wat vind je van raffiequote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik stoor mij er wel minder aan dan gedacht
Gewoon 24/7 lachgas lurken in het weekendquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu nog een keer afspreken het een weekend zonder zuurstof te doen
Zizouquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Real Madrid is het hier niet mee eens.
Zo mag ik het horen vriendquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben mijn stalen ros nog aan het finetunen en bijschaven. Je weet hoe het gaat. Nieuw spel, nieuwe mechanics en weer nieuwe uitdagingen. Mijn doelstelling is om dit jaar om minimaal een seconde eraf te rijden op iedere baan. Dus ik leg de lat weer ongekend hoog
Jij bent duidelijk geen racebeest.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
cringy F1 gelul is weer begonnen im out
Daaaaaaagquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
cringy F1 gelul is weer begonnen im out
Prof, het gaat niet om welke gear je in huis haalt, het gaat erom hoe je het gebruikt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Hebben jullie wel een beetje serieus materiaal of zit je te kloten met een logitech setje?
[ afbeelding ]
Beetje simcoureur mag je toch dit verwachten
Nee je kan nooit de wereldtop halen zonder goed materiaal. Maar jij hoort gewoon niet op dat niveau thuis, dus daarom zeg je dit.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daaaaaaag
[..]
Prof, het gaat niet om welke gear je in huis haalt, het gaat erom hoe je het gebruikt.
Het zal meer om eigen prestige gaan dan om teamprestatie, supporters doen hetzelfde dingetje of het om team of individueel is dan maakt het niets uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een gelul. F1 speel je in je eigen bubbel, je hebt helemaal geen drol aan een spandoekje met Max op 300km/u
Tuurlijk prof, jij bent hier de sim-expertquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee je kan nooit de wereldtop halen zonder goed materiaal. Maar jij hoort gewoon niet op dat niveau thuis, dus daarom zeg je dit.
Darten zonder publiek is alsof je aardappelen eet zonder zout. Je kan die aardappelen net zo goed niet eten.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:44 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het zal meer om eigen prestige gaan dan om teamprestatie, supporters doen hetzelfde dingetje of het om team of individueel is dan maakt het niets uit.
Ook zoveel tokkies die een veredelde darter steunen
We zijn alweer weg omdat chevy dom ging posten, slome. Komquote:
Ga dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
We zijn alweer weg omdat chevy dom ging posten, slome. Kom
Je kan wel boos worden en je homomaatje erbij halen, maar je geeft eigenlijk al aan dat je tekortschiet. Nou is mijn advies dat je best wel eens boos mag worden op je kut stuurtje.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk prof, jij bent hier de sim-expert
@:jochemsjakie Wat is jouw mening hierover?
Deze voelt Catkiller welquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
grappig hoe je nu al soort van tevredeb bent de mensen die vroeger echt derde garnituur waren
Ik voeg meestal melk toe om de piepers wat romiger te maken, een must voor stamppottenquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Darten zonder publiek is alsof je aardappelen eet zonder zout. Je kan die aardappelen net zo goed niet eten.
Dit is geen life hack hoor, gewoon bij de opvoeding meegekregen als het goed is.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik voeg meestal melk toe om de piepers wat romiger te maken, een must voor stamppotten
zo is tquote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik voeg meestal melk toe om de piepers wat romiger te maken, een must voor stamppotten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |