Dat duurt ook niet lang meer.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk toch ook wel dat het te maken heeft met de laconiekere houding hier tov mondkapjes etc. dan kiezen mensen uit de omringende landen makkelijker NL uit voor een stedentrip en dat is dan 9 van de 10 Amsterdam.
Je kan ook overdrijven. Alsof iedereen alleen maar elkaar onder zit te hoestenquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:12 schreef RetepV het volgende:
Ik was afgelopen weekend in België, in Brussel, Brugge en Oostende. Wtf? Daar zaten gewoon café's vol met mensen die zaten te zuipen. Zo veel mensen opeengepakt dat ik er niet in de buurt durfde te komen.
Echt, zo dom. In de winkels doet iedereen braaf zijn mondkapje op. Maar in de avond gaat iedereen in de café's in elkaar's gezicht zitten hoesten. Terwijl het aantal besmettingen daar al weer met 60% was gestegen.
Tja, over dat bubbelbeleid is volgens mij niet echt goed nagedacht.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:12 schreef RetepV het volgende:
Ik was afgelopen weekend in België, in Brussel, Brugge en Oostende. Wtf? Daar zaten gewoon café's vol met mensen die zaten te zuipen. Zo veel mensen opeengepakt dat ik er niet in de buurt durfde te komen.
Echt, zo dom. In de winkels doet iedereen braaf zijn mondkapje op. Maar in de avond gaat iedereen in de café's in elkaar's gezicht zitten hoesten. Terwijl het aantal besmettingen daar al weer met 60% was gestegen.
Ok, ze zaten in elkaar's gezicht te schreeuwen om over de luide muziek heen te komen. Zelfde resultaat.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. Alsof iedereen alleen maar elkaar onder zit te hoesten
Ja, in maart. En toen is er net op tijd aan de bel getrokken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 09:01 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hebben we dat soort dingen niet vaker gehoord?
Die datum denk ik ook ja.quote:
mondkapjes in de kroeg, dan maar niet naar de kroeg, er gaan er toch wel heel veel omvallenquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Die datum denk ik ook ja.
Zeker met dit soort onderzoeken kunnen ze er niet meer omheen. Helaas.
https://www.ad.nl/binnenl(...)odzakelijk~a74e43c7/
Denk dat dat wel meevalt gezien de wereldwijde productie-aantallen van die dingen. Lijkt me wel bloedirritant met sporten trouwensquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch maar een doos kopen voor ze weer duurder worden
Het zal zich voornamelijk richten op binnen en daar waar afstand niet gegarandeerd kan worden. Bij sporten zal dat niet zo snel noodzakelijk zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt gezien de wereldwijde productie-aantallen van die dingen. Lijkt me wel bloedirritant met sporten trouwens.
Dit gaat om het dragen van mondkapjes door personeel denk ik eerder (kan de link niet openen).quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
mondkapjes in de kroeg, dan maar niet naar de kroeg, er gaan er toch wel heel veel omvallen
ze zijn nog steeds duurder dan pre coronaquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt gezien de wereldwijde productie-aantallen van die dingen. Lijkt me wel bloedirritant met sporten trouwens.
We weten allemaal dat de mondkapjes niet bedoeld zijn om jezelf tegen anderen te beschermen, maar om anderen tegen jou te beschermen. Dus hoe kan zo'n mondkapje het personeel beschermen? Dat personeel is dus ook al niet bijster slim.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit gaat om het dragen van mondkapjes door personeel denk ik eerder (kan de link niet openen).
quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit gaat om het dragen van mondkapjes door personeel denk ik eerder (kan de link niet openen).
dan gaat het ook om de bezoekers neem ik aanquote:Eén ding weet Detlef Lohse al zeker: „Mondkapjes binnen zijn noodzakelijk, bijvoorbeeld in de kroeg.”
Ja, nou ja die paar euro kan er nog wel vanaf.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn nog steeds duurder dan pre corona
En van het weekend gaan ze met papa en mama naar Oma toe, en een week later ligt die op haar buik in de IC te vechten voor haar laatste adem. Mooi cadeautje van haar kleinkind gekregen.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:20 schreef Noek het volgende:
Clustertje in Wanneperveen. Zeker 10 jongeren hebben zich laten testen want ze waren in contact geweest met iemand die positief was getest. 6 vd 10 blijken positief te zijn zonder klachten.
In winkels kun je toch ook afstand houden in die landen waar het verplicht is geldt het daar ook. Zelfde met de publieke ruimte.quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het zal zich voornamelijk richten op binnen en daar waar afstand niet gegarandeerd kan worden. Bij sporten zal dat niet zo snel noodzakelijk zijn.
quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan gaat het ook om de bezoekers neem ik aan
dat is toch wel vervelend want in hoeverre hadden deze 6 anderen kunnen besmetten zonder er bewust van te zijn?quote:Op woensdag 22 juli 2020 11:20 schreef Noek het volgende:
Clustertje in Wanneperveen. Zeker 10 jongeren hebben zich laten testen want ze waren in contact geweest met iemand die positief was getest. 6 vd 10 blijken positief te zijn zonder klachten.
sowieso kan je geen bier drinken met mondkapje op dus een zinloze ondernemingquote:Op woensdag 22 juli 2020 11:22 schreef RetepV het volgende:
[..]Bezoekers met een lading alcohol op, en je denkt echt nog dat je die kan vertrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |