abonnement Unibet Coolblue
pi_194205618
Zijn er meer fokkers met een eigen minibieb? Of mensen die er gebruik van maken?

Een minibieb is een kastje met daarin een aantal boeken waar iedereen boeken bij kan zetten en weg kan halen? Ik weet dat Sunchaser zijn overtollige boeken over een flink aantal minibiebs in zijn regio heeft verspreid bijvoorbeeld.

Sinds gisteren hebben wij er een in de tuin. Via via een afgedankte koelkast geregeld, mijn vrouw heeft die wat gepimpt en nu staat hij met een aantal boeken waar we klaar mee zijn of die dubbel zijn klaar wachtend op buurtgenoten en minibieb-enthousiasten.





twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Alexxxxx op 22-07-2020 15:13:27 ]
  woensdag 22 juli 2020 @ 12:56:21 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_194206450
Briljant om daar zo’n koelkast voor te gebruiken!

Hier in de buurt zijn er veel. Misschien maar eens vaker actief iets mee doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_194206759
Geweldig uitgevoerd _O_
Hier zit het idee al heel lang in mijn hoofd, maar ik kan geen geschikte plek vinden en ik kan er niet een zelf maken. Als ik er ergens een zie dan kijk ik er altijd wel even in. Bijna al onze gelezen boeken gaan in de ruilkast op het werk van Symph, door dat thuiswerken staan er inmiddels al twee boodschappentassen vol te wachten. Hij neemt er ook regelmatig een boek uit mee, ook voor mij.
In hotels op vakantie staat er vaak ook wel zo’n boekenruilkast en daar maak ik graag gebruik van. Ik loop ook rustig even de hal van een ander hotel in om daar even te neuzen.
pi_194208122
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 13:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Geweldig uitgevoerd _O_
Hier zit het idee al heel lang in mijn hoofd, maar ik kan geen geschikte plek vinden en ik kan er niet een zelf maken. Als ik er ergens een zie dan kijk ik er altijd wel even in. Bijna al onze gelezen boeken gaan in de ruilkast op het werk van Symph, door dat thuiswerken staan er inmiddels al twee boodschappentassen vol te wachten. Hij neemt er ook regelmatig een boek uit mee, ook voor mij.
In hotels op vakantie staat er vaak ook wel zo’n boekenruilkast en daar maak ik graag gebruik van. Ik loop ook rustig even de hal van een ander hotel in om daar even te neuzen.
Voor zelf maken is een organisatie die kant en klare kitjes levert. Maar ik vind dit leuker. En goedkoper! Mijn netwerk ingezet, de koelkast heeft ons alleen een ritje naar Apeldoorn gekost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')