Ik ben helemaal voor zelfstandigheid van vrouwen, ik ben echter helemaal tegen afhankelijkheid van de overheid.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:21 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Zou jij graag gered willen worden uit je uitzichtloze gevangenis van armoede door een oudere, slonzige, dominante vrouw, wat zij jou nog vele malen voor de voeten zal gooien mocht jouw dankbaarheid 1 seconde het een keertje teveel af laten weten naar haar zin, waarbij zij jou van onderdak voorziet mits je het huishouden voor haar doet , voor de kinderen zorgt en zelf niet werkt, niet teveel zeurt, je sexy kleed in strakke jeans en regelmatig seks met haar hebt wanneer zij dat wil, op haar voorwaarden? Maar je mag wel af en toe je familie geld sturen als je braaf bent.
Dit telt voor zowel man als vrouw.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor zelfstandigheid van vrouwen, ik ben echter helemaal tegen afhankelijkheid van de overheid.
Maar een klein beetje een traditioneel gezin waarbij je ook allebei je best doet om bij elkaar te blijven en niet bij elke scheet al uit elkaar gaat (zeker met kinderen een doodzonde in mijn ogen) omdat je toch allebei onafhankelijk bent mag best.
Mee eens, of nou ja.. het klopt ook dat vrouwen die dat kunnen hun man eerder in de steek laten wanneer ze dat zelf willen dan vrouwen die dat niet kunnen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:49 schreef Lenny77 het volgende:
Dit telt voor zowel man als vrouw.
Zoals jij het neerzet lijkt het alsof enkel de vrouwen alles in de steek laten.
Dit was geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:45 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben helemaal voor zelfstandigheid van vrouwen, ik ben echter helemaal tegen afhankelijkheid van de overheid.
Maar een klein beetje een traditioneel gezin waarbij je ook allebei je best doet om bij elkaar te blijven en niet bij elke scheet al uit elkaar gaat (zeker met kinderen een doodzonde in mijn ogen) omdat je toch allebei onafhankelijk bent mag best.
Ik wil niet gered worden nee, ik zou zelfstandig genoeg willen zijn om niet gered hoeven te worden. Dat is mijn antwoord.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dit was geen antwoord op mijn vraag.
Ok, bedankt 😊quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:32 schreef Metro2005 het volgende:
Ik wil niet gered worden nee, ik zou zelfstandig genoeg willen zijn om niet gered hoeven te worden. Dat is mijn antwoord.
Spreek voor jezelf, niet voor alle andere vrouwen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik denk wel dat dat hele schrijnende minder is geworden.
De vrouwen uit armere gebieden weten ook meer van de wereld en dat ze niet perse vastzitten aan de westerse man die ze kiezen.
Als ze dat nog niet weten wordt dat snel duidelijk in het proces van naar hier komen.
Ook een beter leven kunnen hebben zal best meespelen voor velen die in de westerse vijver gaan zoeken.
Maar dan wel met iemand waarmee ze denken gelukkig te kunnen worden.
Dat ze dus open staan voor in dit geval een westerse man is goed te begrijpen.
Dat maakt geen halve prosti’s van ze, maar mensen die hun geluk zoeken.
En wie wil dat nou niet?
Ze komen vaak uit culturen waar vanuit hevige verliefdheid een relatie starten minder vaak aan de orde is.
Goed overeen komen, een goed hart en bedoelingen zien ze vaker als een goede grond waarin genegenheid en liefde kan groeien.
Dat is niet slechter of beter dan ‘onze’ manier die uitbouwt vanuit verliefdheid. Beide kunnen prima werken of falen.
Iig zijn de vrouwen die hierheen komen met hun Nederlandse partner geen arme hulpeloze wezentjes meer die vast zitten in mogelijke ellende.
Ze kunnen en mogen zich bedenken.
Waar staat in die zin iets over alle vrouwen?quote:Op woensdag 29 juli 2020 19:41 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, niet voor alle andere vrouwen.
Bijdehande dame, manager.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:55 schreef tstile het volgende:
[..]
Hahah ja ik ken ook iemand. Een dame die erg bijdehand is. Werkt als manager. Lelijk als de nacht. Die gaat dus ook naar Gambia voor de mannen daar. Op een gegeven moment had ze daar dan een vriend. Die man gebruikt haar gewoon voor haar geld. Uiteindelijk was ze er dan achter gekomen dat hij er meerdere vriendinnen op nahield en was ze zelfs met die anderen in contact gekomen. Dit is wat haar vriendinnen mij vertelden.
Maargoed. Wat me nogal tegenstaat in het hele gebeuren is dat mannen gauw worden weggezet als kneusjes die niet beter kunnen krijgen.
Dit slaat (deels) wel de spijker op de kop.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ze komen vaak uit culturen waar vanuit hevige verliefdheid een relatie starten minder vaak aan de orde is.
Goed overeen komen, een goed hart en bedoelingen zien ze vaker als een goede grond waarin genegenheid en liefde kan groeien.
"Komen vaak uit culturen" is nogal generaliserend. Generaliseren is iedereen betrekken.quote:Op woensdag 29 juli 2020 22:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Waar staat in die zin iets over alle vrouwen?
En dat is bij buitenlandse vrouwen anders?quote:Op zaterdag 25 juli 2020 19:55 schreef tstile het volgende:
Terwijl Nederlandse vrouwen in heel veel gevallen alleen aan een leuke vent kunnen komen door hun leuke koppie en/of lekkere figuurtje. Dat zijn dingen waar ze de natuur dankbaar voor mogen zijn. Hun succes in daten en hun ruime keuze op de datingmarkt is grotendeels daaraan te danken.
Ja precies. Daarnaast hoeven die vrouwen vaak niet alleen de natuur dankbaar te zijn. Vergeleken met vrouwen verwaarlozen veel mannen hun uiterlijk. En om een excuus te zoeken verschuilen mannen zich er dan achter dat als ze toch niet lang zijn het allemaal niks meer uitmaakt dus dat ze dan geen enkele moeite meer hoeven doen om zichzelf nog te verzorgen. Terwijl lange vrouwen ook niet zeggen: gemiddeld gezien zijn veel mannen kleiner dan mij dus ik doe geen moeite meer. Die richten zich dan gewoon op de langere mannen en zeuren niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:32 schreef luxerobots het volgende:
En dat is bij buitenlandse vrouwen anders?
Mannen willen nu eenmaal knappe vrouwen. Of dacht je dat die mannen die in het buitenland hun heil zoeken voor lelijke vrouwen gaan
Zowel mannen als vrouwen in Nederland verzorgen zich in het algemeen niet best.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:50 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja precies. Daarnaast hoeven die vrouwen vaak niet alleen de natuur dankbaar te zijn. Vergeleken met vrouwen verwaarlozen veel mannen hun uiterlijk. En om een excuus te zoeken verschuilen mannen zich er dan achter dat als ze toch niet lang zijn het allemaal niks meer uitmaakt dus dat ze dan geen enkele moeite meer hoeven doen om zichzelf nog te verzorgen. Terwijl lange vrouwen ook niet zeggen: gemiddeld gezien zijn veel mannen kleiner dan mij dus ik doe geen moeite meer. Die richten zich dan gewoon op de langere mannen en zeuren niet.
En daarnaast vind ik het erg raar dat hij denkt vrouwen nog te moeten leren dankbaar te zijn alsof ze dat zonder zijn suggestie niet kunnen zijn... behoorlijk veel frustratie straalt er weer eens vanaf.
Als ik rond mij heen kijk en op dating apps, kom ik allemaal pico bello vrouwen tegen hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zowel mannen als vrouwen in Nederland verzorgen zich in het algemeen niet best.
Zijn we niet allemaal afhankelijk van de overheid?quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:45 schreef Metro2005 het volgende:
ik ben echter helemaal tegen afhankelijkheid van de overheid.
Ga eens naar Duitsland voor de grap.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zowel mannen als vrouwen in Nederland verzorgen zich in het algemeen niet best.
Dan vermoed ik dat je de lat wat lager legt dan ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Als ik rond mij heen kijk en op dating apps, kom ik allemaal pico bello vrouwen tegen hoor.
Ja maar jij legt m dan ook wel heel erg hoog he!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan vermoed ik dat je de lat wat lager legt dan ik.
Ik denk eerder dat jij gewoon te kritisch bent.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan vermoed ik dat je de lat wat lager legt dan ik.
Ik heb vanwege mijn werk heel veel met buitenlanders te maken en het is wel iets waar de meesten zich over verbazen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar jij legt m dan ook wel heel erg hoog he!
Het Nederlands volk is toch gewoon een mooi volk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb vanwege mijn werk heel veel met buitenlanders te maken en het is wel iets waar de meesten zich over verbazen.
Dus nee, ik denk niet dat ik hem heel erg hoog leg.
Het gaat hier over uiterlijke verzorging. De Nederlander is toch wel heel erg van het gemak.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het Nederlands volk is toch gewoon een mooi volk?
Belgen zijn mooier, maar allez kom, je weet wel
Zoals je zelf al enigszins aangaf, het aanbod van mannen wordt minder groot, waardoor hun (seksuele) marktwaarde daalt en ze minder keuze hebben en validatie krijgen (dan voorheen).quote:Als je die mannen kneuzen vindt en dus niet wilt als partner, waarom maak men zich dan zo druk erover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |