hey haags bedoelde jij mij ermee?quote:
juist namen en rugnummers danquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent met de waarheid vertellen, wel gelijk zeggen wie die bepaalde groep is
Ik denk meer aan "Waarom"quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
juist namen en rugnummers dan
40+ en UTO.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent met de waarheid vertellen, wel gelijk zeggen wie die bepaalde groep is
ik dus ook kom uit uto ooitquote:
Ja dat geeft ook niet verder. Maar dat had lekker een gedeelte moeten blijven.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik dus ook kom uit uto ooit
En waarom?quote:
Nou Haags beetje jammer dat je dit post. want we zijn net zo goed vrij om spel mee te spelen. en we zijn allemaal mens. en zijn niet uto maar een poster op fokquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat geeft ook niet verder. Maar dat had lekker een gedeelte moeten blijven.
Teveel gezeik mee naar hier genomen.
Oh lolquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zitten in andere topic scheet
Snap ik helemaal!quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in dat gedoe joh
Ik heb in het verleden al genoeg bepaald en geregeld voor DTS. Tijd voor anderen om op te staan.quote:
Ik herinner me dat het vorig jaar ook maanden op slot ging idd. Zal altijd wel een probleem-topic blijven, denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden al genoeg bepaald en geregeld voor DTS. Tijd voor anderen om op te staan.
Laten we hopen dat het nooit meer open gaat.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
Is DTS al een beetje geïntegreerd hier, of wonen ze hier nog in hun eigen gemeenschap met bijbehorende gebedshuizen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |