abonnement Unibet Coolblue
pi_194112683
Met me domme kop kortsluiting gemaakt. Sindsdien doet mijn monitor het niet meer. Geeft geen kick meer als ik de stekker er in doe. Het enige leven wat er nog in zit is dat het stand-by knopje heel snel blijft knipperen.

Ik hoop dat de monitor zelf nog goed is en het probleem in de externe AC adapter zit.

Output van de adapter moet 19V 2.53A 48W zijn. Via europarts een offerte gekregen voor een vervangend exemplaar met output van 19V 3.42A 65W. Dat verschil moet geen problemen geven ?

Ik heb ook nog een oude laptop adapter liggen met 19V 3.42A en 65W alleen die connector past niet in de monitor. Is het nog een idee om de connector van die andere voeding over te zetten ?
pi_194114545
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2020 13:14 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb ook nog een oude laptop adapter liggen met 19V 3.42A en 65W alleen die connector past niet in de monitor. Is het nog een idee om de connector van die andere voeding over te zetten ?
Ga eerst eens meten of die adapter nog iets doet. Het kan zomaar aan iets anders liggen.

Die adapter van een ander stekkertje voorzien is natuurlijk veel voordeliger dan zo'n ding kopen. Desnoods kan je met een kroonsteentje de zaak aan elkaar knopen. Dan werkt het al staat het niet zo mooi.Maar eerst overtuigd zijn dat het een oplossing is en er niet iets anders stuk is.
pi_194114779
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2020 15:30 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Ga eerst eens meten of die adapter nog iets doet. Het kan zomaar aan iets anders liggen.

Die adapter van een ander stekkertje voorzien is natuurlijk veel voordeliger dan zo'n ding kopen. Desnoods kan je met een kroonsteentje de zaak aan elkaar knopen. Dan werkt het al staat het niet zo mooi.Maar eerst overtuigd zijn dat het een oplossing is en er niet iets anders stuk is.
Het lag gelukkig aan de adapter. Doorgemeten en gaf nog maar 11V ipv de benodigde 19V. Stekkertje overgezet op die oude adapter die ik nog had liggen en de monitor doet het weer :)
pi_194115250
*O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')