Het is mij opgevallen dat emma watson dr vriendjes altijd wat van mij weg hebben op dat momentquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pfoe, Hermelien zou ik wel het hof maken.
The season pass van Nioh 2 is het zeker waard. Je krijgt er meer inhoud mee dan met sommige "complete" games.quote:Op donderdag 23 juli 2020 01:14 schreef Jimbo het volgende:
Best jammer dat season passes zo duur zijn, ik heb DBZ kakarot voor 30 eur op ama zon gekocht, de pass is 25 eur
Normaal zou ik zeggen, 'k wacht wel tot 'ie over een jaar rond de ¤9.99 is, maar de kans is klein dat ik hem dan nog wil spelen omdat de ps5 dan allang uit is
Zelfde geld voor Nioh 2, tegen de tijd dat die SP een tientje kost is Nioh 3 op de ps5 alweer uit
Nou, tot op heden is het vooral een random gedoe, iedere uitgever doet maar wat.quote:
Door de store bladeren zonder de drang iets te kopen. Ik vind het wel goed zo, meer geld over voor ps5 games binnenkort.quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, tot op heden is het vooral een random gedoe, iedere uitgever doet maar wat.
Ik geef je ook gelijk, weet je niet meer dat ik degene was die de merge als eerst suggereerde?quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:12 schreef Jimbo het volgende:
@:2dope
Kwam net dit tegen FB / [Fok Wiki FAQ] Oldbies
[..]
Ik denk dat dit toch het moment is om mijn oldbie veto te gebruiken voor de merge![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:13 schreef Pheno het volgende:
Terug gekeken (en doorspoelen). Oude trailers, melden dat er DLC is, maar niets zeggen over nieuwe DLC (One Piece). Wow, doe dan gewoon echt helemaal niets en iedereen was blij geweest.
Hij zelf schuldig aan deze split, dus hij vond eerst dat ie gelijk had door een PS5-reeks te openen. Bipolaire oldbie dat ie is.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik geef je ook gelijk, weet je niet meer dat ik degene was die de merge als eerst suggereerde?
Soon, brother
Nouja in zijn defense, dat was 2018. Maar hij komt inderdaad wel vaak wat verward over.quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zelf schuldig aan deze split, dus hij vond eerst dat ie gelijk had door een PS5-reeks te openen. Bipolaire oldbie dat ie is.
Ontoerekeningsvatbaar zou ik haast zeggen. Oh shit, dit is niet de crewchat.. Snel alles wissen!quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nouja in zijn defense, dat was 2018. Maar hij komt inderdaad wel vaak wat verward over.
Ach hij weet wie't zegtquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ontoerekeningsvatbaar zou ik haast zeggen. Oh shit, dit is niet de crewchat.. Snel alles wissen!
de SP van nioh 1 heb ik ook gekocht, maar jezus wat werd die game moeilijk....quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:13 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
The season pass van Nioh 2 is het zeker waard. Je krijgt er meer inhoud mee dan met sommige "complete" games.
Zelf heb ik Nioh 1 en 2 digitaal met season pass en heb de fysieke limited versies in de kast staan. Nogal fan hehe.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ontoerekeningsvatbaar zou ik haast zeggen. Oh shit, dit is niet de crewchat.. Snel alles wissen!
Ach, het is fok... Niet al te serieus nemen he.quote:
Ik heb de laatste tijd niet meer gekeken naar Dreams. Er zaten interessante games in, maar of die nu ondertussen verder zijn, of dat er meer interessante projecten zijn gekomen: geen idee. Er stond eerder wel een hoop troep tussen, dat dan weer welquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:52 schreef Jimbo het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk Dreams? En zo ja, is het de 27.99 waard die 'ie nu kost?
oh en Blasphemous? Dat was een toffe game toch?
Yup, en is ook net een nieuwe gratis uitbreiding aangekondigd, komt volgende maand uitquote:Op donderdag 23 juli 2020 10:52 schreef Jimbo het volgende:
oh en Blasphemous? Dat was een toffe game toch?
Zag dat 'ie in de aanbieding was en dat de plat doe-baar maar moeilijk was. Lijkt me een toffe gamequote:Op donderdag 23 juli 2020 11:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yup, en is ook net een nieuwe gratis uitbreiding aangekondigd, komt volgende maand uit
@:poezenvanger_van_hamelen
Je kan wel gewoon vanaf je laptop/pc/smartphone met iDeal geld op je account zettenquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:17 schreef Jimbo het volgende:
Ik snap niet dat de online PS store nog geen ideal heeft![]()
moet je de ps4 weer opstarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |