Dan wil ik eerst veel koffie.quote:
6 a 10 knopenquote:Op donderdag 16 juli 2020 05:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
hoeveel windkracht heb je minimaal nodig om te kunnen zeilen.
. Dequote:Op donderdag 16 juli 2020 05:44 schreef Rob het volgende:
maar bij klein beetje wind helpt het de motor ook wel een beetje maar 5 6 knopen echt om zonder motor vaart te maken.. Als je geen haast/doel hebt maakt het niet uit dan kom ik zonder motor met 3 a 4 knopen ook wel vooruit
Hey Mario.quote:
Goedemorgen,ik had de DT.quote:
Geen idee. Dts is nog dicht dus ik vermoed van niet.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:48 schreef Rob het volgende:
Maar is er uiteindelijk iets uit de discussie gekomen??
Nope,ze gaan in overleg en ik heb niet echt het idee dat ze wat met onze input gaan doen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:48 schreef Rob het volgende:
Wind verschilt snel. Ligt er aan waar je vaart. hier is natuurlijk niet hetzelfde als in denemarken of oostzeequote:Op donderdag 16 juli 2020 05:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
. De
Laatste jaren was er in de zomer best veel wind.
Lekker kerel,even goed bijslapen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:51 schreef mario390 het volgende:
[..]ik doe handy laden dann gaa ik slapen ,ben erst en ur geslapen
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:48 schreef Rob het volgende:
Ik heb veel in Friesland gevaren,vooral op het Sneekermeer.En omstreken.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:53 schreef Rob het volgende:
Trouwens Fresh..
Jij vaart toch in Friesland ???
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:50 schreef Rob het volgende:
[..]
Wind verschilt snel. Ligt er aan waar je vaart. hier is natuurlijk niet hetzelfde als in denemarken of oostzee
Die hoek kom ik bijna nooit,maar ik wist het wel.Sorry.quote:Op donderdag 16 juli 2020 05:53 schreef Rob het volgende:
Trouwens Fresh..
Jij vaart toch in Friesland ???
HAd je niet kunnen zeggen dat de Galamadammen gesloten was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |