abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194681994
Antilope is echt fantastisch. Kan zo met vies kind en al onder de douche ^O^
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:52:47 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194682067
Tip voor als je de poten wilt bevestigen:
Hou het in te drukken knopje in een van de hoekjes, dan kan hij zonder in te drukken naar binnen en kun je hem zo naar het gaatje draaien waar hij weer moet uitklikken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194682179
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:52 schreef Leandra het volgende:
Tip voor als je de poten wilt bevestigen:
Hou het in te drukken knopje in een van de hoekjes, dan kan hij zonder in te drukken naar binnen en kun je hem zo naar het gaatje draaien waar hij weer moet uitklikken.
Ja mooi hè, dat vind ik nou echt IKEA vernuft ^O^
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 23:01:25 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194682219
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:59 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ja mooi hè, dat vind ik nou echt IKEA vernuft ^O^
Zo staat het trouwens niet in de handleiding: daar staat indrukken en naar beneden duwen, maar dat indrukken is dus helemaal niet nodig als je hem in een van de twee hoeken doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194684539
Serieus?! Is het niet zo bedoeld joh :D
pi_194684600
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:27 schreef SQ het volgende:
De antilop is echt een puik looprek hoor, anders :Y

Beste looprek ooit inderdaad.

En op vakantie met privesanitair ook makkelijk. We hadden alleen een douche en wasbak, dus hup antilop mee de douche in.
pi_194686139
Hoi dames, ik ben nu 37 weken zwanger en vanuit de familie horen wel wat verhalen over de gigantische hoeveelheid was die een pasgeboren baby produceert. Nu hebben we nog een oude droger en vragen ons af of dit handig is om te wisselen voor een warmtepompdroger. Moeten hydrofieldoeken inderdaad in de droger, en hoeveel was hebben/hadden jullie met een pasgeboren baby? Ter referentie: wij hebben nu een wasmachine en droger van 7kg, en wassen met 2 volwassenen 3 a 4 wasjes per week, meestal in het weekend.
pi_194686231
Wij zijn met z’n drieën thuis; 2 volwassenen en een kind van nu 2 jaar. Gemiddeld was ik per week 3 wassen met kleding/handdoeken en 1 met beddengoed.
Kinderkleding hang ik op, droger draait meestal 3x per week. 2x voor kleding en 1x voor het beddengoed.
Wij hebben nog een oude droger, als deze kapot is komt er een warmtepompdroger maar vervangen terwijl die het nog prima doet vind ik zonde.

Voor mijn idee ging de wasmachine met een pasgeborene niet echt vaker aan dan nu.
pi_194686239
Wij hebben nooit een droger gehad en toen ik zwanger was wilde we er eentje aanschaffen. Niet gedaan en ook nooit gemist. Kind is nu ruim twee jaar.
De enige reden dat ik er nu eentje zou aanschaffen is vanwege beddegoed en handdoeken.

Alles droogt prima op het rekje, ook de
Hydrofielen.
pi_194686265
Wij hadden ook niet heel erg veel extra was voor mn gevoel, mja miss elke dag iets van twee van die hydrofielen en wat mini kleertjes, maar dat was het wel. Zou er niet perse een nieuwe machine voor kopen, kan ook nog als blijkt dat het voor jullie toch te klein blijkt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_194686285
Zoon is bijna 1,5 jaar en we hebben geen droger. De enige periode dat ik een droger miste, was in de kraamweek :') om de dag een schoon 2-persoonbed en de wasmachine draaide zo'n beetje continu. Als je toch al van plan bent je droger te vervangen, zou ik t doen maar je kan ook gewoon wachten tot ie stuk gaat.
pi_194686298
Wij hebben een Ecobubble die beide functies in 1 apparaat heeft, maar de droogfunctie gebruiken we alleen voor beddengoed en handdoeken.

Hier is het wel iets meer was, maar dat komt ook door de wasbare luiers. Draai 2x per week een dreumeswasje. Gewoon alles uithangen en niks moet als het op wassen aankomt :P.
pi_194686365
Wij hebben pas een droger gekocht toen ik zwanger was van nr2. Vooral omdat de kleren van de oudste ook wel steeds groter werd en lijn bezet hield.

Hydrofielen juist niet in de droger toch? Dan drogen ze minder goed af, alsdus de verhalen tig jaar geleden :P
pi_194686392
We hadden al een goede droger en voor ons was dat wel fijn. Maar wij hadden niet zoveel rompers in het begin dus we hebben het een paar keer nodig gehad om kleertjes snel gewassen en droog te hebben. Maar ik zou uiteraard eerder extra kleertjes kopen dan een nieuwe droger.
Hydrofielen komen zachter uit de droger maar dat houdt me niet tegen om ze met mooi weer buiten op te hangen. Was die buiten gedroogd is O+
pi_194686509
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:45 schreef Deepfreeze het volgende:

Hydrofielen juist niet in de droger toch? Dan drogen ze minder goed af, alsdus de verhalen tig jaar geleden :P
Dat was toch met strijken? :P

Maar voor wel/geen droger, denk dat het afhankelijk is hoeveel ruimte je hebt om je was te laten drogen. In de winter duurt het wat langer, maar ik kan alles met gemak op zolder kwijt.
  zondag 23 augustus 2020 @ 12:01:35 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_194686600
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:29 schreef Michelangela het volgende:
Hoi dames, ik ben nu 37 weken zwanger en vanuit de familie horen wel wat verhalen over de gigantische hoeveelheid was die een pasgeboren baby produceert. Nu hebben we nog een oude droger en vragen ons af of dit handig is om te wisselen voor een warmtepompdroger. Moeten hydrofieldoeken inderdaad in de droger, en hoeveel was hebben/hadden jullie met een pasgeboren baby? Ter referentie: wij hebben nu een wasmachine en droger van 7kg, en wassen met 2 volwassenen 3 a 4 wasjes per week, meestal in het weekend.
4 wassen per week met 2 volwassenen? Dat haal ik met 2 volwassenen en 2 kinderen nog niet eens :D
Maar goed, dan is zo'n droger waarschijnlijk geen gekke investering nee ;)
disclaimer
pi_194686689
Wij hebben geen droger maar nu met drie weken oude baby wel echt veel meer was. Aankleed kussens en hydrofielen die onder geplast worden, spuug in de box op een hydrofiel, spuug op ons of zichzelf, spuug op de flanellen doek in de cosleeper onder het hoofdje. Overal hydrofiele doeken voor bij de voedingen, afdrogen na douchen en dan ook weer onder plassen }:| en dan nog uitwasbare borst compressen en nu ook billendoekjes.
pi_194686747
hydrofielen in de droger? die dingen drogen super snel.
Ik gooi eigenlijk alleen badstof dingen in de droger want zachte handdoeken O+

Aangezien de zomer zo ongeveer voorbij is nog een antilop tip:
Zonder poten en met een spanbandje is het een ideaal zitje op de slee. Helaas geen foto van maar ik had de tip hier vandaan https://www.kidstravelservice.nl/ikea-hack-baby-mee-op-de-slee/
  zondag 23 augustus 2020 @ 12:43:32 #244
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_194687066
Ik vond die babywasjes juist zo overzichtelijk en echt niet veel werk. Het is zo klein spul allemaal.
pi_194687108
quote:
17s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:54 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dat was toch met strijken? :P

Maar voor wel/geen droger, denk dat het afhankelijk is hoeveel ruimte je hebt om je was te laten drogen. In de winter duurt het wat langer, maar ik kan alles met gemak op zolder kwijt.
Ook :D

Maar mijn (verder geweldige) kraamzorg had hier en daar wat ouderwets advies. Misschien dat het daarvandaan kwam.
(Ze deed alleen diensten voor de leuk, vlak voor haar pensioen)
pi_194687330
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 12:46 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ook :D

Maar mijn (verder geweldige) kraamzorg had hier en daar wat ouderwets advies. Misschien dat het daarvandaan kwam.
(Ze deed alleen diensten voor de leuk, vlak voor haar pensioen)
Wij hadden ook een oudere dame (rond de 60 denk ik?) Die werd dolenthousiast van een stapeltje hydrofieldoeken die nog bij mijn moeder vandaan kwamen :D " zo maken ze ze tegenwoordig niet meer, hier kan je dit en dat en zus en zo mee doen O+ " ze heeft er zelfs een foto van naar collega's gestuurd _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 23 augustus 2020 @ 13:16:07 #247
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_194687520
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 11:36 schreef DorothyGale het volgende:
Wij hebben nooit een droger gehad en toen ik zwanger was wilde we er eentje aanschaffen. Niet gedaan en ook nooit gemist. Kind is nu ruim twee jaar.
De enige reden dat ik er nu eentje zou aanschaffen is vanwege beddegoed en handdoeken.

Alles droogt prima op het rekje, ook de
Hydrofielen.
Er was tegen mij gezegd dat de kraamzorg niet zou komen als je geen droger had. }:|
De kraamverzorgster hing de was gewoon op, ging prima. Ding droogt naar schatting 5-10 wasjes per jaar als het buiten heeeeel regenachtig is. Ik had hem prima kunnen missen.
  zondag 23 augustus 2020 @ 13:19:30 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_194687548
Het gaat over de was en het topic leeft meteen weer op O+
disclaimer
pi_194687998
De kraam hing hier juist alles op terwijl ik dacht, stop gewoon in de droger joh.
pi_194688408
Ik had nooit een droger en hing alles op, toen kwam baby twee en vlak daarvoor een mogelijkheid om voor de review club een Miele droger te testen. Mocht hm houden met korting ^O^ Dat was snel besloten, nu weet ik niet meer hoe ik t zonder droger deed want: zachte handdoeken *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')