Ennuh waarom zouden ze het niet meer doen? Hoort deze post bij het vooroordeel dat stellen die al wat ouder zijn, geen sex meer zouden kunnen hebben?
Ik hoef geen details van ze te weten en ik heb ze gelukkig ook nooit gehoord, maar dat ze een sexleven hebben weet ik, en ook dat ze er erg van genieten.
Ik hoop dat ze dat nog heel lang blijven doen.
quote:You'll never know
Op 07 december 2000 14:49 schreef Verbal het volgende:
Ik heb het sterke vermoeden dat mijn ouders het sinds hun scheiding niet meer met elkaar doen...
quote:WRONG
Op 07 december 2000 16:40 schreef Sebastard het volgende:
You'll never know
Ze zijn niet zo klef enzo gelukkig. Dus ik heb geen idee of ze het doen ofzo.
En ik wil dit liever ook NIET weten.
quote:De schoonouders van Djeez ook.
Op 08 december 2000 10:45 schreef DarkIce het volgende:
Ik denk dat mijn ouders allebij nog maagd zijn.
Maar goed de mijnes doen het ook nog wel, maar ik wil er dus echt echt echt niet aan denken.
quote:HEEEE!!!! die heb je gejat van youp van 't hek
Op 08 december 2000 14:06 schreef UNDERTAKER het volgende:
gadverdamme zeg, IEDEREEN mag sex hebben BEHALVE JE OUDERS!!!
"Kijk, dit is je vader in z'n leren broek en z'n gescheurde net-shirt."
Owkeeeeeej. Lekker weer he??
Heb mijn ouders het een keer horen doen, midden in de nacht. Was ernstig traumatisch... Heb maar een kussen over m'n hoofd gelegd...
quote:ik sluit me ook bij jou aan
Op 07 december 2000 11:33 schreef Chandler het volgende:
wil ik nix van weten!
quote:Volgens mij zou ik toch een groter trauma krijgen als ik mijn opa & oma zou betrappen ofzo.
Op 08 december 2000 14:06 schreef UNDERTAKER het volgende:
quote:Dan zouden we necrofielen (of hoe je da ook pent) in de familie hebben...
Op 09 december 2000 15:44 schreef MissX het volgende:
Volgens mij zou ik toch een groter trauma krijgen als ik mijn opa & oma zou betrappen ofzo.
Ik zou dan idd echt wel schrikken ja
Freud, zeg jij ook eens iets......
quote:Beter goed gejat dan slecht verzonnen!!
Op 09 december 2000 01:20 schreef Joepsta het volgende:
HEEEE!!!! die heb je gejat van youp van 't hek
quote:* Machiel too
Op 07 december 2000 14:49 schreef Verbal het volgende:
Ik heb het sterke vermoeden dat mijn ouders het sinds hun scheiding niet meer met elkaar doen...
quote:Ach ze hebben jou mischien ook wel geaccepteerd.
Op 09 december 2000 09:04 schreef Gellarboy het volgende:
Mijn ouders gaan altijd naar die Wasteland party's in Amsterdam... Dat is kinkyyyy gedoe daaro...
En daar krijg ik dan ook foto's van te zien enzo..."Kijk, dit is je vader in z'n leren broek en z'n gescheurde net-shirt."
![]()
Owkeeeeeej. Lekker weer he??
Heb mijn ouders het een keer horen doen, midden in de nacht. Was ernstig traumatisch... Heb maar een kussen over m'n hoofd gelegd...
quote:* Smots komt ook regelmatig op dat soort feesten, maar hij vermijdt daar angstvallig alles en iedereen wat meer dan vijf jaar ouder is dan hijzelf.
Op zaterdag 09 december 2000 09:04 schreef Gellarboy het volgende:
Mijn ouders gaan altijd naar die Wasteland party's in Amsterdam... Dat is kinkyyyy gedoe daaro...
En daar krijg ik dan ook foto's van te zien enzo...
De eerste keer dat ik het hoorde lag ik jankend in m'n bed, ik was rond de 15/16. Ik kan je verzekeren: dit is echt NIET leuk! Het is echt verschrikkelijk.
Omdat de kamer van m'n ouders aan de mijne vastzit, hoor ik alles helemaal gedetailleerd als je begrijpt wat ik bedoel..
Ja, precies, dit is echtwel een trauma van me geworden.
Omdat ik ze altijd in het weekend hoorde, slaap ik voortaan in het weekend bijna altijd ergens anders, ik heb hier gewoon geen zin meer in.
Ookal weet je toch wel dat ze het doen, je hoeft het nog niet te horen!!
Bedankt pa en ma...
[Dit bericht is gewijzigd door bruintjuh op 18-07-2001 16:01]
quote:Sorry maar is dit niet een beetje overdreven?
Op dinsdag 17 juli 2001 18:07 schreef bruintjuh het volgende:De eerste keer dat ik het hoorde lag ik jankend in m'n bed...
Ik had ze een stuk liever horen neuken.
Wees blij dat je ouders tenminste nog blij met elkaar zijn. Wat een gezeik zeg in dit topic.
Sorry maar dat moest er even uit.
quote:Het is erg wat je hebt meegemaakt, maar dan hoef je mijn verhaal nog niet af te zeiken
Op dinsdag 17 juli 2001 18:16 schreef TheMarco het volgende:[..]
Sorry maar is dit niet een beetje overdreven?
Ik heb mijn halve jeugd doorgebracht met luisteren naar schreeuwende ruzies waarbij ik mijn huilende kleine zusje maar wat op haar gemak probeerde te stellen. Die ruzies werden afgewisseld met periodes van ettelijke dagen waarin er een ijzige sfeer heerste waarin er geen woord gezegd werd etc. etc. etc.Ik had ze een stuk liever horen neuken.
Wees blij dat je ouders tenminste nog blij met elkaar zijn. Wat een gezeik zeg in dit topic.
Sorry maar dat moest er even uit.
Zo heeft iedereen een andere mening, mijn ouders hebben ook veel geruziet, dan dacht ik altijd dat ik ze dan toch liever hoorde snachts, maar dat viel flink tegen.
Het is allebei erg. Jij hebt het ene niet meegemaakt, dus weet je niet of je dat liever zou horen.
Hou dus aub volgende keer je oordelen voor je of zeg het iets tactischer
Alleen de gedachte al,
zou me niets verbazen though
Ik kan me nog schuddende caravans herinneren baaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh
Ik hoop maar gewoon dat ze er van genieten en het rustig houden De zaterdagavond mag het zo hard ze willen, dan ben ik toch stappen
quote:Wat is hier dan weer het probleem van? Je hebt toch ook "liefdesleven"
Op dinsdag 17 juli 2001 18:56 schreef mob_boss het volgende:
waarom noem je het eigenlijk sexleven??Bestaat je leven alleen maar uit sex
quote:very offtopic!!! ...of eigenlijk een ander topic: deze?
Op woensdag 13 december 2000 19:24 schreef UNDERTAKER het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 december 2000 01:20 schreef Joepsta het volgende:
HEEEE!!!! die heb je gejat van youp van 't hek<HR></BLOCKQUOTE>Beter goed gejat dan slecht verzonnen!!
Maar klopt!!
Ik wist zelf niet eens meer van wie ik hem had,knap van je!
10 punten
[ontopic]ik heb het vermoeden dat mijn ouders een prima relatie er op na houden,...gelukkig [/ontopic]
quote:Me too...ze hebben het wel gedaan..dat weet ik..helaas...
Op donderdag 07 december 2000 14:49 schreef Verbal het volgende:
quote:Als we toch in spam modes zijn, dat was dus vorig jaar? Je bent net 17 geworden!
Op dinsdag 17 juli 2001 18:07 schreef bruintjuh het volgende:
De eerste keer dat ik het hoorde lag ik jankend in m'n bed, ik was rond de 15/16. Ik kan je verzekeren: dit is echt NIET leuk! Het is echt verschrikkelijk.
quote:Sorry maar ik weiger in te zien wat er zo erg is aan het horen van wat gekreun uit de slaapkamer van je ouders.
Op dinsdag 17 juli 2001 18:25 schreef bruintjuh het volgende:[..]
Het is erg wat je hebt meegemaakt, maar dan hoef je mijn verhaal nog niet af te zeiken
Het is allebei erg. Jij hebt het ene niet meegemaakt, dus weet je niet of je dat liever zou horen.
Hou dus aub volgende keer je oordelen voor je of zeg het iets tactischer
![]()
![]()
De enige situatie waarin ik me kan indenken dat dat misschien "erg" is is als je klein bent, absoluut geen flauw benul hebt van wat sex precies is en je denkt dat je vader je moeder aan het martelen is ofzo.
Het spijt me als ik daarmee beledigend over ben gekomen maar mijn mening hierover verandert verder niet hoor.
quote:Neej, wel iets langer geleden, anderhalf à 2 jaar. Ik weet niet meer precies hoe oud ik was, het is iig een hele tijd geleden.
Op woensdag 18 juli 2001 09:05 schreef thaduck het volgende:[..]
Als we toch in spam modes zijn, dat was dus vorig jaar? Je bent net 17 geworden!
quote:En je opa en oma dan??
Op vrijdag 08 december 2000 14:06 schreef UNDERTAKER het volgende:
Mijn schoonouders hebben gelukkig wel nog sex. Zou gvd een teringbende worden als ze het niet meer zouden hebben.
Ik kom nog regelmatig op de koffie bij mijn ouders en vraag laconiek aan mijn pa: "En? Nog goede sex gehad de laatste tijd?" Vaak krijg ik dan als antwoord: "Nee, ik mag pas volgende week weer!!"
quote:En wat zeg je dan? "Gaat snel he, zo'n kwartaal?"
Op woensdag 18 juli 2001 15:14 schreef Craiden het volgende:
Ik kom nog regelmatig op de koffie bij mijn ouders en vraag laconiek aan mijn pa: "En? Nog goede sex gehad de laatste tijd?" Vaak krijg ik dan als antwoord: "Nee, ik mag pas volgende week weer!!"
quote:Het is zelfs zo dat er regelmatig voor de gein de halfjaarlijkse staat aangekruisd op de kalender....
Op woensdag 18 juli 2001 16:39 schreef Paddo het volgende:[..]
En wat zeg je dan? "Gaat snel he, zo'n kwartaal?"
Het ene moment schold m'n vader mijn moeder voor van alles en nog wat uit en het volgende moment...
Dat was hetgeen wat mij zo tegenstond, die tegenstrijdigheid, dat hypocriete gedoe.
In een normale gezinssituatie waar liefde een belangrijke rol speelt, zou ik er veel minder moeite mee hebben gehad.
quote:dat laatste lijkt me ook wel zo gezond;)
Op woensdag 18 juli 2001 10:05 schreef Aneurism het volgende:
mijn moeder niet, geloof ik. Maar ik hou me niet met haar op die manier bezig...
quote:Ehehe
Op vrijdag 20 juli 2001 00:13 schreef JK het volgende:
Je ouders en sex... dan ligt je moeder eerst je vader uitgebreid te pijpen, en 's morgens als je naar school gaat, geeft ze je nog een kus voor je naar school gaatBAH!
Ouders hebben geen sex. BAH!
quote:Idem , blij dat ik al jaren weg ben , maak me er ook niet druk om dus , ze doen maar
Op woensdag 18 juli 2001 10:08 schreef RB-tje het volgende:
gelukkig woon ik niet meer thuis
quote:Bwahahahaha
Op dinsdag 17 juli 2001 18:07 schreef bruintjuh het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk, maar ik hoor ze heel vaak bezig.De eerste keer dat ik het hoorde lag ik jankend in m'n bed, ik was rond de 15/16. Ik kan je verzekeren: dit is echt NIET leuk! Het is echt verschrikkelijk.
quote:Hahahaha.
Bedankt pa en ma...
Wat een triest figuur ben jij zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |