Katski
Maar Bram....tsja...Snap het niet...Beetje dikkige kop, halflang dik haar en ja...het lijkt DIGGER wel!
Willem...Willem is dood, naar mijn mening is de serie dood, omdat hij veruit het grappigst was...ja...tsja...het moet...*zucht*
En dan Katja...vind het wel best hoor Iets leuks om naar te kijken en mja....daar heb ik niet zo'n problemen mee
Ook erg jammer dat Willem dood is (Harry's tuincentrum, met Willem was toch altijd een grappige uitspraak) Ik denk dat het wel goed komt, als de verhaaltjes maar lekker stompzinnig blijven tenminste.
Katja Schuurman is een doos die niet serieus kan acteren, ook ditmaal heeft ze het weer eens bewezen.
Ze zal altijd een onproffesioneel nederlands soap-actricetje die veel te veel van zichzelf denkt, blijven.
Willem dood is wat minder leuk... maar wel origineel gevonden.
En Antonie Kamerling is meesterlijk als Hero...Super, hoe die kan acteren in deze serie...
Als we lang genoeg naar BigBrother zouden kijken gaan we het misschien nog goed vinden ook
Aflevering van gister was ook top. Vooral toen ze allemaal die penalties moesten nemen ("ik ben niet Frank deBoer", "wij zijn niet het Nederlands elftal").
Weet iemand of de Vara van plan is de hele boel vanaf serie 1 te herhalen?
Was wel een sterke aflevering. (heb ik van horen zeggen)
quote:Die heb ik ook gemist
Op 22 februari 2001 11:32 schreef Eightball het volgende:
Ik hoop het wel; ik heb de dood van Willem gemist.Was wel een sterke aflevering. (heb ik van horen zeggen)
quote:Damn...ik hoop dan maar dat ze het nog een keer herhalen...Nederlandse televisie kenende vast wel
Op 22 februari 2001 11:34 schreef Zapper het volgende:
de hele serie is al herhaald hoor! voorafgaand aan deze serie afleveringen.
Gisteravond was de laatste aflevering, volgende week een herhaling van een aflevering uit de 2e serie...
quote:
Op 22 februari 2001 11:34 schreef Zapper het volgende:
de hele serie is al herhaald hoor! voorafgaand aan deze serie afleveringen.
Gisteravond was de laatste aflevering, volgende week een herhaling van een aflevering uit de 2e serie...
(Willem was gisteren op t eind ff te zien, terwijl de rest binnen aan t feesten was...
keek ie heel tevreden en liep weg )
quote:Dan is die aflevering toch niet herhaald?
Op 22 februari 2001 21:39 schreef Zapper het volgende:
Ja klopt, hoezo?
quote:Ik bedoel ook niet volgende week, over een half jaartje ofzo..
Op 24 februari 2001 00:48 schreef Zapper het volgende:
Nou, lijkt me niet!
Wist je dat de herhalingen van de 1e serie
2 keer zo hoog scoorden als de 1e keer dat ze werden uitgezonden??? Da's toch best apart. En nu wordt t ook nog 2 uur eerder uitgezonden ook!
Dubbel.
[Dit bericht is gewijzigd door Eightball op 24-02-2001 01:01]
een erg grappig duo
vindt de serie nog steeds vrij sterk.
zou thomas acda nou weer terugkomen of neit ?
maar zag alleen het einde van de vorige aflevering dus ik snapte er de balle niet van ( wat een woord )
maar het zou zo leuk zijn als ie terug kwam ..........................
quote:Jij bedoelt vast Raymi Sambo
Op 28 februari 2001 19:05 schreef Eightball het volgende:
Rendel Sambo is trouwens top! Zie je (tenminste ik) echt nergens, toneel, musical, film.
quote:Ik woon in het buitenland, maar gelukkig zenden ze het hier wel uit!!
Op 22 februari 2001 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
Wegens een verblijf in het buitenland heb ik best veel afleveringen gemist. Ik kijk het sinds kort, en ik moet zeggen: erg leuk
Alleen loopt het wel achter en hebben ze engelse ondertitels... maar ja je kan niet alles hebben.
Leuke serie, jammer dat Willem dood is...Thomas Acda zal het wel te druk gehad hebben, wat doet die vent veel dingen tegelijk zeg!
quote:Thomas had een persoonlijk verlies in de familie (weet niet precies wat en hoe) en had geen zin meer om de hele tijd leuk te doen. Hij doet ook een tijdje "dit was het nieuws" niet.
Op 01 maart 2001 04:49 schreef ToolkiT het volgende:Leuke serie, jammer dat Willem dood is...Thomas Acda zal het wel te druk gehad hebben, wat doet die vent veel dingen tegelijk zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |