Overalquote:
Zwitserland volgt misschien ook nog wel @kwiwi :quote:
Hoop het nietquote:Op donderdag 16 juli 2020 07:59 schreef crv het volgende:
[..]
Zwitserland volgt misschien ook nog wel @:kwiwi :
Het hele leven is op het moment Kquote:
Schijnveiligheidquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:04 schreef Koen66 het volgende:
maar wat is de reden dat dat in div landen opeens een dingetje is die mondkapjes?
fors stijgend aantal besmettingen
Truequote:Op donderdag 16 juli 2020 08:07 schreef crv het volgende:
[..]
Schijnveiligheid
Ze weten gewoon niet meer wat te doen om toch de economie te laten opstarten / draaien terwijl het virus zijn werk afmaakt
je verwacht het niet hequote:Op donderdag 16 juli 2020 08:06 schreef UitStraling het volgende:
Money money money
https://www.nu.nl/algemee(...)minneapolis-aan.html
Nazi partijquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je verwacht het niet he
Binnenkort zal de hele BLM bende ook wel omkoopbaar zijn met geld
Kraaltjes en spiegeltjes.quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je verwacht het niet he
Binnenkort zal de hele BLM bende ook wel omkoopbaar zijn met geld
Teveel mondkapjes ingekocht die ze niet verkocht kregen?quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:04 schreef Koen66 het volgende:
maar wat is de reden dat dat in div landen opeens een dingetje is die mondkapjes?
fors stijgend aantal besmettingen
quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Teveel mondkapjes ingekocht die ze niet verkocht kregen?
Zelfde als duitsland geloof ik, hb ook nog niet alle detailsquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:16 schreef Koen66 het volgende:
maar @:crv, wat worden de regels in Frankrijk? Buiten verplicht altijd een mondmasker op?
quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Teveel mondkapjes ingekocht die ze niet verkocht kregen?
Eng eng engquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah ze hebben meer bewezen marxistische gedachtes
zelfs Nederland zal wel volgenquote:Op donderdag 16 juli 2020 07:59 schreef crv het volgende:
[..]
Zwitserland volgt misschien ook nog wel @:kwiwi :
maar in voor Duitsland zie ik nergens dat het buiten verplicht isquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:18 schreef crv het volgende:
[..]
Zelfde als duitsland geloof ik, hb ook nog niet alle details
Beperkt aantal mensen bij “evenementen, afstand houden,
Nogalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:22 schreef crv het volgende:
[..]
Nogal
Ik zal wel weer als rascist weggezet worden maar ik krijg juist door dat continue gejank en discussie een hekel aan die lui die menen uit hun idealisme alles te kunnen vernielenIk ook. Ik kots erop, en flink ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Buiten niet maar binnen welquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar in voor Duitsland zie ik nergens dat het buiten verplicht is
Alleen in OV, winkels, restaurants (behalve aan tafel)
Verswaren zoek ik toch liever zelf uitquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie mezelf niet gaan shoppen met zo'n ding op. Lang leve thuisbezorgd.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:22 schreef crv het volgende:
[..]
Nogal
Ik zal wel weer als rascist weggezet worden maar ik krijg juist door dat continue gejank en discussie een hekel aan die lui die menen uit hun idealisme alles te kunnen vernielenwie niet . als iets een self-fulfilling prophecy is dan is het wel racisme, praat en zeik er genoeg over en de racsisme klagers krijgen vanzelf gelijk, mensen worden racistisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
paar weken terug in Duitsland in supermarkt mondkapje op. Ik was het halverwege de winkel al zwaar zatquote:
Ballerinaquote:
Precies en je moet het continue afdoen om je verstaanbaar te maken, vervolgens zit je overal met je klauwen aan.......,quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar weken terug in Duitsland in supermarkt mondkapje op. Ik was het halverwege de winkel al zwaar zat
🥐☕quote:
Ik vond het in Duitsland niet zo’n ramp. Of het echt helpt is een tweede natuurlijk. Maar als die krengen in heel Europa verplicht worden, zal Nederland wel volgen. Ik hoop alleen niet dat je ook op straat zo’n ding op moet.quote:Op donderdag 16 juli 2020 08:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie mezelf niet gaan shoppen met zo'n ding op. Lang leve thuisbezorgd.
Nee ik eet de dag opquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou een boterham eten en de dag met rust laten
Hoeveel kilo ben je al aangekomen ?quote:
Nou beter toch dan :pquote:Op donderdag 16 juli 2020 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou goed, dit is toch een kutdag. Hele dag vergaderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |