Oeh lekker hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee was ff terras . nu weer veilig thuis
Ach beetje spanning is niet erg soms tochquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jij jaagt veel mensen tegen het harnas in.![]()
Je was ook 'Een van ons' volgens wat dts lui. Hoe treurig.. een van ons. Alsof we een bende straatdieven zijn.
Maar ja je moet geen ruzie maken met de vrouwen.
Hoequote:Op woensdag 15 juli 2020 21:28 schreef engine het volgende:
@:fernweh je kunt ONZ trouwens ook gewoon op onzichtbaar zetten
Settings --> forums verbergen en dan ONZ aanklikkenquote:
Nou?quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En weet je wat dan nog het allerergste is?
Dat ze zich daar later totaal niks meer van herinneren.....pas vanaf een jaar of 4/5 beginnen de jeugdherinneringen......quote:
Thanks kom net uit de douche. Even de laptop pakken zometeen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Settings --> forums verbergen en dan ONZ aanklikken
Je kunt er dan nog wel komen maar ziet de topics niet meer als je er niet post.
Al inspiratie?quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Thanks kom net uit de douche. Even de laptop pakken zometeen.
En arroganter dan Erdogan moet ook maar veranderen als ondertitel denk ik.
Hey ik zag je mention. Maar tooic was alweer dicht 🤨quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:28 schreef engine het volgende:
@:fernweh je kunt ONZ trouwens ook gewoon op onzichtbaar zetten
Ja ik zoek de spanning te vaak op in een relatie daarom lopen ze stuk. Ik moet daarmee stoppen, maar dat is nog een aandachtspunt voor mij. Ik weet niet waarom maar het gaat nooit zo goed.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ach beetje spanning is niet erg soms toch![]()
Met m'n vrienden heb ik nooit ruzie. Dat is belangrijker.
En dat laatste heb ik wel geleerd jaProberen te vermijden daar waar mogelijk.
Niet mijn schuld deze keerquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ik zag je mention. Maar tooic was alweer dicht 🤨
Vond het lelijk staanquote:Op woensdag 15 juli 2020 21:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Niet echt... En jij hebt er gewoon geen.. schaam je!
Hoi hoi. Tis wat allemaal of niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Niet mijn schuld deze keer![]()
Hoi Dotje!
Hoe zoek je de spanning op dan? Ruzie maken? Hoelang was je langste relatie?quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik zoek de spanning te vaak op in een relatie daarom lopen ze stuk. Ik moet daarmee stoppen, maar dat is nog een aandachtspunt voor mij. Ik weet niet waarom maar het gaat nooit zo goed.![]()
Ja daar moet ik dus beter in worden het hele vermijden.
Ja nogal. Overdreven gedoe.quote:
Drie jaar... Bijna drie en een half eigenlijk, maar ik verneuk het vaak. Maar dat zou ik je eens moeten uitleggen op discord gaat allemaal net wat te persoonlijk voor hier.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe zoek je de spanning op dan? Ruzie maken? Hoelang was je langste relatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |