Deze vond ik toch wel bijzonder/had ik niet verwacht:quote:
quote:Na Haps ben ik ook de snelste speler in de selectie.
Wel op de eerste 30 meter, maar inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2020 14:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Deze vond ik toch wel bijzonder/had ik niet verwacht:
[..]
Dat is wel opmerkelijk inderdaad. Hopelijk krijgt hij een mooi aantal speelminuten en kan hij leuke dingen laten zien.quote:Op maandag 3 augustus 2020 14:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Deze vond ik toch wel bijzonder/had ik niet verwacht:
[..]
Lijkt mij wel, verder hebben we eigenlijk geen slomere spelers in de selectie. Alleen Kelly misschien. Wat doet die nu eigenlijk?quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:20 schreef De_Kraam het volgende:
Maar wie is de Burgerking van de selectie oftewel de sloomste?
Ik denk Botteghin.
Met lego spelen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, verder hebben we eigenlijk geen slomere spelers in de selectie. Alleen Kelly misschien. Wat doet die nu eigenlijk?
Ja zeker wel. Kelly is sloom maar die heeft 2x zulke korte beentjes.quote:Op maandag 3 augustus 2020 18:00 schreef PIETR het volgende:
Weenie of Jorgensen heel veel sneller is dan Botteghin ..
Wat een verschrikkelijk pedante vent (dit hoeft niet zo nodig negatief te zijn in zo'n functie trouwens).quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Leuk dat ze mensen met deze functies ook eens aan het woord laten.
Doet aan iemand denken.quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk pedante vent (dit hoeft niet zo nodig negatief te zijn in zo'n functie trouwens).
Inderdaad. Geeft ook een prima verhaal.quote:Op maandag 3 augustus 2020 20:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Leuk dat ze mensen met deze functies ook eens aan het woord laten.
Ben heel benieuwd wat we van Burger kunnen verwachten. Is een leuke speler, ik denk zeker dat hij beter kan worden dan Toornstra (wat voor ons niveau al helemaal prima is). Vorig jaar zag je hem af en toe leuke dingen doen, alhoewel hij nog niet helemaal klaar was voor het grote werk hield hij wel behoorlijk stand. Hij was vooral nog ongepolijst (naar mijn herinnering was zijn draaicirkel niet echt goed) en - zeker voor zijn grote lichaam - fysiek zwak. Hij miste nog echt de slimmigheid daarin. Het natuurlijke technische talent van een Kökcü heeft ie niet en als je qua kop een beetje teveel op Immers lijkt wordt je al snel afgeschreven. Hoop dat ie nu het tegendeel bewijst.quote:Op maandag 3 augustus 2020 21:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Woutje Burger 10 kg spier aangekomen. Respect, dat krijgen veel bodybuilders niet voor elkaar zonder juice.
Nu nog even eerste in de competitie eindigen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:38 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord mag gelijk als eerste op de vernieuwde mat van PEC Zwolle spelen.
#AlweerDeEerste
Alles op alles zetten voor een goede start van de competitie. Je weet nooit zeker hoe lang die gaat duren (2nd wave is never far away)....quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 11:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nu nog even eerste in de competitie eindigen!
Eens, stel dat er maar 1, 2 of 3 potjes gespeeld kunnen worden, dan kan het zomaar zijn dat je volgend seizoen Champions League speelt. Zelfs de kleine clubjes maken dan een aardige kans op CL voetbal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:07 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Alles op alles zetten voor een goede start van de competitie. Je weet nooit zeker hoe lang die gaat duren (2nd wave is never far away)....
Je moet er gewoon alles op alles zetten om iedere wedstrijd te winnen, vanaf het begin van de competitie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:07 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Alles op alles zetten voor een goede start van de competitie. Je weet nooit zeker hoe lang die gaat duren (2nd wave is never far away)....
Hier zit ook wel wat in, ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet er gewoon alles op alles zetten om iedere wedstrijd te winnen, vanaf het begin van de competitie.
Precies, nog 34 finales.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet er gewoon alles op alles zetten om iedere wedstrijd te winnen, vanaf het begin van de competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |