is niet mijn boot.. en ik zit maar 2 maanden thuisquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Zit die jongen lekker 3 maanden thuis, ga je hem een foto van zijn boot sturen.
Neem aan eerst een baan?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja eerst wat betaalbaars vinden he
zeeziekte is een keuzequote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:53 schreef bitterbal het volgende:
we stonden bij de plek te wachten voor die boot naar dordrecht. Zie ik zon klein bootje aansjezen en daar stoppen. Dus zag me zelf al kotsend over de rand hangen dus zei van dat we beter zo niet naar dordrecht konden![]()
Maar dat bleek een taxi te zijn kwam k later achter
dan moet je weer je naam wijzigen. In bittertbalquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
K wqas op funda bezig. Ik ga in rotterdam wonen
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dan moet je weer je naam wijzigen. In bittertbal
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dan moet je weer je naam wijzigen. In bittertbal
1 | https://www.tiktok.com/[nosml]@tante.toof[/nosml]/video/6817019421924674822 |
Wat moet je er überhaupt meequote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.tiktok.com/@:tante.toof/video/6817019421924674822
die tiktak dingen van @:danny werken niet
[ code verwijderd ]
Leuk kindquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.tiktok.com/@:tante.toof/video/6817019421924674822
die tiktak dingen van @:danny werken niet
[ code verwijderd ]
Geen spijt dat ik google even gevraagd heb wie dat isquote:
nee tochquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Geen spijt dat ik google even gevraagd heb wie dat is
Waarjrjrjr dannnquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
K wqas op funda bezig. Ik ga in rotterdam wonen
Aan de Boompjes?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aan de maas en kijk ook ook hier:
[ afbeelding ]
Maar die onderste is nog wat prijzig
Ga je AM90s kopenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aan de maas en kijk ook ook hier:
[ afbeelding ]
Maar die onderste is nog wat prijzig
Ja die zijn nog betaalbaar ja, met klein balkon. maarben niet zo gecharmeerd van de appartementen.quote:
Best mooi toch? Goeie locatie ook.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die zijn nog betaalbaar ja, met klein balkon. maarben niet zo gecharmeerd van de appartementen.
al vond ik deze wel oke. die andere die te koop staan zijn niet zon goede staat als deze
https://www.funda.nl/koop(...)903676-boompjes-480/
Meh, gehorige ouwe meuk joh.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
en deze vind ik ook vet maar iets te duur
https://www.funda.nl/koop(...)schiedamsedijk-76-e/
Lekker luisteren naar de tv van de buurmanquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wel mooie terras en je zit boven
De Plukmekaalstraatquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.stadswonenrot(...)ongebouwen/puntegale
dit.
mooi gebouw hoor
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker luisteren naar de tv van de buurman
ziet er mooi uit jaquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
dit.
mooi gebouw hoor
ja maar die grote vrachtdingen liggen daar toch niet stil?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
Oh bal. realiseer je wel, in tegenstelling tot veel andere mensen, als je langs een kade gaat wonen:
asl er schepen liggen hoor je continue geluid he. Generatoren die draaien bv. net opgevoerde scheerapparaten soms.
oooh jawelquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die grote vrachtdingen liggen daar toch niet stil?
In 1988 waren de bouweisen strenger dan in de jaren 50. Flats uit de jaren 50 zijn echt berucht om hun gehorigheid.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja maar hoe weet ik dat dat bij bv bij de boompjes niet zo is?
oh echt? Hmm das niet goed. Ik vind het uitzicht zo vetquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
heb wel eens aan de lloydkade ofzo gelegen. Kwamen de mensen 's avonds ook huilen dat onze generator en luikenwagen teveel kabaal maakten.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
dit.
mooi gebouw hoor
Hoorde ik ook toen ik in de buurt van de kade in Dordt woonde.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:28 schreef ToT het volgende:
Heb ook een keer redelijk in de buurt van een rivier gewoond. Die zware bromtonen van die diesels soms.....Vooral 's nachts hoor je dat goed. Echt vermoeiend!
waar zie jij prijzenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]Wij zoeken hier in het noord-oosten des lands een vrijstaande woning voor de helft van dat geld!
!
Oeh verhuisplannen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
daar op de screen bij de jufferhaven ziet er ook vet uit maar das net iets te duur nog
[ afbeelding ]
ja geen idee.. ik linkte het alleen omdat ik er naast woonde en het een mooi gebouw vondquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat van jou is alleen doorstroom zie ik
Oh wacht, wat?quote:
Ja dit huis is te gehorig joh. Moet verhuizen voordat ik de bovenbuurman wat aan doe :p En je merkt echt nog duidelijk verschil in prijzen tussen den haag en rotterdamquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh verhuisplannen.![]()
Maar hoe dat nou zo ineens?
Ja staat bedoeld voor mensen die al studio;s bij hen huurdequote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja geen idee.. ik linkte het alleen omdat ik er naast woonde en het een mooi gebouw vondvoor een appartementenhorroriets.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:31 schreef ToT het volgende:
Oh nee, was van Bitterbal dus.Verkeerde gequote dan.
De wijn hakt er een beetje in!
Ben ik blij dat Eindhoven niet echt een rivier/havenfunctie heeft...quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:28 schreef ToT het volgende:
Heb ook een keer redelijk in de buurt van een rivier gewoond. Die zware bromtonen van die diesels soms.....Vooral 's nachts hoor je dat goed. Echt vermoeiend!
ah!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja staat bedoeld voor mensen die al studio;s bij hen huurde
In Deventer woonde ik ook niet al te ver van de rivier, maar er zaten meerdere huizen er tussen, en dat scheelt veel!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat Eindhoven niet echt een rivier/havenfunctie heeft...
lekker manquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:28 schreef ToT het volgende:
Dat geluid wat je zei is dat alleen snachts? Want kan er ook een paar dagen overdag gaan hangenquote:
Ja is het ookquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
Maar als je daar zo bij erasmusbrug bent is gewoon echt indrukwekkend met al die torens wat ik persoonlijk prachtig vind
Een ventilator heb ik sowieso 's nachts altijd aan, voor de noise idd!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker man
beetje HVAC voor de pink noise erbij.. en je slaapt ideaal..
overdag heb je nog mer geluidquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat geluid wat je zei is dat alleen snachts? Want kan er ook een paar dagen overdag gaan hangen
Okee. Hier heb je wel een paar woonboten. Zou er best een keer een nachtje willen slapen. WOnen is een ander verhaal..quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
In Deventer woonde ik ook niet al te ver van de rivier, maar er zaten meerdere huizen er tussen, en dat scheelt veel!
Dat ken ik niet zo goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind den haag ook mooi hoor maar mooi wonen in den haag wordt echt te duur
In Rdam niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind den haag ook mooi hoor maar mooi wonen in den haag wordt echt te duur
Ga bouwen danquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Of een boomhuis waar je echt in kan wonen.
Gaat een hagenees zo naar Rotterdam of ben je daar al bekend?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit huis is te gehorig joh. Moet verhuizen voordat ik de bovenbuurman wat aan doe :p En je merkt echt nog duidelijk verschil in prijzen tussen den haag en rotterdam
kijk je ook treehousemastersquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:38 schreef Amarantha het volgende:
Moet je alleen niet bij eikenbomen wonen want heb je die smerige rupsen steeds.
Ik bedoel. Tiktok is toch voor 12 jarigen, wat moeten Fokkers ermeequote:
Soms twijfel ik aan de leeftijd van Fokkers hoor...quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoel. Tiktok is toch voor 12 jarigen, wat moeten Fokkers ermee
tijdverdrijf tijdens bowel movementsquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoel. Tiktok is toch voor 12 jarigen, wat moeten Fokkers ermee
als camperquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Een omgebouwde Amerikaanse schoolbus vind ik ook erg tof.
Oh en dat wij hem dan achterlijk gaan noemenof zo? Nee wij zijn zo nietquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pssst niet zeggen, straks gaat ie hier allemaal kinderfotos posten.
Oeh gaaf welquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of gewoon om in te wonen.
[ afbeelding ]
Kan vriezen kan dooien hier, soms erg snel en soms RIPquote:
Meeste van dit soort huizen hebben een groter keukenblok dan mijn huis nu.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt een lichtelijke obsessie voor aparte kleine huizen. Ben zelf ook best minimalistisch dus zou echt wel zo kunnen wonen als ik het geld had enz.
Ik echt niet. Ik ben een rommelkont puur sang. die kleine ruimte zou me echt beangsten..quote:
Zou je het niet jammer vinden om weg te moeten uit je hoge toren?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:42 schreef Bos81 het volgende:
IK woon hier nu best goed, al gaat het huishouden met vallen en opstaan. Toch wordt er gekeken naar een passendere woonplek, waar de begeleiding 24/7 aanwezig is/paraat staat. Dat is nu niet het geval. Hoewel ik in de uren dat er niemand is, ik ook niemand nodig heb. Is het denk ik wel de juiste oplossing.
Ik heb echt heel weinig spullen. Heb weleens serieus nagedacht over permanent in een camper door Europa trekkenquote:
Oh ik zou het echt heerlijk vinden.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik echt niet. Ik ben een rommelkont puur sang. die kleine ruimte zou me echt beangsten..
Ik heb nu 80m2 en ik zwem echt in de ruimtequote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik echt niet. Ik ben een rommelkont puur sang. die kleine ruimte zou me echt beangsten..
Dit vind ik ook gaaf.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:42 schreef Fogel het volgende:
Ik vind dit concept wel tof https://www.oceancamper.com/
Klein genoeg om bij een hotel te parkeren ook als je de laadruimte moe bent.
Uiteraard. Maar 1 van de opties is vrijwel midden in de stad... Dat is ook best tof, lijkt mequote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou je het niet jammer vinden om weg te moeten uit je hoge toren?
Als ik mijn kleurspullen weg doe heb ik ook bijna niks verder.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb echt heel weinig spullen. Heb weleens serieus nagedacht over permanent in een camper door Europa trekken
ja! idd precies zo'n soort camper achtig iets wil ik wel hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:42 schreef Fogel het volgende:
Dat compenseer ik weer met het stoppen met roken :pquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
Rotterdam, wil je 20 jaar korter leven of zo?
ik heb euh.. 160? en boven 2 kamers niet in gebruik. zolder is leeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu 80m2 en ik zwem echt in de ruimte
Nee ben er niet bekend :pquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaat een hagenees zo naar Rotterdam of ben je daar al bekend?
Beter je huis dan jezelfquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Mijn huis is wel duidelijk bewoondUitgewoond.
Collegaatje heeft er zo eentje. Zij is vorig jaar door jouw land heen getrokken in dat ding met haar 2 dochtersquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:42 schreef Fogel het volgende:
Ik zou het binnen een half jaar helemaal vol hebben gestouwd.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb euh.. 160? en boven 2 kamers niet in gebruik. zolder is leeg.
maar wel een garage van 50m2 waar genoeg in staat
Mijn huis is wel uitgewoond maar dat komt door de vorige eigenaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Mijn huis is wel duidelijk bewoondUitgewoond.
Centrum is wel tofquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar 1 van de opties is vrijwel midden in de stad... Dat is ook best tof, lijkt me
en ik moet zelf nog toestemmen, ik wil eerst de plaats zien, voordat ik ja zeg.. Het is niet dat ik JA moet zeggen. als ik Nee zeg, blijf ik gewoon zitten waar ik nu zit..
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik mijn kleurspullen weg doe heb ik ook bijna niks verder.
Dat kan daar volgens mij wel....Eindhoven is stiekem best groen...quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Centrum is wel tofMisschien wat lastiger om Sjefke uit te laten.
Dat lijkt me te warm worden in de zomer eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo’n containerwoning zou ideaal voor je zijn.
Nee huizenprijzen zijn ook absurd:P Dus bedoel niet met goedkoop als in wow wat goedkoop maar vergeleken met den haag is het beter betaalbaar. Als ik zoiets in rotterdam wil op die plek moet ik wel wat lenen en ik mijn huidige huis niet verkoopquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Die je postte vind ik toch niet heel goedkoop. Rijke stinkerd
hoarderquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het binnen een half jaar helemaal vol hebben gestouwd.
@bitterbal is goed in schurenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:48 schreef Amarantha het volgende:
Kozijnen moet ik echt nodig keertje nog verven enz maar ja lui en geen zin en pff veel werk want eerst schuren enz.
isolatie allesquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat lijkt me te warm worden in de zomer eigenlijk.
Heeft de KSC-er van weleer Essnhills niet in zo'n woning in A'dam gewoond??quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo’n containerwoning zou ideaal voor je zijn.
Hmm, da’s wel een dingetje. Geen idee hoe ze dat oplossenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat lijkt me te warm worden in de zomer eigenlijk.
Volgens mij als je bovenin woont ga je echt dood in de zomer.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, da’s wel een dingetje. Geen idee hoe ze dat oplossen
Hmm, dat weet ik niet. Ik heb haar maar heel kort meegemaakt hier.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft de KSC-er van weleer Essnhills niet in zo'n woning in A'dam gewoond??
Doe eens iets in jouw ogen vergelijkbaars in DH dan.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee huizenprijzen zijn ook absurd:P Dus bedoel niet met goedkoop als in wow wat goedkoop maar vergeleken met den haag is het beter betaalbaar. Als ik zoiets in rotterdam wil op die plek moet ik wel wat lenen en ik mijn huidige huis niet verkoop
Maar het ziet er wel tof uitquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij als je bovenin woont ga je echt dood in de zomer.
Tof? Das een container!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar het ziet er wel tof uit![]()
[ afbeelding ]
Het geluid van de regen is daar waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das lastig zo want zon maas hebben we niet natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe eens iets in jouw ogen vergelijkbaars in DH dan.
Hofvijverquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das lastig zo want zon maas hebben we niet natuurlijkmaar zal kijken voor een andere 'A' locatie
Fattie4life?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:54 schreef Fogel het volgende:
Avondeten deel twee: aardappelpartjes, mozerellasticks, uienringen en bier. Blond bier, vers getapt.
De Laakhaven tochquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das lastig zo want zon maas hebben we niet natuurlijkmaar zal kijken voor een andere 'A' locatie
Oooh zo ja dit is wel erg tof.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar stoppen ze in kampen vluchtelingen in.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat is wel logisch toch? Het is een containerwoning
#viesdikquote:
Ahja. Ja dat is op 1 of andere manier wel een apart buurtje. Alles hutjemutje bovenop elkaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
Ah @:modus
dit bv op de turfmarkt, is in centrum maar verschrikkelijk lelijke straat vind ik het.
https://www.funda.nl/koop(...)89975-turfmarkt-176/
In m'n eentje lijkt het me prima. Met twee man dan weer niks.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:52 schreef Fogel het volgende:
Minihuis lijkt me niks. Maar een kleiner huis dan waar ik nu in woon dat komt over een aantal jaar.
Ja daar wordt ook flink gebouwd, zie ik zo snel afgezien van nieuwbouw niets te koop staan maar das eigenlijk gewoon kutlocatie natuurlijkquote:
Voor dat geld koop je vrijstaand aan een bosrand (bijna dan)quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar wordt ook flink gebouwd, zie ik zo snel afgezien van nieuwbouw niets te koop staan maar das eigenlijk gewoon kutlocatie natuurlijk
Ja echt prijzig vind ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ahja. Ja dat is op 1 of andere manier wel een apart buurtje. Alles hutjemutje bovenop elkaar.
Ja buiten de randstad denk ik :pquote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor dat geld koop je vrijstaand aan een bosrand (bijna dan)
Ja, met z’n tienen. Maar ik wil er alleen wonen. Of hooguit met een leuke dame.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar stoppen ze in kampen vluchtelingen in.
Stromend water is wel een dingetje.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook stroom en internet.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook stroom en internet.
Ja in centrum maar das dan alles. Geen uitzicht nietsquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja midden in centrum, 4 kamers en nog niet zo heel oud, vind ik het nog wel meevallen.
Dan slaan we een waterput. Is vast subsidie voor te krijgen. Ontwikkelingshulp.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stromend water is wel een dingetje.
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Voordeeg staatben benieuwd of en hoe 't gaat werken.
Wat is voordeeg en bestaat er ook achterdeeg of nadeeg?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Voordeeg staatben benieuwd of en hoe 't gaat werken.
Nomnomquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
brood
een (variant op) pain de campagne
voordeeg is een baby-deegje wat je lang laat rijzen om smaak te ontwikkelen enzo. Dat mik je later bij de rest van je andere ingrediënten en nog meer gist om je product te maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is voordeeg en bestaat er ook achterdeeg of nadeeg?
#durftevragen
Denk niet dat ik mij heel veilig voel als ik ergens afgelegen alleen woon.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Tis maar net wat je gewend bent, altijd hoog gewoond, dat geeft een gevoel van veiligheid.
Is natuurlijk onzin in een afgelegen huis in een eng bos zal je procentueel veiliger zitten.
#teamtussendeegquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is voordeeg en bestaat er ook achterdeeg of nadeeg?
#durftevragen
Kuddo's voor Pamaranthaquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Oke ben toch geen robotstofzuiger meer nodig.Mijn pa heeft mijn stofzuiger gemaakt.
Ben benieuwd naar het eindresultaat!quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voordeeg is een baby-deegje wat je lang laat rijzen om smaak te ontwikkelen enzo. Dat mik je later bij de rest van je andere ingrediënten en nog meer gist om je product te maken.
Andere manier kan zijn met een desem. maar daar heb ik nog niet mee geëxperimenteerd omdat ik t weinig thuis bn om een desemcultuur in leven te houden.
Ik werk normaal met verse gist. Maar nu met droge gist, vers is hier nauwelijks te krijgen. Droog ook niet, maar goed. Heb contacten gelukkigMaar de verhoudingen met droge gist zijn nogal anders dan met vers.
https://broodsmakelijk.nl/voordeeg
In NL?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit ff te kijken hoeveel het kost om een camper te huren. Maar die prijzen zijn best stevig
Klopt is dure hobby.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit ff te kijken hoeveel het kost om een camper te huren. Maar die prijzen zijn best stevig
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Die nieuwe stacaravans zijn tegenwoordig net Tiny houses. Met vaatwasser, airco, goede badkamer enz.
ik ookquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Ja, maar ik zou het eens willen proberen om te ervaren hoe ‘leven’ in een camper is. Maar voor een simpele buscamper betaal je al 1000 euro voor een week. En dan komt daar nog je brandstof bij en je campingelden.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt is dure hobby.
Kan je beter hotels afhuren of op campings de stacaravans pakken.
Tof toch, beetje experimenteren? Goed brood bakken is wel echt een kunst.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ookexperiment dit.. allemaal ingrediënten die ik niet echt gebruikt heb tot nu toe.
Meestal pak ik 1 nieuw ingredient per keer, maar de situatie is er nu ff naar
Wow dure hobby zeg. Is in de USA stukken goedkoper te huren d8 ikquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het eens willen proberen om te ervaren hoe ‘leven’ in een camper is. Maar voor een simpele buscamper betaal je al 1000 euro voor een week. En dan komt daar nog je brandstof bij en je campingelden.
Ik woon in een redelijk groot dorp. Alle voorzieningen zijn hier wel. Alleen geen sfeer.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou best wel weer in een (groot) dorp kunnen wonen, Maar dan wel met genoeg faciliteiten (Winkels, OV) in de buurt. In een dorpje op het platteland zou ik denk ik al na een week gek worden...
jawel..hoop dat het luktquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof toch, beetje experimenteren? Goed brood bakken is wel echt een kunst.
Nu helemaal, iedereen wil met de camperquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja kan je er beter een kopen en dan weer verkopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het eens willen proberen om te ervaren hoe ‘leven’ in een camper is. Maar voor een simpele buscamper betaal je al 1000 euro voor een week. En dan komt daar nog je brandstof bij en je campingelden.
*zweerquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon in een redelijk groot dorp. Alle voorzieningen zijn hier wel. Alleen geen sfeer.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow dure hobby zeg. Is in de USA stukken goedkoper te huren d8 ik
Hmm, ja dat zal best meespelen. Bootjes zijn ook ineens razend populair.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:22 schreef crv het volgende:
[..]
Nu helemaal, iedereen wil met de camper
Van mij mogen ze trouwens sowieso die dingen enkel berijdbaar maken voor mensen met vrachtwagen rijbewijs
Merendeel van de idioten die er mee denken te kunnen rijden kunnen dat dus duidelijk niet
Eerst dat 4us iets afzwakkenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klopt. Lijkt me ook tof om daar een beetje rond te trekken.
O tof, Saarburg ben ik lang geleden eens geweest.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja kan je er beter een kopen en dan weer verkopen.betaalde eerder 1600e per week.
Dit is een leuke camping met kabelbaan naar het plaatsje.
https://www.vacansoleil.n(...)ng-warsberg-2491001/
Hier in de regio wordt je gestoord van die camperterroristenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ja dat zal best meespelen. Bootjes zijn ook ineens razend populair.
quote:
Op de weg naar Kinderdijk word je ook gek van die krengenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:29 schreef crv het volgende:
[..]
Hier in de regio wordt je gestoord van die camperterroristen
Altijd net te breed en te beroerde rijkunstenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de weg naar Kinderdijk word je ook gek van die krengen
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Een van m'n hortensia's heeft na drie jaar een keer een bloemetje aangemaakt
En m'n kamperfoelie is ontploft. En m'n rozen zijn bezig met de tweede leg.
Sorry dat vind ik nou niks.quote:
Hier ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Al 4 weken nu klote geslapen
Vanmiddag ff op de bank ingestort![]()
Maar gips is eraf
oh chillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan het af en toe beetje luchten
Ligt eraan wat voor gras je neemt hč. Dat van mij is niet statisch maar verkleurt wel. Als je hele dure neemt zal het wel goed zijn. Die van mij is van de gammaquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sorry dat vind ik nou niks.
Te warm bij zon, statisch als de pest en na een paar jaar verkleurd en vol kuilen.
Wacht op een houten terras? Wel mooi
Voet lijkt goed te gaan maar ben er nog niet dus voorlopig nog niet belastenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Al 4 weken nu klote geslapen
Vanmiddag ff op de bank ingestort![]()
Maar gips is eraf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh chillKan het af en toe beetje luchten
Ja klopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor gras je neemt hč. Dat van mij is niet statisch maar verkleurt wel. Als je hele dure neemt zal het wel goed zijn. Die van mij is van de gamma![]()
Warm wordt het wel, maar dat worden tegels en houten planken ook.
Een natuurlijke tuin op je balkon.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt.
Bedoel ook op zand ipv gras.
Wat je vaak ziet is dat door het vele water in NL er allemaal kuilen ontstaan. Waterafvoer is dan ook ruk.
Ben wel van een natuurlijke tuin wdb.
Wij hebben noodgedwongen een natuurlijke tuin.... wat een rampquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt.
Bedoel ook op zand ipv gras.
Wat je vaak ziet is dat door het vele water in NL er allemaal kuilen ontstaan. Waterafvoer is dan ook ruk.
Ben wel van een natuurlijke tuin wdb.
Nee dan niet. Dacht eerst niet aan het bestaan van een balkonquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een natuurlijke tuin op je balkon.
Hoezo ramp?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
Wij hebben noodgedwongen een natuurlijke tuin.... wat een ramp
Je kan maar op tijd zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Heb nu al een lijstje gemaakt voor m'n balkon volgend jaar
Der groeit 250m2 bramen, voornamelijk snel groeiend onkruid en er staan al struiken / bomen van 6 meter hoogquote:
Joh?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat we hier ook naar mondkapjes plicht gaan buiten ov
Van mij mag Nederland voor andere landen op rood. Meteen die toeristen weg.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat we hier ook naar mondkapjes plicht gaan buiten ov
Als al die nederlanders dan ook in nederland blijvenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van mij mag Nederland voor andere landen op rood. Meteen die toeristen weg.
Lijkt wel alsof je verplicht meedoet met het programma “ik vertrek” als een soort morbide reallifesoap tv experiment.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:46 schreef crv het volgende:
[..]
Der groeit 250m2 bramen, voornamelijk snel groeiend onkruid en er staan al struiken / bomen van 6 meter hoog
Alles moet weg, maar kan helaas nog niet
Zou het bijna denken.....quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof je verplicht meedoet met het programma “ik vertrek” als een soort morbide reallifesoap tv experiment.
Je beseft hopelijk wel dat nu zo ongeveer het allerslechtste moment in de geschiedenis is om een camper te huren?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De A2 dagelijks op en neer rijden.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je beseft hopelijk wel dat nu zo ongeveer het allerslechtste moment in de geschiedenis is om een camper te huren?
Nee, lekker rustig dan.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:47 schreef crv het volgende:
[..]
Als al die nederlanders dan ook in nederland blijven
Precies, ik heb gewoon drie real dolls op luxe ligstoelen in de achtertuin, wel oppassen dat ze niet té warm worden in de zon maar als ze gewoon lekker op temperatuur zijn voel je, je de koning te rijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Kunstgras is toch een beetje alsof je een opblaaspop in de tuin hebt liggen, just as classy.
Kan ik ook nog doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Kunstgras is toch een beetje alsof je een opblaaspop in de tuin hebt liggen, just as classy.
Nu lopen ze hier de boel te verklotenquote:
Een van mijn oleanders die ik vorig jaar al had afgeschreven maar te vroeg in het seizoen voor was om te vervangen is aan het ontploffenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Een van m'n hortensia's heeft na drie jaar een keer een bloemetje aangemaakt
En m'n kamperfoelie is ontploft. En m'n rozen zijn bezig met de tweede leg.
fotosquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:51 schreef CherryLips het volgende:
M'n tuinlampjes zijn ook heel romantisch![]()
Even opschrijven dat ik er volgend jaar nog een paar bij moet halen.
Stelletje wat ik ken heeft kunstgras en een baby met slechte darmen, best een grote tuin maar het ruikt daar altijd naar een kinderdagverblijfquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik ook nog doen.
Wilde wel van die plastic flamingo's.
Wat laat! Liep laatst langs een tuin waar ook een hele grote vol in bloei stond.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een van mijn oleanders die ik vorig jaar al had afgeschreven maar te vroeg in het seizoen voor was om te vervangen is aan het ontploffen
Neequote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie leeft hier eigenlijk het leven wat hij/zij als jongere had bedacht?
Hoezo niet te warm ? Brand je je lul dan ?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, ik heb gewoon drie real dolls op luxe ligstoelen in de achtertuin, wel oppassen dat ze niet té warm worden in de zon maar als ze gewoon lekker op temperatuur zijn voel je, je de koning te rijk.![]()
Wel vaak dat leven gehad maar steeds weer weg van gelopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar wel tevreden?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel vaak dat leven gehad maar steeds weer weg van gelopen.
Bij mij groeit er gras en onkruid uit het kunstgrasquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben heel blij met m'n kunstgras. ook al ziet het er niet uit
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Klinkt wel ietwat positiefquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
Voet lijkt goed te gaan maar ben er nog niet dus voorlopig nog niet belasten
En...
[..]
Had ik eerder moeten maken, het is nu te donker voor foto's. Dan zie je gewoon een paar zwevende bollen.quote:
Ja vorig jaar in maart/april wilde ik hem vervangen maar het tuincentrum had ze nog niet binnen, en toen ergens eind augustus kwam die tot leven en heeft tot de kerst in bloei gestaanquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat laat! Liep laatst langs een tuin waar ook een hele grote vol in bloei stond.
Terugsnoeien wil nog wel eens helpenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een van mijn oleanders die ik vorig jaar al had afgeschreven maar te vroeg in het seizoen voor was om te vervangen is aan het ontploffen
Wat heeft dat met het gras te makenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stelletje wat ik ken heeft kunstgras en een baby met slechte darmen, best een grote tuin maar het ruikt daar altijd naar een kinderdagverblijf
Yepquote:
Is emigreren Ook geen vorm van vluchten?quote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee had gedacht allang geemigreerd te zijn naar een tropisch land. qua werk weet ik niet
Nope, niet de baan die ik als jonge Koen wildequote:Op dinsdag 21 juli 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |