Heb dat nooit bij jou gedaan; ook hier weer als enige jou in de armen ontvangen toen ik je zag spartelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
backstabben was altijd al zijn ding toch?
die stopte bierflesjes in de kut van een thaise hoer van net 14 tochquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik niet. Crip associeer ik met overgewicht en Niels is al zo lang weg, die ben ik vergeten.
Mijn geheugen heb ik nog steeds, maar digitale herinneringen vervagen wel net iets sneller. Alleen de visuelere dingen blijven goed hangen.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb jij nog steeds zo'n excel over ons
echte liefde 💖quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb dat nooit bij jou gedaan; ook hier weer als enige jou in de armen ontvangen toen ik je zag spartelen.
Heb je nou nooit het idee wat hij nu allemaal over jou zegt? Dat mis je dan ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb dat scriptje van hem, dus voor mij is dat al zo
😏quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn geheugen heb ik nog steeds, maar digitale herinneringen vervagen wel net iets sneller. Alleen de visuelere dingen blijven goed hangen.
Zoals peggen en bierflesjes
Alsof dat figuur relevant genoeg is voor mij om erover te posten. (lol)quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nou nooit het idee wat hij nu allemaal over jou zegt? Dat mis je dan ook.
Wat is je vraag precies? Ik heb geen ideeën over wat Chevy eventueel over mij zegt iig.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nou nooit het idee wat hij nu allemaal over jou zegt? Dat mis je dan ook.
Nee dat mis je nu; hij vindt jou geweldig maar dat ontgaat je allemaalquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat is je vraag precies? Ik heb geen ideeën over wat Chevy eventueel over mij zegt iig.
Ja zou je verkopen? Hij scoort er wel 20+ per seizoenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat een pruster is t toch ook
60miljoen bremg ik hem op de fietsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zou je verkopen? Hij scoort er wel 20+ per seizoen
Zegt hij ook nog iets over mij of ben ik de vergetelheid geraakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dat mis je nu; hij vindt jou geweldig maar dat ontgaat je allemaal
Ga je nog met SideEffect? Waar is zijquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
60miljoen bremg ik hem op de fiets
Nee hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik denk dat catkiller als eerste van ons allen geen maagd meer was
Sluit de rapedates niet uit aubquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik denk dat catkiller als eerste van ons allen geen maagd meer was
jazekerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ga je nog met SideEffect? Waar is zij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |