"The Black Hole Of Entertainment."quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja er zijn veel leukere bijnamen mogelijk. Dolan pls.
Op dit forum heeft ie wimderon gekozen, dat is nog wel aardigquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja er zijn veel leukere bijnamen mogelijk. Dolan pls.
Welkom dagjesmens!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:11 schreef De_Kraam het volgende:
Dagjesmens meldt zich.
Publiek via de speaker genot.
Straks bij Price boegeroep.mp3quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:09 schreef Tagliano het volgende:
Wel lekker dat er nu geen idiote fluiters in het "publiek" zitten
Je speelt ook al jaren geen darts meer James.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:11 schreef wimderon het volgende:
[twitter]https://twitter.com/Hubbard180/status/1281586300898992128[/twitter]
[ afbeelding ]
Wat een kansloze hype was dat zeg.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:11 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt druk bij de Brienenoord vanavondquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:11 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Straks bij Price boegeroep.mp3
[..]
Je speelt ook al jaren geen darts meer James.
Wilkinson, das ook wel echte Q School trashquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch nog een potje gewonnen van Carl Wilkinson, jawel!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Monaco snappen ze ook niet wat recruitment is, hé?
quote:AS Monaco ontslaat hoofdcoach Roberto Moreno, Niko Kovac is zijn opvolger
AS Monaco heeft zaterdag, één dag na de 0-2 zege in een oefenduel tegen satellietclub Cercle Brugge, haar trainer Roberto Moreno de laan uitgestuurd. Dat vernam het Franse persbureau AFP uit goede bron. De 42-jarige Spanjaard was nog maar sinds januari hoofdcoach van de Monegasken. Zijn vervanger is de Kroaat Niko Kovac, die in november vorig jaar de bons kreeg bij Bayern München.
Moreno volgde begin januari de Portugees Leonardo Jardim op als hoofdcoach van Monaco. De Spanjaard zat slechts bij tien officiële duels van Monaco op de bank, waarvan hij er drie won, drie gelijkspeelde en vier verloor. De Monegasken beëindigden de stopgezette Ligue 1 als negende en slaagden er zo niet in het vooropgezette Europese ticket te veroveren.
Moreno leek wel nog aan het nieuwe seizoen te mogen beginnen en coachsffdte zijn team vrijdag nog tijdens de 0-2 zege tegen Cercle Brugge in het Jan Breydelstadion. Een dag later is zijn avontuur in het prinsdom echter voorbij. Het was voor de Spanjaard zijn eerste job als hoofdcoach bij een club. Eerder was hij tussen maart en november 2019 wel bondscoach van Spanje t er vervanging van Luis Enrique die een pauze nam door de ziekte van zijn dochter.
De vervanger van Moreno, de 48-jarige Kovac, was tussen juli 2018 en november 2019 coach van Bayern München. Hij won met de Rekordmeister de dubbel (titel en beker) in 2019. Een jaar eerder had hij met Eintracht Frankfurt ook al een beker gewonnen.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200718_95192870
We zullen maar zeggen dat hij een gevulde bankrekening heeft. Nu al zin in zijn verontwaardigde interview dat ongetwijfeld gaat komen.quote:
Dat staat erachter tussen haakjes!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom pas jij zomaar mijn bericht aan?
Maar daarna Wade of Anderson, dat wint ie sowieso niet makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
En straks slaapwandelend naar de zege tegen Saaimon. Driewerf hoera.
Van Wade wint ie wel makkelijk denk ik. Gary is altijd ff afwachten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar daarna Wade of Anderson, dat wint ie sowieso niet makkelijk hoor.
Ik vond dit een verrassend leuk potje al eigenlijk
Vraag me niet exact waar het staat maar het is wel de bedoeling dat als je een nieuwsbericht kopieert je de bron erbij vermeldt jaquote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Goh.
Staat dat ergens in de Policy of Algemene voorwaarden dan?
Ik heb even gezocht en het staat nergens. Gelieve mijn berichten dus niet om die reden aan te passen, tenzij het wél vermeld staat.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vraag me niet exact waar het staat maar het is wel de bedoeling dat als je een nieuwsbericht kopieert je de bron erbij vermeldt ja
Mag ik de tortelduifjes wijzen op DRT / [DRT-Feedback]quote:Op zaterdag 18 juli 2020 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en het staat nergens. Gelieve mijn berichten dus niet om die reden aan te passen, tenzij het wél vermeld staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |