abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 januari 2003 @ 13:39:52 #176
34730 GlennM
Glenn the Man!!
pi_7985265
Ik mis haar als een boer met kiespijn.
Ze had zo'n grote bek ook, geen wonder dat ze zo dik is.
Glenn the Man!!
pi_7985292
Ik heb Yuli nooit echt goed gevonden, omdat ze muziek zingt die ik niet goed vind, maar er waren echt nog 3-4 mensen die er eerder uit hadden gemoeten
  zondag 19 januari 2003 @ 13:42:30 #178
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_7985317
quote:
Op zondag 19 januari 2003 13:41 schreef Stranger het volgende:
Ik heb Yuli nooit echt goed gevonden, omdat ze muziek zingt die ik niet goed vind, maar er waren echt nog 3-4 mensen die er eerder uit hadden gemoeten
da laatste ben ik met je eens!
op hind jamai en dewi en marieke na vond ik het gister eerlijk gezegd een rampenaflevering....
put
your
clothes
on!
pi_7985362
quote:
Op zondag 19 januari 2003 13:38 schreef Jerruh het volgende:

[..]

IK OOK!!!!!!!!!!!! net als zosja btw

nu achteraf is het idd spijtig dat Zosja eruit is gemoeten

Net als Bas dat is ook 10 keer niks
en David vind ik ook niet van woooooooooooooow

Jamai kan je wel mee lachen echt grappig ventje is dat

zondag 19 januari 2003 @ 13:45:22 #180
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_7985375
Yuli zou toch nooit een popidool kunnen worden met haar uiterlijk, het heeft lang geduurd, maar is nu toch tegen haar gaan werken.

Jim vond ik vies tegenvallen, maarja, ook al verliest die al z'n tekst wint die volgens mij nog.

Raar dat David niet in de gevarenzone zat, vond die zelf ook raar aan z'n gezicht te zien.

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  zondag 19 januari 2003 @ 13:45:32 #181
34730 GlennM
Glenn the Man!!
pi_7985380
quote:
Op zondag 19 januari 2003 13:44 schreef Riann het volgende:

[..]

nu achteraf is het idd spijtig dat Zosja eruit is gemoeten

Net als Bas dat is ook 10 keer niks
en David vind ik ook niet van woooooooooooooow

Jamai kan je wel mee lachen echt grappig ventje is dat

jamai lijkt sprekend op jou.
Glenn the Man!!
pi_7985396
Ik heb net de uitzending bekeken, maar er vielen er echt heel veel tegen.

Jim, David, Joel, Bas en Yuli waren echt slecht.

Ik begrijp ook niet dat iedereen Jim zo goed vind.
Hij zingt gewoon helemaal niet goed, en hij staat echt op het podium alsof hij er geen zin in heeft!
Bas en Joel hebben ook geen goede stem.

top 3 :
- Hind
- Jamai
- Dewi

Waarvan Hind echt duidelijk de beste is!!

pi_7985413
quote:
Op zondag 19 januari 2003 13:45 schreef GlennM het volgende:

[..]

jamai lijkt sprekend op jou.

ik zal het maar als een compliment zien
  zondag 19 januari 2003 @ 13:48:32 #184
34730 GlennM
Glenn the Man!!
pi_7985449
quote:
Op zondag 19 januari 2003 13:47 schreef Riann het volgende:

[..]

ik zal het maar als een compliment zien

o ja?
Glenn the Man!!
pi_7985468
quote:
Op zondag 19 januari 2003 13:45 schreef GerardVanAs het volgende:
Yuli zou toch nooit een popidool kunnen worden met haar uiterlijk, het heeft lang geduurd, maar is nu toch tegen haar gaan werken.

Jim vond ik vies tegenvallen, maarja, ook al verliest die al z'n tekst wint die volgens mij nog.

Raar dat David niet in de gevarenzone zat, vond die zelf ook raar aan z'n gezicht te zien.

Yuli is niet knap nee

maar kijk eens naar celine dion toch ook een Heks

en naar Elthon John en dat soort figuren

Ze heeft wel een geweldige uitstraling. En ik koop ook plaatjes van haar als ik het mooi vind ook al is ze niet zo knap

pi_7985476
quote:
Op zondag 19 januari 2003 13:48 schreef GlennM het volgende:

[..]

o ja?

Ja anders zeg ik het niet he
pi_7985687
Welk liedje zong David?
  zondag 19 januari 2003 @ 14:26:43 #188
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_7986169
Nou dit was over het algemeen een niet zo beste uitzending. Er werd veel te veel met vocal gymnastics gewerkt. En dat kan niet bij alle nummers.

Ik snap niet zo goed wat de populariteit van Jamai inhoud ik vind hem niet zo best zingen. Bas vind ik ook geen krachtpatser.
Ik was verrast door Joel. De exit van Yuli vind ik jammer ik hou wel van haar stem.

zondag 19 januari 2003 @ 14:38:54 #189
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_7986371
quote:
Op zondag 19 januari 2003 12:41 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Daar is wel onderuit te komen via allerlei slinkse weggetjes, zie Jantje Smit toen hij nog een guppie was. En voor je het weet is Jim 16.

Die regels zijn superstreng! Ik heb dat een keer moeten uitzoeken en daar valt niét onderuit te komen, maar die regels gelden slechts tót 15 jaar. Voor Jim maakt dat dus niet meer uit.
Ik vind het trouwens van de gekken dat ze ook maar overwegen iemand van 15 een platencontract voor drie jaar te geven! Veel te jong! (ook al is het dan volgens de regels).

Ik heb Idols slechts 2 keer gezien trouwens. Wel leuk, al denk ik dat nog -tig weken kijken naar dezelfde show waarin er steeds maar één afvalt een beetje teveel voor me is.

Het meisje dat gisteren afviel was in mijn ogen de absoluut beste zangeres, maar natuurlijk niet voor de puber-doelgroep van het programma. Jammer dat ze niet nog een paar rondjes verder kwam.
Hind en dat meisje met die dreads zijn allebei goed. Alle jongens zingen naar mijn mening met véél meer moeite dan de meiden.

Om die jongen met die vader en die giga-tanden (Joel?) heb ik een kwartier gillend van de lach op de bank gelegen... Zo'n veel-te keurige jongen die de tekst "Livin' in a gangsta-paradise" uit zijn strot moet wringen...Hilarisch! ... Opzouten!

Valt het meer mensen op dat veel van de zangers (met name dat "zusje-van") nog héél erg hard moeten werken aan hun Engelse uitspraak?! Niet om aan te horen zeg!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_7986594
quote:
Op zondag 19 januari 2003 14:38 schreef Hik het volgende:
Zo'n veel-te keurige jongen die de tekst "Livin' in a gangsta-paradise" uit zijn strot moet wringen...Hilarisch! ... Opzouten!
MNoest me daar ook al ernstig overheen zetten. Bij Coolio was de geloofwaardigheid al niet zo heel hoog, maar bij Joel, neuh niet het juiste gevoel.

Vindt Marieke ondanks dat ze niet de beste zangeres is of zo'n goede Amerikaanse uitspraak heeft wel de beste performer. Ze zingt leuke liedjes en brengt er sfeer in.

zondag 19 januari 2003 @ 15:18:50 #191
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_7987046
Wat jammer dat niemand tegen Jerney zei dat ze erbij stond als een heipaal, echt ontzettende gemiste kans

Ze zong trouwens ook behoorlijk slecht, Henk-Jan deed het eigenlijk best goed.

"Kansloos", was wel een hele goeie reactie trouwens

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  zondag 19 januari 2003 @ 15:52:28 #192
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_7987695
quote:
Op zondag 19 januari 2003 14:38 schreef Hik het volgende:

[..]

Die regels zijn superstreng! Ik heb dat een keer moeten uitzoeken en daar valt niét onderuit te komen, maar die regels gelden slechts tót 15 jaar. Voor Jim maakt dat dus niet meer uit.
Ik vind het trouwens van de gekken dat ze ook maar overwegen iemand van 15 een platencontract voor drie jaar te geven! Veel te jong! (ook al is het dan volgens de regels).

Ik heb Idols slechts 2 keer gezien trouwens. Wel leuk, al denk ik dat nog -tig weken kijken naar dezelfde show waarin er steeds maar één afvalt een beetje teveel voor me is.

Het meisje dat gisteren afviel was in mijn ogen de absoluut beste zangeres, maar natuurlijk niet voor de puber-doelgroep van het programma. Jammer dat ze niet nog een paar rondjes verder kwam.
Hind en dat meisje met die dreads zijn allebei goed. Alle jongens zingen naar mijn mening met véél meer moeite dan de meiden.

Om die jongen met die vader en die giga-tanden (Joel?) heb ik een kwartier gillend van de lach op de bank gelegen... Zo'n veel-te keurige jongen die de tekst "Livin' in a gangsta-paradise" uit zijn strot moet wringen...Hilarisch! ... Opzouten!

Valt het meer mensen op dat veel van de zangers (met name dat "zusje-van") nog héél erg hard moeten werken aan hun Engelse uitspraak?! Niet om aan te horen zeg!

Eigenlijk heel slim om zo'n jonge jongen een platencontract te geven. Met zo'n ventje kan je echt jaren mee, zijn hele carriere heb je eigenlijk in je handen. Niet dat ik dat nu een goed plan vind, maar uit commercieel oogpunt is het wel een goede keuze.

Ik begreep gister dat Dewi een kindje heeft, wat schattig, zal dat haar minder aantrekkelijk maken voor de doelgroep? Ik vind het een leuk kind, alleen ik vraag me af wat er met haar wenkbrauwen gebeurd is.

Die jongen uit Klazienaveen heeft overigens geen uitstraling (wat een middelmatig fatje is dat om te zien) en die keurige jongen uit Brabant is idd niet los genoeg, die Jamai begint me te irriteren met zijn zgn leuke houding die er alleen is om zijn zenuwen te verbergen. Ow ja en die Marieke probeert het leuk en in het begin was het nog wel spontaan maar nu wordt het iets aanstellerigs, terwijl zij mij ook wel een commercieel uit te buiten meisje lijkt.

fake a dream
pi_7987946
quote:
Op zondag 19 januari 2003 15:52 schreef Kimmie het volgende:

Ik begreep gister dat Dewi een kindje heeft, wat schattig, zal dat haar minder aantrekkelijk maken voor de doelgroep? Ik vind het een leuk kind, alleen ik vraag me af wat er met haar wenkbrauwen gebeurd is.

'Oh mama, wat heb jij nou boven je ogen?' *skraatch!*
quote:
Die jongen uit Klazienaveen heeft overigens geen uitstraling (wat een middelmatig fatje is dat om te zien)
Idd niet!
quote:
en die keurige jongen uit Brabant is idd niet los genoeg,
Hebben we het over Joel? Joel zuigt.
quote:
die Jamai begint me te irriteren met zijn zgn leuke houding die er alleen is om zijn zenuwen te verbergen.
Dat lijkt me ook. Ik vond hem vanaf het begin al irritant, maar hij wordt steeds irritanter.
quote:
Ow ja en die Marieke probeert het leuk en in het begin was het nog wel spontaan maar nu wordt het iets aanstellerigs, terwijl zij mij ook wel een commercieel uit te buiten meisje lijkt.
Ja, volgens mij is het Sunny.
En d'r uitspraak is ook heeeel slecht!
  zondag 19 januari 2003 @ 16:35:28 #194
16715 Mylene
*schatje*
pi_7988561
quote:
Op zondag 19 januari 2003 16:03 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook. Ik vond hem vanaf het begin al irritant, maar hij wordt steeds irritanter.

Dat gaat hem tegenwerken als ie niet oppast.Ik vind het ook irritant.
  zondag 19 januari 2003 @ 16:40:06 #195
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_7988657
quote:
Op zondag 19 januari 2003 16:03 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

'Oh mama, wat heb jij nou boven je ogen?' *skraatch!*

ik herhaal maar ff hoe moeilijk het gaat wordne met dewi en dr kindje:

"why.....can't....you....just....change-my-dipers.....anymooooooooore"

maaarrrrr ze is wel retegoei!

put
your
clothes
on!
  zondag 19 januari 2003 @ 16:41:56 #196
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7988687
Ik vind Hind van hetzelfde type stem als Yuli en Hind is veel beter van stem altijd zuiver en ziet er bovendien beter uit.

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 19-01-2003 16:48]

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_7988746
quote:
Op zondag 19 januari 2003 16:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind Hind van hetzelfde type stem als Yuli en Hind is veel beter van stem altijd zuiver en ziet er bovendien hetzelfde uit.
ik vind ze er toch allebei heel anders uitzien

alleen maar zelfde kleur huid en haar

Hind

Yuli

zondag 19 januari 2003 @ 16:46:30 #198
13973 ranja
image means nothing
pi_7988769
Ik heb zonet pas de aflevering gezien, had 'm opgenomen.
Zoals beloofd mijn commentaar:

David: viel me tegen, ondanks dat hij nu een nummer koos wat beter bij hem paste. Of juist daardoor?
Marieke: blijft gewoon leuk om te zien en horen. Is echt een artieste aan het worden.
Bas: viel in positieve zin op. Misschien door de nummerkeuze, maar z'n stem was wel ok.
Hind: jammer van dat nummer, daar heb ik echt helemaal niks mee. Wel goed uitgevoerd, maar niet zo positief al svorige week.
Jim: Aaargh!! Was blij dat Jerney zo eerlijk was te zeggen wat ik al dacht... echt heel erg dit keer.
Yuli: Minder dan anders, raakte volgens mij in de war door de ingeblikte achtergrondzang.
Jamai: wat een kapsones krijgt dat ventje. Zingen viel mee in het 1e deel, maar in het 2e deel kwam die snerp er weer in...
Joel: ehm, hoe lang moet ik nog wat over hem zeggen? Wegwezen graag. Ik schoo tzowat in de lach toen hij begon te rapppen.
Dewi: jammer dat ze steeds zulke nummers kiest. Ze kan goed zingen maar dat komt er in zulke nummers niet echt uit... ik
zou graag weer haar normale stem weer eens horen.

Volgorde van vrijdag:
1. Marieke
2. Hind
3. Dewi
4. Bas
5. Yuli
6. David
7. Jamai
8. Joel
9. Jim

En toen ging ik de uitslag kijken en zag dat Yuli er uit ligt... tja.

zondag 19 januari 2003 @ 16:48:16 #199
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7988806
quote:
Op zondag 19 januari 2003 16:45 schreef Riann het volgende:

[..]

ik vind ze er toch allebei heel anders uitzien

alleen maar zelfde kleur huid en haar

Hind
[afbeelding]

Yuli
[afbeelding]

ik bedoelde beter, foutje
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_7988870
quote:
Op zondag 19 januari 2003 16:48 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

ik bedoelde beter, foutje

okay

Yuli is idd niet beter dan Hind. Maar yuli is zeker weten wel beter dan Bas David en ik denk ook beter dan Marieke.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')