abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194257942
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Relatie gehad met iemand die 8 jaar jonger was, liep uiteindelijk ook spaak. Haar ouders waren ook 20 jaar verschil, vader ouder dan moeder. Sterker nog ik dacht altijd dat het haar opa was :')
Zoiets is idd niet voor iedereen weggelegd.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 25 juli 2020 @ 20:33:52 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_194257988
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zoiets is idd niet voor iedereen weggelegd.
Ze zat in een heel andere levensfase. Ik werkte al, zij 'studeerde' nog. Ik gaf niet zoveel om uitgaan, zij wel.

Ze wilde zelfs een keer uit om te zien 'hoe ze in de markt lag' :') Toen ik zei dat ik dat niet zo'n heel fijn idee vond, stelde ik me aan en moest ik haar maar vertrouwen :') Was uiteindelijk wel een major red flag.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194258014
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze zat in een heel andere levensfase. Ik werkte al, zij 'studeerde' nog. Ik gaf niet zoveel om uitgaan, zij wel.

Ze wilde zelfs een keer uit om te zien 'hoe ze in de markt lag' :') Toen ik zei dat ik dat niet zo'n heel fijn idee vond, stelde ik me aan en moest ik haar maar vertrouwen :') Was uiteindelijk wel een major red flag.
Dat is dus precies waarom ik er verder niet op in wilde gaan. :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 25 juli 2020 @ 20:37:43 #179
Brabo Bastard
pi_194258034
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:36 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is dus precies waarom ik er verder niet op in wilde gaan. :P
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194258316
Beetje dubbel dus edit: liefde, knuffel, date je rot *;

[ Bericht 85% gewijzigd door xFriendx op 25-07-2020 22:14:46 ]
pi_194264026
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 12:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gelukkig is niet iedereen hetzelfde wdb ;) ^O^

Jij zoekt dus iemand die ook die wens niet heeft, en instead krijg je ws allemaal knakkers die op de buitenspeel-toer zijn :D
Nou dat buiten spelen is dus wel weer gebleken... Ik zou een goede fwb ook niet erg vinden hoor, ik had een match waarvan ik dacht dat het hier wel op uit zou draaien. Sexy gesprek gehad vorige week en we zouden dit weekend afspreken. Sinds dat gesprek niks meer van hem gehoord, tot gisteravond ineens. Kwam hij met de melding dat hij met 3 mannen was die mij wel wilde pakken!
Haha WTF?!! Alsof ik zit te wachten op en kwartet met 3 mannen :')
pi_194264353
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:23 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Nou dat buiten spelen is dus wel weer gebleken... Ik zou een goede fwb ook niet erg vinden hoor, ik had een match waarvan ik dacht dat het hier wel op uit zou draaien. Sexy gesprek gehad vorige week en we zouden dit weekend afspreken. Sinds dat gesprek niks meer van hem gehoord, tot gisteravond ineens. Kwam hij met de melding dat hij met 3 mannen was die mij wel wilde pakken!
WTF inderdaad, wat een gek zeg. 8)7
pi_194264505
quote:

[..]

LOL wtf :o :')

Dit zijn nou de figuren die maken dat dating via apps een slechte naam krijgen.
pi_194264543
_O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_194264553
quote:

[..]

Meen je niet? _O-
Kan hij je voor zichzelf hebben, wil hij je delen met nog 3 andere mannen. :D _O-
pi_194264562
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:19 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Meen je niet? _O-
Kan hij je voor zichzelf hebben, wil hij je delen met nog 3 andere mannen. :D _O-
Hahaha idd :D
pi_194264879
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vind leeftijdverschil op zich niet erg.....kom alleen nu vooral mannen tegen die kinderen hebben die (veel) jonger zijn dan die van mij (19 en bijna 21)......zit echt niet meer te wachten op pubers of basisschoolkids......
Dat heb ik dus ook. Daten? 😇
Heb de ondergrens op 45 staan (ben zelf 49) maar dan zitten ze nog met basisschool kinderen. Mijn jongste is 16 en de oudste is is al de deur uit. Dan heb ik echt geen zin meer in basisschool perikelen
Het is wat.......
  zondag 26 juli 2020 @ 11:04:12 #188
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194264958
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:13 schreef xFriendx het volgende:

[..]

LOL wtf :o :')

Dit zijn nou de figuren die maken dat dating via apps een slechte naam krijgen.
Of hij had gewoon al geen interesse en stelt dan iets onmogelijks voor. Maar ja zeg dat dan gewoon denk ik dan.
pi_194265157
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:56 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Daten? 😇
Heb de ondergrens op 45 staan (ben zelf 49) maar dan zitten ze nog met basisschool kinderen. Mijn jongste is 16 en de oudste is is al de deur uit. Dan heb ik echt geen zin meer in basisschool perikelen
Ha ha okee :)
pi_194266373
quote:

[..]

Nou dat buiten spelen is dus weikl weer gebleken... Ik zou een goede fwb ook niet erg vinden hoor, ik had een match waarvan ik dacht dat het hier wel op uit zou draaien. Sexy gesprek gehad vorige week en we zouden dit weekend afspreken. Sinds dat gesprek niks meer van hem gehoord, tot gisteravond ineens. Kwam hij met de melding dat hij met 3 mannen was die mij wel wilde pakken!
Voor dat soort types moet je oppassen. Zitten ook een hoop psycho types op datingapps.
pi_194266626
quote:
6s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Of hij had gewoon al geen interesse en stelt dan iets onmogelijks voor. Maar ja zeg dat dan gewoon denk ik dan.
Zeg dat dan gewoon idd ipv dit soort debiele dingen uit te kramen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 26-07-2020 14:26:04 ]
pi_194266743
quote:

[..]

Gadverdamme. _O-

Vind het wel bijzonder, je hebt op Tinder ook wel profielen van stelletjes of groepen die er iemand bij zoeken of andere ongebruikelijke dingen. Zet dat er dan gewoon bij, dan krijg je sneller matches met anderen die daar ook voor in zijn. Of nog beter, zoek een site die op dat soort dingen gericht is in plaats van Tinder. :')

Bijzonder dat soort mannetjes. Durven niet voor hun verlangens uit te komen totdat ze zeker weten dat iemand al seksueel geïnteresseerd is. En dan komt het ineens uit de hoge hoed tevoorschijn.
pi_194267691
@El_Thijs, jij hebt aardig wat vrouwen gehad als ik het zo hoor. Vraag die ik aan jou heb is hoe je je "onschuld" hebt kunnen behouden als het wat serieus werd.

Ik vind het weleens irritant dat ik al teveel "weet". Dat ik al weet hoe een vrouw gaat reageren of dat ik denk "je moest eens weten wat er allemaal in mijn hoofd omgaat". Zeker als ik met relatief onervaren vrouwen date dan voel ik me soms ongemakkelijk ervaren. Herkenbaar?
  Moderator / Redactie FP zondag 26 juli 2020 @ 15:57:36 #194
Brabo Bastard
pi_194267745
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:50 schreef Generationalpha het volgende:
@:El_Thijs, jij hebt aardig wat vrouwen gehad als ik het zo hoor. Vraag die ik aan jou heb is hoe je je "onschuld" hebt kunnen behouden als het wat serieus werd.

Ik vind het weleens irritant dat ik al teveel "weet". Dat ik al weet hoe een vrouw gaat reageren of dat ik denk "je moest eens weten wat er allemaal in mijn hoofd omgaat". Zeker als ik met relatief onervaren vrouwen date dan voel ik me soms ongemakkelijk ervaren. Herkenbaar?
Ik heb in totaal 2 serieuze relaties gehad (3 als ik een relatie van een maand of 8 meetel, maar daar twijfel ik nog over), dus 'aardig wat vrouwen' is wat te ver gezocht, tenzij ik scharrels mee ga rekenen :P

Ik pas of paste me altijd aan aan de situatie op dat moment. Als ze me vroeg of ik al vaker gedate had, of relaties heb gehad, dan antwoordde ik altijd eerlijk. En ik ervoer het niet zo als je zelf schetst. Als ik een leuke dag of avond heb gehad, dan is dat prima. En hoe het gesprek zelf loopt en hoe ze reageert, daar speel ik dan op in. Dus nee, niet heel herkenbaar. Misschien heb ik een goed aanpassingsvermogen :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194267777
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 15:57 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik heb in totaal 2 serieuze relaties gehad (3 als ik een relatie van een maand of 8 meetel, maar daar twijfel ik nog over), dus 'aardig wat vrouwen' is wat te ver gezocht, tenzij ik scharrels mee ga rekenen :P

Ik pas of paste me altijd aan aan de situatie op dat moment. Als ze me vroeg of ik al vaker gedate had, of relaties heb gehad, dan antwoordde ik altijd eerlijk. En ik ervoer het niet zo als je zelf schetst. Als ik een leuke dag of avond heb gehad, dan is dat prima. En hoe het gesprek zelf loopt en hoe ze reageert, daar speel ik dan op in. Dus nee, niet heel herkenbaar. Misschien heb ik een goed aanpassingsvermogen :)
Ik doel juist ook op die scharrels. (Aantal bedpartners dat je hebt gehad boeit me niet, maar zullen er wel wat zijn. :P )

Mijn aanpassingsvermogen aan het type vrouw is ook meer dan uitstekend, het wordt dan alleen een gevecht in mijn hoofd. Alsof je je in een "superieure" positie ten opzichte van de vrouw bevindt (vrouw heeft nog niet of nooit gedate, weinig sekservaring etc.) dan ontstaat er meteen een soort ongelijkwaardig gevoel.

Misschien een beetje moeilijk uit te leggen maar maak dat weleens mee.
pi_194267817
quote:

[..]

Zo jammer is dat dan. Ik vind vrouwen als jou juist super! Nu zul je de volgende keer waarschijnlijk weer wat terughoudender zijn als iemand over seks begint...

Jammer dat dit soort gasten het voor anderen verkloten.
  Moderator / Redactie FP zondag 26 juli 2020 @ 16:34:36 #197
Brabo Bastard
pi_194268035
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik doel juist ook op die scharrels. (Aantal bedpartners dat je hebt gehad boeit me niet, maar zullen er wel wat zijn. :P )

Mijn aanpassingsvermogen aan het type vrouw is ook meer dan uitstekend, het wordt dan alleen een gevecht in mijn hoofd. Alsof je je in een "superieure" positie ten opzichte van de vrouw bevindt (vrouw heeft nog niet of nooit gedate, weinig sekservaring etc.) dan ontstaat er meteen een soort ongelijkwaardig gevoel.

Misschien een beetje moeilijk uit te leggen maar maak dat weleens mee.
Oh, dat juist helemaal niet. Als ik scharrelde was dat voornamelijk met vrouwen van mijn leeftijd of daarboven. Dat deed ik juist om de onervaren eruit te filteren. True, soms kwam er wel eens een huisvrouw voorbij die maar een standje kende, maar dat liep uiteindelijk ook gewoon goed :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194268053
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zo jammer is dat dan. Ik vind vrouwen als jou juist super! Nu zul je de volgende keer waarschijnlijk weer wat terughoudender zijn als iemand over seks begint...

Jammer dat dit soort gasten het voor anderen verkloten.
Valt bij mij wel mee (ik ben wel open-minded wat dat betreft), maar ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die er wel voor afschrikken ja!
  Moderator / Redactie FP zondag 26 juli 2020 @ 16:38:38 #199
Brabo Bastard
pi_194268081
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:36 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Valt bij mij wel mee (ik ben wel open-minded wat dat betreft), maar ik kan me voorstellen dat er vrouwen zijn die er wel voor afschrikken ja!
Het is ook wel een... uniek verzoek :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_194268129
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 16:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het is ook wel een... uniek verzoek :D
Haha ja behoorlijk. Hij heeft inmiddels wel toegegeven dat het een behoorlijk dronken uitnodiging was.. Bij nader inzien leek het hem toch niks :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')