Rob Damequote:Op donderdag 26 november 2020 11:59 schreef Piles het volgende:
Plaatje doet ut nie
En ik ben benieuwd welke Rob
Vond het weer ouderwets leuk.quote:Op donderdag 26 november 2020 10:36 schreef Qunix het volgende:
Die Fantastische Drei im den studio, afgelopen nacht!
Ook Rob in de studio.
[ afbeelding ]
Slam foto
Zit 'm nu te luisteren. Gaat lekker jaquote:Op donderdag 26 november 2020 12:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Rob Dame
Aflevering van afgelopen nacht was wel tofKoert
Die wordt er toch weer binnen een paar maanden uit getrapt. En dan krijg je gewoon MidnR op radio 2. Alleen nog even van 0.00 tot 3.00u en dan klopt het weer.quote:Op zondag 13 december 2020 01:34 schreef Qunix het volgende:
Ben ook erg benieuwd hoe EJ het gaat doen op Slam. Zal ook wel braaf zijn, vooral in het begin.
Heb liever dat Rob vertrekt.quote:Op zondag 13 december 2020 01:34 schreef Qunix het volgende:
Je hoort wel duidelijk dat ze aan het aftellen zijn tot de Top 2000 zodat ze daarna allerlei nieuwe dingen kunnen doen. Vooral Koert vindt de items van nu gewoon kudt. Ik denk dat Rob en de nachtbeuker wel blijven, maar de rest zal vervangen worden. Daar kunnen ze dan over nadenken.
Ik vind het nu ook best wel minder. Koert is duidelijk nog niet losjes en zoekende. Maar, zo was EJ ook in het begin. Oftewel dat kan vanzelf wel anders worden. Ik ben wel benieuwd dus blijf wel luisteren, maar lang niet meer zo actief als voorheen. Wie weet skip ik er eentje.
Blijft toch jammer dat ze niet met z'n drieën het mogen doen.
Ben ook erg benieuwd hoe EJ het gaat doen op Slam. Zal ook wel braaf zijn, vooral in het begin.
En tsja, niet veel kan tippen aan MIDNR.
15 jaar al...quote:Op dinsdag 15 december 2020 01:30 schreef Qunix het volgende:
Dat is vandaag (maar dan 15 jaar geleden)!
Was Bertje niet de naam van z'n konijn oid? Ik denk dat je Henk uit Katwijk bedoelt? Volgens mij was dat E-J zelf die vanuit een andere ruimte in het gebouw inbelde naar de studio.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:33 schreef Claude_Viole het volgende:
Even een kick Vroeger had je HenksFanclub.nl met een hoop opnames van MIDNR. Zijn die nog ergens te vinden?
In de Mega-upload in de topicstart zijn de mappen allemaal leeg?
Ik was op zoek naar een opname van Bertje, zo'n gast met spraakgebrek die over zijn poppenhuis praatte?
Echt een idiote opname, maar opeens moest ik er van de week aan denken.
Iemand die deze nog kent, of ergens heeft liggen?
Ik heb zelf nog wat losse opnames geloof ik, zou ik moeten zoekenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:33 schreef Claude_Viole het volgende:
Even een kick Vroeger had je HenksFanclub.nl met een hoop opnames van MIDNR. Zijn die nog ergens te vinden?
Dat is dan Henk geweest. Henk uit Katwijk idd (typetje van Erik Jan). Bertje was z'n vriend die het af en toe moest ontgelden.quote:Ik was op zoek naar een opname van Bertje, zo'n gast met spraakgebrek die over zijn poppenhuis praatte?
Echt een idiote opname, maar opeens moest ik er van de week aan denken.
Iemand die deze nog kent, of ergens heeft liggen?
Mocht je wat vinden. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:20 schreef Piles het volgende:
Als ik er aan denk zal ik m'n NAS weer eens aanslingeren, kijken of ik iets tegen kom
Maar het komt me zo niet bekend voor, dus ik vrees er voor...
Ik moet je teleurstellen. Ik heb heel weinig zelf bewaard blijkbaar, omdat alle toen nog online stondquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:26 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Mocht je wat vinden. Ik ben benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |