Wat een onzin.quote:Op donderdag 30 juli 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Disclaimer: geen idee hoe betrouwbaar dit is, waarschijnlijk niet. Feyenoord heeft ook wel genoeg vleugelspelers lijkt mij.
Zou best kunnen, waarschijnlijk was hij dan ook al weggegaan voor hij volledig tot die topper van nu was uitgegroeid want ook bij Ajax waren z'n beste seizoenen eigenlijk nadat die Roma transfer op het laatst was afgeketst.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat dat overdreven gesteld is maar heb er twijfels over of het een goede match was. Het heeft eigenlijk nog 4 a 5 jaar geduurd totdat Ziyech ιcht het mannetje was bij Ajax. In de jaren ervoor was hij bij Heerenveen, Twente en ook Ajax wel een van de betere spelers maar het boterde vaak niet tussen hem en zijn teamgenoten of de supporters. Weet niet of hij bij Feyenoord die positieve ontwikkeling had doorgemaakt. Het is toch wel een moeilijke jongen geweest.
Sowieso vind ik de status van Ziyech op dit moment veel te hoog en denk ik dat hij bij Chelsea onmiddellijk op de reservebank zal belanden.quote:Op donderdag 30 juli 2020 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat dat overdreven gesteld is maar heb er twijfels over of het een goede match was. Het heeft eigenlijk nog 4 a 5 jaar geduurd totdat Ziyech ιcht het mannetje was bij Ajax. In de jaren ervoor was hij bij Heerenveen, Twente en ook Ajax wel een van de betere spelers maar het boterde vaak niet tussen hem en zijn teamgenoten of de supporters. Weet niet of hij bij Feyenoord die positieve ontwikkeling had doorgemaakt. Het is toch wel een moeilijke jongen geweest.
Eens, je kan beter harde werkers halen. Immersgod.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de status van Ziyech op dit moment veel te hoog en denk ik dat hij bij Chelsea onmiddellijk op de reservebank zal belanden.
Heb al eerder aangetoond dat hij bij Ajax gemiddeld zelfs een lager rendement haalde dan in zijn Twente-tijd in een team dat gemiddeld minimaal 2 keer zoveel goals maakt.
Zijn karakter had inderdaad totaal niet bij Feyenoord gepast.
quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de status van Ziyech op dit moment veel te hoog en denk ik dat hij bij Chelsea onmiddellijk op de reservebank zal belanden.
Heb al eerder aangetoond dat hij bij Ajax gemiddeld zelfs een lager rendement haalde dan in zijn Twente-tijd in een team dat gemiddeld minimaal 2 keer zoveel goals maakt.
[..]
Hoe verzin je het.quote:Op donderdag 30 juli 2020 12:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
Met zo’n blessure is de stap naar gecontroleerd een balletje rondtikken vs. partijvormen een behoorlijk grote doorgaans.quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Sini alweer zo fit? Die zal toch wel eerder dan december weer op het veld staan?
nee met statistieken kan je een mening onderbouwen, alleen denk ik dat ook dat fout gegaan is bij jequote:Op donderdag 30 juli 2020 13:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Statistieken zijn gewoon te onderbouwen hoor.
Met die statistieken kun je 2 kanten op ja. Maar feit blijft wel dat zijn totale productie in doelpunten en assists afgezet tegen het aantal goals tussen 2016 en 2020 van Ajax echt niet zo heel bijzonder is.quote:Op donderdag 30 juli 2020 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee met statistieken kan je een mening onderbouwen, alleen denk ik dat ook dat fout gegaan is bij je
Hij en Tadic staan qua kansen creλren ver boven de rest van de eredivisie maar dat is niet goed genoeg voor jouw Feyenoordquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:08 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Met die statistieken kun je 2 kanten op ja. Maar feit blijft wel dat zijn totale productie in doelpunten en assists afgezet tegen het aantal goals tussen 2016 en 2020 van Ajax echt niet zo heel bijzonder is.
Ik geloof dat ie het voetbal van Gio niet lang had volgehouden en al vanaf 2017 in het buitenland zou hebben gespeeld als ie toen naar Feyenoord was gegaanquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij en Tadic staan qua kansen creλren ver boven de rest van de eredivisie maar dat is niet goed genoeg voor jouw Feyenoord
• mouwen opstropenquote:Op donderdag 30 juli 2020 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens, je kan beter harde werkers halen. Immersgod.
• strijdenquote:Op donderdag 30 juli 2020 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• mouwen opstropen
• gif
• over mijn lijk mentaliteit
• gras opvreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |