Dat begrijp ik wel. Denk ik.quote:
Aah. Haha!quote:Op zondag 19 juli 2020 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Denk ik.![]()
Zo is het leven.
Klopt wel een beetje tochquote:
Ja ik ben dat.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:35 schreef Amee het volgende:
[..]
Ooooow, was jij diegene die het nooit wilde zeggen? Ik weet het nog, in Dagbagger. Waarom wil je niet zeggen? Ik ben 24
Iets waar mijn hersenen niet van gaan schimmelen. Of ja iets waar je lekker aan bezig bent en voldaan gevoel van krijgt. Zo straks de pasta machine uit elkaar halen en weer in elkaar zetten en het schoonmaken, dat was wel tof.quote:
In het dierenrijk, misschien. Haaha!quote:
En zie! Je gaat iets nuttigs doenquote:Op zondag 19 juli 2020 19:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik ben dat.
[..]
Iets waar mijn hersenen niet van gaan schimmelen. Of ja iets waar je lekker aan bezig bent en voldaan gevoel van krijgt. Zo straks de pasta machine uit elkaar halen en weer in elkaar zetten en het schoonmaken, dat was wel tof.
Ja eigenlijk wel. Maar geen zin. Ben nog bezig om een smoesje te verzinnen om niet te gaan. Maar dat lukt nog niet echt.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:45 schreef Amee het volgende:
[..]
In het dierenrijk, misschien. Haaha!
Nee, morgen werken. Vandaag vroeg naar bed dus. Jij ook werken?
Nou mijn hersenen zijn deze vakantie behoorlijk aan het verschimmelen.......ben ik straks nog wel te redden?quote:Op zondag 19 juli 2020 19:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik ben dat.
[..]
Iets waar mijn hersenen niet van gaan schimmelen. Of ja iets waar je lekker aan bezig bent en voldaan gevoel van krijgt. Zo straks de pasta machine uit elkaar halen en weer in elkaar zetten en het schoonmaken, dat was wel tof.
Vind je het niet leuk meer op werk?quote:Op zondag 19 juli 2020 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Maar geen zin. Ben nog bezig om een smoesje te verzinnen om niet te gaan. Maar dat lukt nog niet echt.
Ben je gewoon thuis gebleven?quote:Op zondag 19 juli 2020 19:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou mijn hersenen zijn deze vakantie behoorlijk aan het verschimmelen.......ben ik straks nog wel te redden?
Ja maar ik wil ook noedels leren maken, maar dat is echt lastig..... Echt noedels maken...quote:Op zondag 19 juli 2020 19:46 schreef Amee het volgende:
[..]
En zie! Je gaat iets nuttigs doen
Maak je pasta zelf?
Zeg dat je een kat of hond hebt en dat hij verkouden is en dat hij misschien covid-19 heeft. Je kan ook zeggen dat je een nerts hebt.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Maar geen zin. Ben nog bezig om een smoesje te verzinnen om niet te gaan. Maar dat lukt nog niet echt.
Vast wel zolang de gluten nog maar goed zijn.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou mijn hersenen zijn deze vakantie behoorlijk aan het verschimmelen.......ben ik straks nog wel te redden?
Eehm ja......nou afgelopen vrijdag uit lunchen geweest en woensdag staat de efteling gepland......maar verder überlui op de bank gehangenquote:
Dat is de slechtste smoes die ik ooit heb gehoord! Haha! Net als dat de hond mijn mijn huiswerk heeft opgegeten. Whaha!quote:Op zondag 19 juli 2020 19:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook noedels leren maken, maar dat is echt lastig..... Echt noedels maken...
[..]
Zeg dat je een kat of hond hebt en dat hij verkouden is en dat hij misschien covid-19 heeft. Je kan ook zeggen dat je een nerts hebt.
Ah mooiquote:Op zondag 19 juli 2020 19:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vast wel zolang de gluten nog maar goed zijn.
Dat noem je ook pas echt vakantie! Gewoon lekker niets doen en uitgerust weer aan het werk gaan.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eehm ja......nou afgelopen vrijdag uit lunchen geweest en woensdag staat de efteling gepland......maar verder überlui op de bank gehangen
Precies! Zeker na deze hectische tijd met bange en verdrietige cliëntenquote:Op zondag 19 juli 2020 19:55 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat noem je ook pas echt vakantie! Gewoon lekker niets doen en uitgerust weer aan het werk gaan.
Ik vind m'n werk leuk maar ik word ook vaak opgeroepen voor nutteloze dingen. Dat vind ik wel vervelend. En ik kan weigeren, maar niet altijd...is ook gewoon werk uiteindelijk.quote:
Oh ja. Gelukkig is het nu wat versoepeld. Bij ons mogen ze weer wat bezoek krijgen.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Precies! Zeker na deze hectische tijd met bange en verdrietige cliënten
Een nerts hebbenquote:Op zondag 19 juli 2020 19:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook noedels leren maken, maar dat is echt lastig..... Echt noedels maken...
[..]
Zeg dat je een kat of hond hebt en dat hij verkouden is en dat hij misschien covid-19 heeft. Je kan ook zeggen dat je een nerts hebt.
Ja hier ook weer zo goed als normaal gelukkigquote:Op zondag 19 juli 2020 19:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Oh ja. Gelukkig is het nu wat versoepeld. Bij ons mogen ze weer wat bezoek krijgen.
Heb je een mondkapje op tijdens werk?quote:Op zondag 19 juli 2020 19:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Oh ja. Gelukkig is het nu wat versoepeld. Bij ons mogen ze weer wat bezoek krijgen.
En vraag met dat voor jou ook af...mondkapje op?quote:Op zondag 19 juli 2020 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hier ook weer zo goed als normaal gelukkig
Ik maakte mijn huiswerk altijd op een plakje worst met een vilstift en nu jij weer.quote:Op zondag 19 juli 2020 19:54 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is de slechtste smoes die ik ooit heb gehoord! Haha! Net als dat de hond mijn mijn huiswerk heeft opgegeten. Whaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |