Nauwelijks een straf lijkt mij. Stuur mij ook maar pizza's door hoorquote:Op maandag 20 juli 2020 01:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wordt die braddie nou nog steeds gestalkt door mensen die pizza’s naar hem toe sturen? Wat een untervolk wat daarachter zit zeg.
Hallo maatquote:
Doe mij maar lekker een diepvriespizza van Big American.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nauwelijks een straf lijkt mij. Stuur mij ook maar pizza's door hoor
The Witcher. The Last Kingdom.quote:Op maandag 20 juli 2020 12:09 schreef bellahadid het volgende:
Nog aanraders op Netflix voor op een saaie vrije dag?
Hmmm niet helemaal mijn ding, maar bedankt voor je input.quote:
Drive to survivequote:Op maandag 20 juli 2020 12:09 schreef bellahadid het volgende:
Nog aanraders op Netflix voor op een saaie vrije dag?
Drive jij even lekker tegen een boom aan ofzoquote:
Jammer vriend. Het was echt geweldig. Max vloog voor de race live op tv van de baan met zijn auto, je had de gezichten van die mannetjes op tv moeten zienquote:
Ja dat heb ik naderhand wel teruggezien ja. Wel mooi, alsnog tweede.quote:Op maandag 20 juli 2020 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer vriend. Het was echt geweldig. Max vloog voor de race live op tv van de baan met zijn auto, je had de gezichten van die mannetjes op tv moeten zienGelukkig konden ze de wagen net voor de start repareren en reed hij een van de beste races uit zijn carriere
Ja klopt is het altijd even een beetje de eerste keer weerquote:Op maandag 20 juli 2020 13:54 schreef Rozevla het volgende:
Ik vind het zelfs gewoon een beetje spannend dit![]()
Zeker aangezien ik uit de kerker van fok komquote:Op maandag 20 juli 2020 17:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja klopt is het altijd even een beetje de eerste keer weer
Wow zo lelijkquote:Op maandag 20 juli 2020 17:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zeker aangezien ik uit de kerker van fok kom
Blij zijn met de tweede plekquote:Op maandag 20 juli 2020 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik naderhand wel teruggezien ja. Wel mooi, alsnog tweede.
Je hebt er ook geen reet aan. Hamilton loopt gewoon weer paar puntjes uit.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blij zijn met de tweede plektypisch Nederlands weer
Je moet wat nu genocide plegen niet meer mag.quote:Op maandag 20 juli 2020 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tegen die pace van Lewis in die gruwelijk snelle Mercedes viel gewoon niet op te boksen vriend. Dan moet je helaas genoegen nemen met deze positiequote:Op maandag 20 juli 2020 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kunnen beter verhuizen maar afrika waar het nog wel gewoon magquote:Op maandag 20 juli 2020 23:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Je moet wat nu genocide plegen niet meer mag.
Welke stam is ons doel?quote:Op maandag 20 juli 2020 23:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kunnen beter verhuizen maar afrika waar het nog wel gewoon mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |