Ifrane deed me denken aan iframe. Goed gekozen naam vriend en collega.quote:Op zondag 19 juli 2020 12:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zag dat deze username beschikbaar gemaakt kon worden (bezet door een account uit 2003 waar er maar 1x mee gepost was) en ik als Rotterdammer wil dit natuurlijk graag hebben.
Kon er maar iets anders beschikbaar worden 😏quote:Op zondag 19 juli 2020 12:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zag dat deze username beschikbaar gemaakt kon worden (bezet door een account uit 2003 waar er maar 1x mee gepost was) en ik als Rotterdammer wil dit natuurlijk graag hebben.
Chevycaprice doet me denken aan godse loser wanneer ga jij op #anoniemquote:Op zondag 19 juli 2020 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ifrane deed me denken aan iframe. Goed gekozen naam vriend en collega.
Als ik dan toch een loser ben, dan maar Gods loserquote:Op zondag 19 juli 2020 12:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Chevycaprice doet me denken aan godse loser wanneer ga jij op #anoniem
Ik weet nu pas wat een iframe is. Nu snap ik al die misspellingenquote:Op zondag 19 juli 2020 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ifrane deed me denken aan iframe. Goed gekozen naam vriend en collega.
Alles op zijn tijd 🙈quote:Op zondag 19 juli 2020 12:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kon er maar iets anders beschikbaar worden 😏
Ik dacht dat jij nerdy wasquote:Op zondag 19 juli 2020 13:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik weet nu pas wat een iframe is. Nu snap ik al die misspellingen
[..]
Alles op zijn tijd 🙈
Nee hoor, zijn ook chille blauwen. Maar klbsc trekt die kneuzenkermis aan ofzoquote:
Kloptquote:Op zondag 19 juli 2020 14:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn ook chille blauwen. Maar klbsc trekt die kneuzenkermis aan ofzo
wie heb je op het oog doorzichtige mutsquote:Op zondag 19 juli 2020 14:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bedankt. Daarom moet ik mod worden dan komt iedereen terug. Beetje niveau weer hierquote:Op zondag 19 juli 2020 14:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat triestquote:Op zondag 19 juli 2020 12:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Negeer hem hij hardloopt op sokkenquote:
Het loopt nog niet zoquote:Op zondag 19 juli 2020 15:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie heb je op het oog doorzichtige muts
Manchesterquote:
ik ben arsenal fan vanaf nuquote:Op zondag 19 juli 2020 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Ze staan te ballen met een gevoel van @:hetzalallemaalwel Beetje jammer dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |