UitStraling post dit..quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuke plek om als dame zeeschelpen te verkopen aan de kust!
K weet niet hoe groot de kans is daarop?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja kan.
als ik nachtblind raak kan ik m'n carrière op mn buik schrijven. te groot risico
klein, maar nog steeds te grootquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K weet niet hoe groot de kans is daarop?
Ik ken wel fucknutquote:Op woensdag 22 juli 2020 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
nut fuck
Someone who is absolutely insane/mentally ill to the point where their thoughts don't even make sense
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=nut%20fuck
quote:1. A person who is so annoying and dumb that they can no longer be classed as an idiot and therefore a new level of idiot was created for them, the Fucknut.
https://en.wiktionary.org/wiki/fucknut
niet mensen die gestopt zijnquote:
Dan moet je dat maar niet doen nee.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja kan.
als ik nachtblind raak kan ik m'n carrière op mn buik schrijven. te groot risico
mja nachtblindheid is voor mij instant afkeur. Geen discussie of 'onder voorwaarden' mogelijk.quote:
word ook iedere keer goedgekeurd zonder bril hoor. Heb er eigenlijk alleen een tegen hoofdpijn. dus nog meer reden om 't niet te doen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar niet doen nee.
Beter!quote:
Overleden aan kanker?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Mijn vader was er helaas veel te laat mee gestopt.
Maar goed, er speelden ook andere factoren mee.
hoe zi je wie geliked heeft?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Liken wel, zien wie er geliked heeft niet.
lekker likkenquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Liken wel, zien wie er geliked heeft niet.
op het cijfertje klikken van de likes. MOET JE WEL EERST LIKES HEBBENquote:
COPD.quote:
*stopt met klikken op '0'quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op het cijfertje klikken van de likes. MOET JE WEL EERST LIKES HEBBEN
ah.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op het cijfertje klikken van de likes. MOET JE WEL EERST LIKES HEBBEN
Ai. ja. das ook niet goedquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
COPD.
Ook deels veroorzaakt omdat hij hovenier was en bomen met gif vol heeft zitten spuiten zonder enige vorm van bescherming.
Zijn huid liet ook heel makkelijk los als hij zich even lichtjes ergens tegen een bot object stootte.
Hoe oud is die geworden?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hij heeft van zijn 14e tot z'n 50e sowieso stevig zitten paffen.
Dat is een neppe hoor, een echte kat kun je nooit zo lang ongestraft over zijn buik aaien.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
@:LTVDK
https://www.facebook.com/pixiecat20/videos/146879690317709/?t=6
deed je het weer?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:16 schreef ToT het volgende:
En de laatste jaren van zijn leven waren echt, ÉCHT geen pretje.
Is uiteindelijk zachte euthanasie bij aan te pas gekomen. (steeds hogere dosis morfine.)
Dat is toen heel akelig afgelopen, niet de zachte dood die ze in gedachten hadden, maar de details zal ik hier maar niet posten omdat ik toch al een negatieve impact op de sfeer hier zou hebben!
Da's 6 meer dan Jack!quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gek zeg.
16 dagen jongens, 16 dagen
oh ja vertel nogeens van dat zure wijfquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:16 schreef ToT het volgende:
niet posten omdat ik toch al een negatieve impact op de sfeer hier zou hebben!
quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja vertel nogeens van dat zure wijf
zo schattigquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een neppe hoor, een echte kat kun je nooit zo lang ongestraft over zijn buik aaien.
Ja kattenquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo schattig
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
prrrr smek smekquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo schattig
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Wat is nachtblindheid dan?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja nachtblindheid is voor mij instant afkeur. Geen discussie of 'onder voorwaarden' mogelijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]Wat is daar nou weer mis mee?
onbetrouwbare kutbeesten die een mes in je rug parkeren als je je even omdraait.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje zoals bitterbal.
Als we moeten gaan trouwen dan nemen we er een, of twee.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ik dit zie wil ik er ook wel een
Is alweer aangepast.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
niet, althans volgens de post van Danny die ik las vanmiddag
Daarom kattenquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onbetrouwbare kutbeesten die een mes in je rug parkeren als je je even omdraait.
beetje zoals bitterbal.
Paar lantaarnpalen in de verte johquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja duh als het echt donker is ziet niemand geen fuck
Ik zie natuurlijk messcherp zowel in het licht als ook op een nachtelijke snelweg. Haviksogen noemde ze het met een metingquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in het donker niks tot bijna niks zien
Maar ben ik ook zo schattigquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
onbetrouwbare kutbeesten die een mes in je rug parkeren als je je even omdraait.
beetje zoals bitterbal.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja vertel nogeens van dat zure wijf
Lantaarnpalen schijnen toch licht uit?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Paar lantaarnpalen in de verte joh
ja maar die zie je dan dus bv. niet of heel slechtquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lantaarnpalen schijnen toch licht uit?
quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lantaarnpalen schijnen toch licht uit?
Raarrrrrquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar die zie je dan dus bv. niet of heel slecht
quote:
en dan?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:Dr_Flash ff flashen op je balkon?
Mijn zwager is zo.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik kom dit soort shit gewoon echt nergens tegen. Gelukkig.
Ik besloot mijn vrije avond deels te besteden aan snuffelen op tokkiemedia, echt hilarischquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet niet maar ik kom dit soort shit gewoon echt nergens tegen. Gelukkig.
Dat zou voor mij niet goed voor mijn bloeddruk zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik besloot mijn vrije avond deels te besteden aan snuffelen op tokkiemedia, echt hilarisch.
Ik heb hem gesnoozed ja.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou, van al je sosjol miedieja afflikkeren dus.
Ik vind het wel grappig om mensen zichzelf belachelijk te zien maken en het helpt me relativeren. Maar na een tijdje moet ik het ook wegklikken hoorquote:Op woensdag 22 juli 2020 20:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat zou voor mij niet goed voor mijn bloeddruk zijn.
Grootschalig koken is efficiënter. Maar vleesloos koken is (ongeacht de schaal) milieuvriendelijker dan vleesrijk koken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om mensen zichzelf belachelijk te zien maken en het helpt me relativeren. Maar na een tijdje moet ik het ook wegklikken hoor.
In het echt kan ik er slechter tegen. Ik belandde laatst met een collega in een discussie omdat hij vond dat de McDonald's goed is voor het milieu en ze daar al het eten zo efficiënt mogelijk (qua milieu dus, niet financieel) maken![]()
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een McKroket en nuggets.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Als het vlees van de McD betreft, kies ik liever voor wat anders.
SPOILER: De shitpost (pas op: transcript van audiofragment bevat grof taalgebruik)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was die Jan Smit shitpost van vorig jaar in verschillende groepen aan het spammen en toen stuurde ik hem per ongeluk naar m'n moeder, paniek.
Plot twist, ze herkende de tekst van het audiofragment en vond het grappig![]()
.
tokkiemediaSPOILER: De shitpost (pas op: transcript van audiofragment bevat grof taalgebruik)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wát?quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was die Jan Smit shitpost van vorig jaar
Hij heeft wel gelijk hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om mensen zichzelf belachelijk te zien maken en het helpt me relativeren. Maar na een tijdje moet ik het ook wegklikken hoor.
In het echt kan ik er slechter tegen. Ik belandde laatst met een collega in een discussie omdat hij vond dat de McDonald's goed is voor het milieu en ze daar al het eten zo efficiënt mogelijk (qua milieu dus, niet financieel) maken![]()
.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was die Jan Smit shitpost van vorig jaar in verschillende groepen aan het spammen en toen stuurde ik hem per ongeluk naar m'n moeder, paniek.
Plot twist, ze herkende de tekst van het audiofragment en vond het grappig![]()
.
Wtf is dit?SPOILER: De shitpost (pas op: transcript van audiofragment bevat grof taalgebruik)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben na twee zinnen afgehaakt...dit is niet te lezen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Hij staat in de spoiler die je hebt weggehaaldquote:
Dat is de bedoelingquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Wtf is dit?
Ben na twee zinnen afgehaakt...dit is niet te lezen.
quote:Zaterdagavond liet een jonge vrouw (23) in Lyon haar hond uit toen drie mannen in een auto haar hond overreden. Ze probeerde de auto te stoppen, waarna de mannen vervolgens het meisje aanreden en haar 800 meter meesleepten. De namen van de daders worden verzwegen.
quote:Het meisje heeft het vanzelfsprekend niet overleefd. Ze was al dood toen de hulptroepen arriveerden. 23 jaar. Op brute wijze vermoord. Zomaar. Gaan we hier ook de straten voor op? Zal de media hier wereldwijd aandacht aan besteden? Of doet haar leven er niet toe?
quote:Dit was Axelle, de 23-jarige verpleegster die zaterdagnacht in #Lyon werd overreden en nog 800 meter werd meegesleept. Hulpdiensten troffen haar dood aan, met een afgerukt ledemaat. De namen van haar moordenaars zijn inmiddels bekend: Youcef T en Mohamed Y.
Hap-slik- wegquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
* Zilverberk werpt een gehaktbal.
Ja het is nu even de tijd voor negers, geen vrouwenleed, dat boeit de wereld echt geen donder op het moment.quote:
Laten we vrouwen wat extra haten in deze tijd uit solidariteitquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het is nu even de tijd voor negers, geen vrouwenleed, dat boeit de wereld echt geen donder op het moment.
Ow hahaquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij staat in de spoiler die je hebt weggehaald.
[..]
Dat is de bedoeling. Het is een meme die ontstaan is vanuit dat geluidsfragment van Francisca. Dit is hoe je met tokkies moet dealen
.
Ik was net begonnen in een mannenhaatboek.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laten we vrouwen wat extra haten in deze tijd uit solidariteit.
Die honden rijden haar dood, zomaar.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het is nu even de tijd voor negers, geen vrouwenleed, dat boeit de wereld echt geen donder op het moment.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Daten gaat goed, en het onderwerp hier hou ik me liever afzijdig van![]()
Welterusten vriendjes en vriendinnetjes allemaal
JE BENT AAN HET DATEN.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver nee ik bedoelde DARTENquote:
Ohquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver nee ik bedoelde DARTEN![]()
![]()
Wat dnek je wel.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver nee ik bedoelde DARTEN![]()
![]()
Wat dnek je wel.
Vrouwen zouden zich solidair en wat meer meer Afrikaans op moeten stellen ja, gewoon een leven lang baren en koken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Laten we vrouwen wat extra haten in deze tijd uit solidariteit.
Ja, nou ja. Was ik ook geweest andersquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh. Ja nee nu wel
. Ik was blij voor je
![]()
.
Weet jij nog niet hoeveel herrie een pasgeboren baby maakt?quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zouden zich solidair en wat meer meer Afrikaans op moeten stellen ja, gewoon een leven lang baren en koken.
Dus uhm, hoe gaat het met het dartenquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Was ik ook geweest andersdus.
Kleine Flesjes maken met al die liters van jequote:Op woensdag 22 juli 2020 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt. Maar dat zou ik ergens van moeten kennen?quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij staat in de spoiler die je hebt weggehaald.
[..]
Goed. Op TV. Ik kan er zelf nog steeds geen reet van trouwens.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus uhm, hoe gaat het met het darten?
Irritant geluid is dat wel ja.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Weet jij nog niet hoeveel herrie een pasgeboren baby maakt?
Van het audiofragment wat je ook weghaalde.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat zou ik ergens van moeten kennen?
Heb jij de jan smit app? Is het daar gezellig?quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van het audiofragment wat je ook weghaalde.
Verheug met nu al op de Travelfucks.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Dr_flash gefeliciteerd met je leuke dates!
Vrouwen moet je zien als akkers, jij bevrucht ze en dus heb jij recht op de oogst.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen zouden zich solidair en wat meer meer Afrikaans op moeten stellen ja, gewoon een leven lang baren en koken.
Klinkt beetje islamitisch.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouwen moet je zien als akkers, jij bevrucht ze en dus heb jij recht op de oogst.
Nee gelukkig zit ik daar niet in, ik denk dat in spontaan zou overlijden van alle giftige tokkiedampenquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij de jan smit app? Is het daar gezellig?
Oke. En dat was een dingetje ofzo, vorig jaar?quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van het audiofragment wat je ook weghaalde.
Ja, iemand stuurde het de media in, dus dat was een kleine oepsie voor Franciscaquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Oke. En dat was een dingetje ofzo, vorig jaar?
Ik ga misschien toch even kijkenquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee gelukkig zit ik daar niet in, ik denk dat in spontaan zou overlijden van alle giftige tokkiedampen.
Okequote:Op woensdag 22 juli 2020 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, iemand stuurde het de media in, dus dat was een kleine oepsie voor Francisca.
Het is Twitter, wat verwacht jequote:Op woensdag 22 juli 2020 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Jezus wat een uitspraak.![]()
https://twitter.com/yesimcandan/status/1285523716009582593?s=21
Van tokkies op Twitter niets anders maar ze is columnist en radio host op radio 2.quote:
Ze is zwakzinnig, lees maar eens door.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van tokkies op Twitter niets anders maar ze is columnist en radio host op radio 2.
Oh ja, daar kunnen geen mensen werken die domme uitspraken doen. En wellicht is het een bewussie voor de aandacht.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van tokkies op Twitter niets anders maar ze is columnist en radio host op radio 2.
Ja daar zijn hun kinderen chagrijnig.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Al vind ik stiekem veel bejaarden ook aardig zuur.
In zuidelijke landen wonen ze vaker in of aan huis met de kinderen en zijn veel meer samen dat zal toch meer plezier brengen. (Met een bijhorende drankje tussen de middag).
Toch zeg je dit niet, op deze manier.
Ohjaquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is zwakzinnig, lees maar eens door.
Vroeger woonde mijn opa aan ons huis in een bijhuis. Vond ik wel leuk altijd,quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar zijn hun kinderen chagrijnig.
Ik ben ook opgegroeid in hetzelfde huis als m'n grootouders. Apart appartement wel.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vroeger woonde mijn opa aan ons huis in een bijhuis. Vond ik wel leuk altijd,
Als hele jonge Los nam hij me wel vaak mee naar grote steen fabrieken, echt ben wel 60x in een steenfabriek geweest
Eigen recht toch bij een brute overval.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
OM: 'Geen straf voor Arnhemmer die schietende overvaller doodreed'
Een 37-jarige man uit Arnhem, die ervan wordt verdacht dat hij in 2017 een overvaller doodreed, hoeft hiervoor geen straf te krijgen. Dat stelt het Openbaar Ministerie. Volgens de officier van justitie kan de man zich beroepen op noodweer en noodweerexces.
De Arnhemmer stond vandaag voor de rechter voor de dodelijke aanrijding. Daarbij zou hij op 30 maart 2017 een 46-jarige man hebben doodgereden die eerder op de avond een gewapende overval op zijn woning pleegde. De overvaller had zich die dag bij de woning van de verdachte gemeld als potentiële koper voor een duur horloge, schrijft Omroep Gelderland. Bij de voordeur begon de man te schieten.
De verdachte wist samen met zijn vrouw de woning te ontvluchten. Eenmaal buiten stapten ze in een toevallig passerende bestelbusje van een maaltijdbezorger. De overvaller is ook via de woning naar buiten gegaan. "Er is sprake van zeer stressvolle situatie, waarbij de overvaller zijn wapen op het busje richt en schiet, en de bewoner met het busje op de overvaller inrijdt", aldus het OM. Toen de overvaller bewegingsloos op de grond lag, zou de verdachte nog een keer op hem zijn ingereden.
Niet strafbaar
Toch is de man volgens justitie niet strafbaar. "Van de man kon in deze situatie niet redelijkerwijs worden verwacht dat hij tot helder nadenken in staat was en kon beseffen dat het gevaar was geweken."
De man ging volgens het OM wel over de schreef toen hij de overvaller voor een tweede keer aanreed, maar ook daarvoor geldt een verzachtende omstandigheid: "Dat hij te ver doorsloeg in zijn verdediging is een onmiddellijk gevolg van de grote angst en paniek die de overvaller zelf heeft veroorzaakt."
Het OM vraagt om ontslag van alle rechtsvervolging. De rechtbank doet naar verwachting over twee weken uitspraak.
Wat?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigen recht toch bij een brute overval.
Was het leuk of meer verzorgen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook opgegroeid in hetzelfde huis als m'n grootouders. Apart appartement wel.
Edit: samen met m'n grootouders in een huis dus.
Nee was leuk. Toen ik een jaar of 18 was verhuisden we naar een rijtjeshuis en m'n grootouders naar een ander appartement. Die hebben ons wel gemist blijkbaar, al woonden we vroeger in een ontzettend gehorig huis.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was het leuk of meer verzorgen.
Mijn opa heb ik geloof nooit een keer horen klagen. Die ging altijd werken, leesde veel en vertelde veel grappen, toen die kanker kreeg ging hij zelf al zijn vrienden langs ging op zijn kamer liggen en belde de dokter voor morfine.
dat valt nog te bezien.Rechter moet nog uitspraak doenquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou het recht op zelfverdediging.
Ja dat vond ik ook een raar stukje. Soort van gta ofzoquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:10 schreef Modus het volgende:
Wacht dus die bewoner stapt in een langsrijdend busje, waar dan neem ik aan iemand achter het stuur zat, en 3 seconden later zit die bewoner ineens aan het stuur en rijdt ergens op in?
Wat een vaag verhaal.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
Een 37-jarige man uit Arnhem, die ervan wordt verdacht dat hij in 2017 een overvaller doodreed, hoeft hiervoor geen straf te krijgen. Dat stelt het Openbaar Ministerie. Volgens de officier van justitie kan de man zich beroepen op noodweer en noodweerexces.
De Arnhemmer stond vandaag voor de rechter voor de dodelijke aanrijding. Daarbij zou hij op 30 maart 2017 een 46-jarige man hebben doodgereden die eerder op de avond een gewapende overval op zijn woning pleegde. De overvaller had zich die dag bij de woning van de verdachte gemeld als potentiële koper voor een duur horloge, schrijft Omroep Gelderland. Bij de voordeur begon de man te schieten.
De verdachte wist samen met zijn vrouw de woning te ontvluchten. Eenmaal buiten stapten ze in een toevallig passerende bestelbusje van een maaltijdbezorger. De overvaller is ook via de woning naar buiten gegaan. "Er is sprake van zeer stressvolle situatie, waarbij de overvaller zijn wapen op het busje richt en schiet, en de bewoner met het busje op de overvaller inrijdt", aldus het OM. Toen de overvaller bewegingsloos op de grond lag, zou de verdachte nog een keer op hem zijn ingereden.
Niet strafbaar
Toch is de man volgens justitie niet strafbaar. "Van de man kon in deze situatie niet redelijkerwijs worden verwacht dat hij tot helder nadenken in staat was en kon beseffen dat het gevaar was geweken."
De man ging volgens het OM wel over de schreef toen hij de overvaller voor een tweede keer aanreed, maar ook daarvoor geldt een verzachtende omstandigheid: "Dat hij te ver doorsloeg in zijn verdediging is een onmiddellijk gevolg van de grote angst en paniek die de overvaller zelf heeft veroorzaakt."
Het OM vraagt om ontslag van alle rechtsvervolging. De rechtbank doet naar verwachting over twee weken uitspraak.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook een raar stukje. Soort van gta ofzo
Ja maar die man hield hem onder schot.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook een raar stukje. Soort van gta ofzo
30 maart 2017. Die man leeft al ruim 3 jaar met de vraag of hij de bak in moet.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
Niet strafbaar
Neequote:Op woensdag 22 juli 2020 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had je nou nog een passende pik gekocht?
Lolquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had je nou nog een passende pik gekocht?
Flashback naar een situatie die ik zelf heb meegemaakt..quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:10 schreef Modus het volgende:
Wacht dus die bewoner stapt in een langsrijdend busje, waar dan neem ik aan iemand achter het stuur zat, en 3 seconden later zit die bewoner ineens aan het stuur en rijdt ergens op in?
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
van augurken uiteraard. Heerlijk
Oh leukquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, we zijn de 2e vakantie al aan het plannen
Naar Nederland???quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, we zijn de 2e vakantie al aan het plannen
Alles goed? Ben je nog op vakantie?quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit gaat mij idd te veel te ver: https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad
Mannen zijn geen mannen meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik betaal gewoon de helft mee hoor
Lijkt me normaal jaquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik betaal gewoon de helft mee hoor
Depp?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
niks mis met pirates 5 trouwens, uitermate grappige film
welke is dat?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
niks mis met pirates 5 trouwens, uitermate grappige film
yepquote:
Salazarquote:
Deppquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
yep
Ben pirates-fan; samen met liefie hele marathons... zitten gewoon goed in elkaar die films, en depp is depp.
n tell no tales. die is wel OK ja.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Salazar
Of nee...
Salazarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Mijn godquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
yep
Ben pirates-fan; samen met liefie hele marathons... zitten gewoon goed in elkaar die films, en depp is depp.
echt, zo ordinair dit... 'doen'...quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jij die doen als je knap was?
Ga weg man.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt, zo ordinair dit... 'doen'...
Oh sorry drukte mij verkeerd uit.quote:
Is gewoon ordi... 'iemand doen'... alsof het een lap vlees is... in de voordeelverpakking... over de datum... op de grond... in een bazaar in Tajikistan.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh sorry drukte mij verkeerd uit.
Wilt u zo vriendelijk zijn uw mening een beetje verplaatsen naar het midden zodat we tot een compromis kunnen komen?
quote:
Op het einde van de clip zie je Matt LeBlanc, die later Joey in Friends zou spelen..quote:
Beetje een populaire uitspraak van een vrouw de volle 3 minuten van je gehaktstaaf te voldoen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is gewoon ordi... 'iemand doen'... alsof het een lap vlees is... in de voordeelverpakking... over de datum... op de grond... in een bazaar in Tajikistan.
Ik kan hier geen chocola van maken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje een populaire uitspraak van een vrouw de volle 3 minuten van je gehaktstaaf te voldoen.
Depp laat zich door zijn 44kg meisje in elkaar batsen hè?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:40 schreef bitterbal het volgende:
Dat was echt zon mooie gast toen die jong was
geef mij ook zon augurk danquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
weet je wat ik ga DOEN???
KOFFIE pakken... en een augurk
ja zeg toch vroegerquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Depp laat zich door zijn 44kg meisje in elkaar batsen hè?
Jij hebt wel meer issues. Jaquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik kan hier geen chocola van maken.
Ja of gewoon neuken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is gewoon ordi... 'iemand doen'... alsof het een lap vlees is... in de voordeelverpakking... over de datum... op de grond... in een bazaar in Tajikistan.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWW....
BERG DE SPIRITUS MAAR OP, DIT FIKT VANZELF WEL HAHAHAHA
quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWW....
BERG DE SPIRITUS MAAR OP, DIT FIKT VANZELF WEL HAHAHAHA
Zou jij haar kaak doormidden trappen dan als ze een vinger uitsteekt?quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Depp laat zich door zijn 44kg meisje in elkaar batsen hè?
Oh wat ordi US gewoon zeggen wat je bedoelt, zonder gekke hihi teksten als links..rechts en augurk en koffie...hihi.quote:
Knettergek.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh wat ordi US gewoon zeggen wat je bedoelt, zonder gekke hihi teksten als links..rechts en augurk en koffie...hihi.
Nee, het is een magisch, sacraal ritueel...quote:
Nee joh.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou jij haar kaak doormidden trappen dan als ze een vinger uitsteekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |