In vrijwel elk programma hoor je de naam *Freek* vallen en men denkt oprecht dat het uiteindelijk stemmen van de zwevende kiezer gaat afhangen van *de avond van Freek*.
quote:Idd. Ik hoop dat mensen zich niet al teveel laten leiden door de mening van Freek.
Op zaterdag 18 januari 2003 23:11 schreef Koos Voos het volgende:trieste oude man.
quote:hier kan ik mij volledig in vinden
Op zaterdag 18 januari 2003 23:14 schreef calvobbes het volgende:[..]
Idd. Ik hoop dat mensen zich niet al teveel laten leiden door de mening van Freek.
quote:Hm, maar de politici zelf menen dat Freeks'optreden wel degelijk van invloed is op veel stemgerechtigden.
Op zaterdag 18 januari 2003 23:14 schreef calvobbes het volgende:Idd. Ik hoop dat mensen zich niet al teveel laten leiden door de mening van Freek.
quote:Misschien omdat dat zo'n beetje het laatste programma is voor de stembussen opengaan.
Op zaterdag 18 januari 2003 23:19 schreef Loedertje het volgende:Hm, maar de politici zelf menen dat Freeks'optreden wel degelijk van invloed is op veel stemgerechtigden.
quote:Politici menen zoveel...
Op zaterdag 18 januari 2003 23:19 schreef Loedertje het volgende:[..]
Hm, maar de politici zelf menen dat Freeks'optreden wel degelijk van invloed is op veel stemgerechtigden.
Ik denk dat de invloed zeer beperkt is, kan me niet voorstellen dat iemand door Freek de Jonge van mening gaat veranderen. Ik vind het wel een origineel idee om aan de vooravond van verkiezingen en na afloop van het laatste verkiezingsdebat een cabaretier te laten optreden, en ik ga dan ook zeker kijken.
quote:Onzin. Freek is wat dat betreft geen 'Rattenvanger van Hamelen' zoals ons aller Pim zaliger.
Op zaterdag 18 januari 2003 23:06 schreef Loedertje het volgende:
...
In vrijwel elk programma hoor je de naam *Freek* vallen en men denkt oprecht dat het uiteindelijk stemmen van de zwevende kiezer gaat afhangen van *de avond van Freek*.
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 23:23 schreef Progressor het volgende:
Tis een sneue zaak dat we hier in nederland zoveel dom stemvee hebben dat zijn keuzes op zijn emoties en irrilevante dingen baseert zoals hoe een lijsttrekker uitziet/overkomt.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de show. Als er mensen zijn die denken dat links gespaard gaat worden dan vergissen zij zich.
Op de laatste avond gaat iedere stem meetellen denk ik. Of het veel invloed heeft op de uitkomst betwijfel ik.
quote:Je stem toch niet mee, dus wat maakt het uit...
Tis een sneue zaak dat we hier in nederland zoveel dom stemvee hebben dat zijn keuzes op zijn emoties en irrilevante dingen baseert zoals hoe een lijsttrekker uitziet/overkomt.
quote:Nee triest wordt het pas als iemand voor de 35ste keer met dit non-argument aankomt, zonder eerst de andere topics te lezen waar dit argument met de grond wordt gelijkgemaakt.
quote:Je denkt dat hij gaat preken? Voor wie dan?
Op zaterdag 18 januari 2003 23:33 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik vind wel dat als Maurice de Hond niet mag peilen op verkiezingsdag, dat Freek de Jonge niet mag preken de dag ervoor.
quote:Voor eigen parochie
Op zaterdag 18 januari 2003 23:34 schreef the-O het volgende:[..]
Je denkt dat hij gaat preken? Voor wie dan?
Nee, ik weet het niet, waarschijnlijk gaan alle partijen er van langs krijgen. Desondanks vind ik het enigszins overbodig om dit zo te doen, en ja ik denk wel dat het enige invloed kan hebben.
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 23:21 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Politici menen zoveel...
Ik[..] kan me niet voorstellen dat iemand door Freek de Jonge van mening gaat veranderen.
Jullie moesten eens weten hoe verschrikkelijk het zelfs is!!
quote:Maurice mag van mij doen wat-ie wil. Ik heb hem nog nooit op een accurate peiling kunnen betrappen.
Op zaterdag 18 januari 2003 23:33 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik vind wel dat als Maurice de Hond niet mag peilen op verkiezingsdag, dat Freek de Jonge niet mag preken de dag ervoor.
quote:Het is heel in om af te geven op Maurice de Hond, maar hij was vorig jaar wel de enige die de verkiezingsuitslag een beetje accuraat had voorspeld. Bij de andere peilers kwam het CDA niet boven de 35 uit en hij gaf het 40 zetels of zo.
Op zondag 19 januari 2003 01:16 schreef sooty het volgende:[..]
Maurice mag van mij doen wat-ie wil. Ik heb hem nog nooit op een accurate peiling kunnen betrappen.
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 19-01-2003 01:31]
quote:wat er wel speelt is dat de campagne blijkbaar te kort is. bovendien is er nog nooit zoveel 'spectaculaire' politiek op tv geweest als de afgelopen week. dat zou eigenlijk veel vaker moeten gebeuren, ook tussen verkiezingen door.
Op zondag 19 januari 2003 01:16 schreef sooty het volgende:[..]
Maurice mag van mij doen wat-ie wil. Ik heb hem nog nooit op een accurate peiling kunnen betrappen.
En Freek beīnvloedt het volk toch niet meer op zo'n korte termijn.
Kortom: ze gaan hun gang maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |