quote:Tim ligt er al uit hoor.
Op dinsdag 21 januari 2003 11:44 schreef Rorik het volgende:
Het wordt gewoon lachen als Tim wint... De commercie on top zullen we maar zeggen!

quote:
Op woensdag 22 januari 2003 11:13 schreef Rubend het volgende:
heeft iemand al iets over het vervolg gehoord of gelezen?!?!??
en hoe gaat het heten!??![]()
![]()
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:28 schreef SmashBro het volgende:
Dat concept van Popstars: The Rivals (wat wij hier in het najaar ook krijgen bij Idols 2) is best leuk! 10 jongens en 10 meiden, waar één groep van 5 meiden en één van 5 jongens uit overblijven, en die twee groepen gaan dan met elkaar strijden om de overwinning.
Een boyband en een girlband dus. Zie ook http://www.popstarsonline.net/

quote:Nee dat is niet het vervolg, dat is gewoon een kloon.. Het vervolg van de engelse pop idol is pop idol 2, en daarvoor beginnen de audities pas over een paar maanden.. en dat gedoe met die boy & girlband is al geweest
Op woensdag 22 januari 2003 11:25 schreef SmashBro het volgende:
Een boyband en een girlband dus. Zie ook http://www.popstarsonline.net/
[Dit bericht is gewijzigd door Screenager op 22-01-2003 11:59]

quote:Hm.. vaag dan..
Op woensdag 22 januari 2003 11:57 schreef SmashBro het volgende:
Wij krijgen dat boy- en girlband concept hier ook in het najaar hoor. Heeft RTL4 al aangekocht.

quote:hoe weet jij dat dan!????
Op woensdag 22 januari 2003 11:57 schreef SmashBro het volgende:
Wij krijgen dat boy- en girlband concept hier ook in het najaar hoor. Heeft RTL4 al aangekocht.

quote:Inderdaad.. de originele Idols formule heeft het grootste succes, misschien hebben ze de rechten erop gekocht om concurrentie voor idols 2 tegen te gaan? Of staat het al helemaal vast dat het wordt uitgezonden in het najaar...
Op woensdag 22 januari 2003 14:44 schreef Rubend het volgende:
hoe weet jij dat dan!????
en hoezo zou je dat anders denken?!? want in amerika hebben ze nooit die jongens of meidengroepies gehad!! daar hebben ze echt een vervolg op idols 1 en ik denk dat als rtl4 slim is dat ze dat ook doen want een jongens of meisjes groep krijg je dalijk hetzelfde als met follow that dream of starmaker....

quote:Was een tijdje geleden in het nieuws, ik zit dit heus niet zelf te verzinnen hoor.
Op woensdag 22 januari 2003 14:44 schreef Rubend het volgende:[..]
en hoezo zou je dat anders denken?!? want in amerika hebben ze nooit die jongens of meidengroepies gehad!! daar hebben ze echt een vervolg op idols 1 en ik denk dat als rtl4 slim is dat ze dat ook doen want een jongens of meisjes groep krijg je dalijk hetzelfde als met follow that dream of starmaker....

quote:nah ik geloof je wel wilde het alleen effies geverifieerd horen
Op woensdag 22 januari 2003 14:57 schreef SmashBro het volgende:[..]
Was een tijdje geleden in het nieuws, ik zit dit heus niet zelf te verzinnen hoor.

quote:Het heeft in de Telegraaf gestaan, en het concept komt niet uit de VS maar uit Engeland.Een poster eerder van mij:
Op woensdag 22 januari 2003 14:44 schreef Rubend het volgende:[..]
quote:
Het is een aangekocht concept van ITV, momenteel wordt in de UK 'Popstars: The Rivals' uitgezonden, waar gezocht wordt naar een jongens en meidengroep.RTL4 gaat dit ook doen, men is dus zo tevreden dat er een vervolg komt.

Zijn dat alle vrouwen die er nog in zitten, of vergeet ik nu iemand?

quote:Ja Joel
Op woensdag 22 januari 2003 20:18 schreef Fogerty het volgende:
Ze zeggen net op nederland 2 dat de dochter van de leider van de SGP in de finale zit van Idols, misschien een grapje, maar zo niet: wie zou dat zijn? Hind lijkt me niet, die is marokkaanse. Marieke vast ook niet, die heeft al andere bekende nederlander-connecties, wie blijven er dan nog over van de vrouwen? Dewi? (dat zou wat zijn, de dochter van een SGP-kopstuk die ongehuwd op zeventienjarige leeftijd bevalt van een kind)
Zijn dat alle vrouwen die er nog in zitten, of vergeet ik nu iemand?

Ik denk dat het een grapje was van de presentator op nederland 2, en anders moet het haast wel iemand zijn die inmiddels al uit het toernooi ligt. Dewi is het vast niet, of ze moet ook haar naam veranderd hebben, SGP-ers noemen hun dochters geen Dewi 
 Blijft over Marieke. Mjah, ook dat geloof ik niet zo 

quote:Denk ik ook niet, want zus Aukje speelt een ex-lesbo in GTST
Op woensdag 22 januari 2003 20:27 schreef Fogerty het volgende:
HeheIk denk dat het een grapje was van de presentator op nederland 2, en anders moet het haast wel iemand zijn die inmiddels al uit het toernooi ligt. Dewi is het vast niet, of ze moet ook haar naam veranderd hebben, SGP-ers noemen hun dochters geen Dewi
Blijft over Marieke. Mjah, ook dat geloof ik niet zo

quote:Ik heb zowel Jim als Joel weggeklikt (keek de filmpjes op internet) Wat afschuwelijk klonk dat zeg!!!
Op woensdag 22 januari 2003 21:32 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb de aflevering nou gezien: wat sleeeeeeecht!
Hind was de enige die ik echt goed vond, de rest was ook niet veel, maar Joel was echt verschrikkelijk!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |