK ERIN!!!quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Ja maar dit is niet je standaard sc. Je postte niet eens mee volgens mij? Dus begrijp het echt niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen, flash.
[..]
Nee. In mijn standaard sc is dit een normale gang. Aangezien het toch geen reet boeit wie wat opent. Ik snap niet waar jullie je zo druk om maken
Wie neemt de marshmellows mee?quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Let there be a bonfire with burning human flesh.
Ik post hier al vanaf het eerste uur.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet je standaard sc. Je postte niet eens mee volgens mij? Dus begrijp het echt niet.
Ja, best hoor verder, maar topics kapen doe je maar elders. Het is niet dat er 5 minuten tussenzat ofzo, dus het is gewoon een vreemde actie.quote:
Koekoekquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak me niet druk hoor, ben lekker vrij vandaag. Maar vraag me gewoon af waarom iemand dat zou gaan doen. Ik zie het voor me als dat je dan in je handen wrijft en denkt oooooeh, snel ik kan hier een topic kapen, snel, snel, snel. kijken hoe ze reageren![]()
Krijg je wel genoeg aandacht verder?
Hipsterpoging dit?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik post hier al vanaf het eerste uur.
Ook dat bepaal jij niet. Ik kaap wat ik wil. Lekker boeiend. Jullie bepalen de regels niet van het forum.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja waar je post ja. Topickapen doen we hier niet aan. Verder welkom hoor.
Jij ook niet gelukkig.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook dat bepaal jij niet. Ik kaap wat ik wil. Lekker boeiend. Jullie bepalen de regels niet van het forum.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koekoek
Deze post krijgt van mij een like
Jup.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
dacht juist dat het een regel was dat de laatste ook het nieuwe topic opent?
Bedankt, denk ikquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koekoek
Deze post krijgt van mij een like
Het werkt heel simpel. Zie je een post die je leuk vindt dan kan je op het duimpje omhoog klikken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedankt, denk ikHeb me nog niet in die like knop verdiept.
Zelfs Adolf Hitler waagde zich niet aan topickapenquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Je hebt Jos B. en dan pas topickapers.
Gelijk een functioneringsgesprek ingepland met mevrouw Haags zeker?quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja was wel te pruimen. Alleen was het volkoren macaroni.
Woest word ik daarvan, WOEST!!!
quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar kan ik er iets mee winnen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het werkt heel simpel. Zie je een post die je leuk vindt dan kan je op het duimpje omhoog klikken.
Ik heb een spray gekochtquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |