Beterquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT heeft in ieder geval een nieuwe luier!
ja hoor en ben uit gepiestquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft iedereen zijn of haar plasje gedaan?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja hoor en ben uit gepiest
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:ToT JE TT STAAT NU PAS BETER had foutje in gezet
Ik heb MAC.quote:
Aloa's collega is ook jouw collega?quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Sterkte aan onze collega morgen
de topic is aangepast. ik had er een stukje van vorige tt in gelatenquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Sterkte aan onze collega morgen
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
de topic is aangepast. ik had er een stukje van vorige tt in gelaten
haags kan je aub ff ToT van maken voor de HEER ToTquote:Op woensdag 15 juli 2020 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]Ow, ik verwachtte ff dat mijn naam nu wel goed gespeld zou zijn!
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haags kan je aub ff ToT van maken voor de HEER ToT
Volgens mij heeft hij overal behoefte aan, om het maar ff beleefd uit te drukken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je de behoefte wel om mij te snappen?
Je bent een schattiequote:Op woensdag 15 juli 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij overal behoefte aan, om het maar ff beleefd uit te drukken.
ik had jou nooit een mention moeten doen naar dts . iedereen wil jouquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 19:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik had jou nooit een mention moeten doen naar dts . iedereen wil jou![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |