Dan wil ik eerst veel koffie.quote:
6 a 10 knopenquote:Op donderdag 16 juli 2020 05:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
hoeveel windkracht heb je minimaal nodig om te kunnen zeilen.
. Dequote:Op donderdag 16 juli 2020 05:44 schreef Rob het volgende:
maar bij klein beetje wind helpt het de motor ook wel een beetje maar 5 6 knopen echt om zonder motor vaart te maken.. Als je geen haast/doel hebt maakt het niet uit dan kom ik zonder motor met 3 a 4 knopen ook wel vooruit
Hey Mario.quote:
Goedemorgen,ik had de DT.quote:
Geen idee. Dts is nog dicht dus ik vermoed van niet.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:48 schreef Rob het volgende:
Maar is er uiteindelijk iets uit de discussie gekomen??
Nope,ze gaan in overleg en ik heb niet echt het idee dat ze wat met onze input gaan doen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:48 schreef Rob het volgende:
Wind verschilt snel. Ligt er aan waar je vaart. hier is natuurlijk niet hetzelfde als in denemarken of oostzeequote:Op donderdag 16 juli 2020 05:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
. De
Laatste jaren was er in de zomer best veel wind.
Lekker kerel,even goed bijslapen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:51 schreef mario390 het volgende:
[..]ik doe handy laden dann gaa ik slapen ,ben erst en ur geslapen
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:48 schreef Rob het volgende:
Ik heb veel in Friesland gevaren,vooral op het Sneekermeer.En omstreken.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:53 schreef Rob het volgende:
Trouwens Fresh..
Jij vaart toch in Friesland ???
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:50 schreef Rob het volgende:
[..]
Wind verschilt snel. Ligt er aan waar je vaart. hier is natuurlijk niet hetzelfde als in denemarken of oostzee
Die hoek kom ik bijna nooit,maar ik wist het wel.Sorry.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:53 schreef Rob het volgende:
Trouwens Fresh..
Jij vaart toch in Friesland ???
HAd je niet kunnen zeggen dat de Galamadammen gesloten was![]()
ohquote:Op donderdag 16 juli 2020 05:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb veel in Friesland gevaren,vooral op het Sneekermeer.En omstreken.
Mooi terras daar.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:55 schreef Rob het volgende:
[..]
oh
Ik was van de week even op De Fluessen
Zou gaan eten bij het acuaduct maar kudt... gesloten.
Welquote:Op donderdag 16 juli 2020 05:51 schreef mario390 het volgende:
[..]ik doe handy laden dann gaa ik slapen ,ben erst en ur geslapen
Erg goed eten ook..quote:
Een nieuwe nr 1quote:
Ben je al vaak uiteten geweest deze vakantie?quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:58 schreef Rob het volgende:
[..]
Erg goed eten ook..
Maar ik heb begrepen dat ze failliet zijn. Zal mij benieuwen hoe het doorgaat. Gingen echt die kant op om daar te kunnen gaan eten.
Nee dusquote:Op donderdag 16 juli 2020 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al vaak uiteten geweest deze vakantie?
Lekker bezig.quote:Op donderdag 16 juli 2020 06:01 schreef Rob het volgende:
komt wel goed.
Eerst zorgen dat mijn boot helemaal klaar is voor verhuur..
Dan weer verder kijken.
quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel
Lekker rustig zo hè Mario dat je rustig kan gaan slapen zonder ingehaald wordt.
Dat Zou ook niet eerlijk zijn. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen mocht het weer open gaan.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:59 schreef Rob het volgende:
[..]
er uit halen en PoeZ de punten laten scoren
Eigenlijk kan het me geen Fl.... schelenquote:Op donderdag 16 juli 2020 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat Zou ook niet eerlijk zijn. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen mocht het weer open gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |