We worden allemaal ouder, ook profquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word oud ik snap dat allemaal niet meer
Ongeveer net zo knap als Max morgen de race wint. Voel je het? Van zeven naar het voorste plekje moet hij dan.quote:
Hadden we maar een moderator die ons uit de wind kan houden. Ik denk dat Mortaxx dit kan.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word oud ik snap dat allemaal niet meer
Ik snap je volledig nu. Van harte gefeliciteerd met deze sportieve prestatiequote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ongeveer net zo knap als Max morgen de race wint. Voel je het? Van zeven naar het voorste plekje moet hij dan.
Complete onzin natuurlijk, er worden zat overwinning gevierd door mensen met een G29-stuurtje zonder rig.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee je kan nooit de wereldtop halen zonder goed materiaal. Maar jij hoort gewoon niet op dat niveau thuis, dus daarom zeg je dit.
Maar ik post vrijwel niks meerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toch leuk voor je want dat was toch een beetje jouw slogan
nee bedanktquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hadden we maar een moderator die ons uit de wind kan houden. Ik denk dat Mortaxx dit kan.
Preciesquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Complete onzin natuurlijk, er worden zat overwinning gevierd door mensen met een G29-stuurtje zonder rig.
Weet wel zekerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als ik mod werd kwam iedereen weer terug denk ik
Welke regels stel jij opquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik zou meteen uit de crew stappen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik zou me sterk maken om jou mod af te maken, wat heb jij nou aan klb toegevoegd sinds je mod bentquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou meteen uit de crew stappen.
Haha grapje vriend, denk dat we samen dolle pret zouden hebben achter de schermen.
De enige vrouwen hier zijn chia en ik dus zo’n prestatie is dat nou ook weer nietquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al die opgewonden vrouwen sowieso
Dit topic bijvoorbeeld. KLB / Xbox Game Bar neemt chromevenster op tijdens beste race van mijn levenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zou me sterk maken om jou mod af te maken, wat heb jij nou aan klb toegevoegd sinds je mod bent
niet gekliktquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit topic bijvoorbeeld. KLB / Xbox Game Bar neemt chromevenster op tijdens beste race van mijn leven
waren wel meer vrouwen vroeger toch hequote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:49 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De enige vrouwen hier zijn chia en ik dus zo’n prestatie is dat nou ook weer niet
Ik wel.quote:
Hij heet nu @Erasmusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |