Tnx.quote:Op woensdag 22 juli 2020 13:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het account bestaat nog, maar erg actief is het niet meer.
Fotoboek van Aberkullie
4ebe is het nuquote:Op woensdag 22 juli 2020 12:15 schreef bellahadid het volgende:
Is Aberkullie eigenlijk nog aanwezig in klb? Onder een andere naam ms.
Vooralsnog 0quote:Op woensdag 22 juli 2020 14:53 schreef Rozevla het volgende:
Hoeveel likes voor mijn Oreo Milka reep dan !!!!!!
Haha wat pijnlijk, zo zie je maar hoe sommigen hier afglijdenquote:Op woensdag 22 juli 2020 12:15 schreef bellahadid het volgende:
Is Aberkullie eigenlijk nog aanwezig in klb? Onder een andere naam ms.
Nee daarvoor was het toch Uberkulliequote:Op woensdag 22 juli 2020 13:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het account bestaat nog, maar erg actief is het niet meer.
Fotoboek van Aberkullie
Ik weet niet precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha wat pijnlijk, zo zie je maar hoe sommigen hier afglijden
Hè wat gayquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:58 schreef Tlaloc het volgende:
https://bamigo.com/nl/bamboe-loungewear
Aan de ene kant wil ik deze, aan de andere kant is dit waarschijnlijk marketing.
Maar die shirts en ondergoed van ze zijn wel echt fijn.
Kamerjassenquote:
Je klinkt als een zoutloos balletje.quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
KamerjassenEn dan thuiskomen met pantoffels die door vrouwlief zijn klaargezet. Krantje gestreken. Kamerjas aan. Pijp erbij
quote:Op woensdag 22 juli 2020 17:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
KamerjassenEn dan thuiskomen met pantoffels die door vrouwlief zijn klaargezet. Krantje gestreken. Kamerjas aan. Pijp erbij
Het is niet zo moeilijk allemaal hoorquote:Op woensdag 22 juli 2020 16:53 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt
Geef toe, soms heb jij ook van die dagen dat je thuiskomt van werk en je niets anders zou willen.quote:
Is dit legaal?quote:
En yvonne.jpg?quote:
Dat ligt aan je capaciteiten...misschien zijn die van mij wel beperktquote:Op woensdag 22 juli 2020 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk allemaal hoor
Ja je hebt al gezegd dat je kleine tieten hebtquote:Op woensdag 22 juli 2020 17:38 schreef bellahadid het volgende:
[..]
Dat ligt aan je capaciteiten...misschien zijn die van mij wel beperkt
Heel mooiquote:Op woensdag 22 juli 2020 18:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
als de scotoe komt voor sannie dan push ik al die sannie door de sanitair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |